Ik ben net terug uit het Prachtige Thailand. (niet voor de eerste keer

Heb daar een prachtige mooie Thaise dame ontmoet van mijn leeftijd ik ben 23 en zij is 24 jaar.
Mijn vraag is kan ik het vertrouwen ? heb haar ontmoet in een exclusive nachtclub Levels in Bangkok zij was daar met vriendinnen en ik ben op haar afgestapt en het klikte goed. heb de laatste dagen met haar door gebracht alleen s'avonds want overdag moest zij werken. werkt voor telecom bedrijf in Silom, Bangkok. heb haar vrienden en collega's ook ontmoet. ze heeft de universiteit afgerond en is afgestudeerd. Ze is van redelijke goede komaf haar vader heeft eigen bedrijf in het verhandelen van tweede hands landbouw machines in de isaan.
Ze heeft een eigen appartement en nieuwe auto in Bangkok. ik heb het plan om terug te gaan begin nieuwe jaar en ze heeft aan mij gevraagd of ik mee wil naar haar ouders. voor de rest ik vind haar heel leuke ben bekend met Thailand en is zeker niet mijn eerste keer daar. nou heb ik gelezen dat het mee vragen naar de ouders aardig serieus is ? zij wil graag naar Nederland komen en wil dat graag zelf betalen.
Mijn vraag aan jullie is denken jullie dat zij serieus is en of ik er mee door moet gaan van mijn kant ben ik positief maar ik zit nu in de rozewolk fase

Groetjes D