Hallo
Mijn vrouw heeft een verblijfsvergunning voor 5 jaar, in Nederland, en Thais paspoort
Nou wouden we op vakantie naar Egypte, heeft iemand een idee of men daar een extra visum voor moet aanvragen , of dat je dat ter plaatse kan verkrijgen
Ik kan niks vinden erover
Vriendelijk bedankt voor de info alvast
Vakantie Egypte , visum nodig ?
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
- Jim
- Volwaardig lid
Re: Vakantie Egypte , visum nodig ?
For holders of travel documents and nationals from the following countries, visa APPROVAL MUST BE SOUGHT from the competent Authorities in Egypt, and applicants MUST APPLY IN PERSON at the Consulate Visa Section:
Iran, Tunisia, Somalia, Morocco, Algeria, Lebanon, Iraq, Palestine, Ethiopia, Eritrea, Sudan (non residents in the UK), Djibouti, Mauritania, Comoros, Burundi, Rwanda, Liberia, Nigeria, Ghana, Sierra Leone, Mali, Niger, Chad, Israel, Afghanistan, Kosovo, Moldova, Philippines, Sri Lanka, Thailand, Indonesia, Pakistan, Bangladesh and Myanmar.
Approval/rejection of application takes from 2 to 6 weeks and the Consulate will contact the applicant via email/telephone/SMS to inform him/her of the decision taken regarding his/her application.
Kindly note that original documents and fees are NOT required until approval has been obtained.
http://www.egyptianconsulate.co.uk/Visas_SectionI.php
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
-
- Volwaardig lid
Mijn vriendin ook.maipeth schreef:Hallo
Mijn vrouw heeft een verblijfsvergunning voor 5 jaar, in Nederland, en Thais paspoort
Nou wouden we op vakantie naar Egypte, heeft iemand een idee of men daar een extra visum voor moet aanvragen , of dat je dat ter plaatse kan verkrijgen
Ik kan niks vinden erover
Vriendelijk bedankt voor de info alvast
Voor zover ik het weet is die eerste 5 jaar verblijfsvergunning daar praat ik nu over alleen geldig in de Schengenlanden.
Alle andere landen bezoeken betekent dus visa aanvragen.
Of dat bij sommige landen ook bij aankomst kan of eerst via Ambassade oid weet ik niet dus in jullie geval gewoon de Egyptische Ambassade benaderen denk ik .
gr driver
- Gardensafari
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Druk hebben die het toch niet momenteel.driver schreef:dus in jullie geval gewoon de Egyptische Ambassade benaderen denk ik .
gr driver
Dus moet in een poep en een scheet gebeurd zijn

Knor, knor,
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
-
- Volwaardig lid
Of ze zijn blij met een klant en wat werk en doen er extra lang overGardensafari schreef:Druk hebben die het toch niet momenteel.driver schreef:dus in jullie geval gewoon de Egyptische Ambassade benaderen denk ik .
gr driver
Dus moet in een poep en een scheet gebeurd zijn

gr driver
- Ben
- Expat
Zal wel scherp gecontroleerd worden op vestigings gevaar