Strandvakantie

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
jmascha81
komt net kijken
komt net kijken

Strandvakantie

#1 Bericht door jmascha81 » dinsdag 01 oktober 2013, 11:12

Hallo,

In januari/februari 2014 gaan wij, een koppel, 4 weken naar thailand, de vakantie willen we afsluiten met een week strandvakantie.
Wij zijn op zoek naar een mooie locatie aan een adembenemend strand, gezellige plek met barretjes en eettentjes waar je je zeker een week kunt vermaken.
Heeft iemand die goede tip voor ons?

Bedankt alvast!

Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Strandvakantie

#2 Bericht door Jim » dinsdag 01 oktober 2013, 11:51

koh chang (trat) of koh samui
op samui zou ik op lamai beach gaan zitten en op koh chang ergens tussen white sand beach en lonely beach.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Malfrats
heeft ervaring
heeft ervaring

#3 Bericht door Malfrats » dinsdag 01 oktober 2013, 17:13

seetanubungalows op koh phangan gaan wij bezoeken. Lijkt me goedkoop en goede recensies te krijgen op verschillende websites. Op 15 februari is er ginds trouwens full moon party

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#4 Bericht door prajak » dinsdag 01 oktober 2013, 17:25

"Adembenemend" is een begrip dat niet letterlijk mag worden genomen, neem ik aan ? :giggle:

Maar wat me opvalt is dat de leden die antwoorden aan een eiland denken. Eilanden trekken meer mensen dan gewone stranden maar dat gaat ten koste van de gezelligheid.

Ik ben mogelijk wat klassiek in mijn denken maar als ik aan strand denkt dan denk ik aan rust, ik heb een koelbox bij me met lekkers, en na afloop van de dag zoek ik ergens een barretje op voor een pilske en na het douchen in het hotel ga ik ergens eten. Ik zie strand+bar niet als een must. Strand is voor mij rust.

Maar ik begrijp dat de jongeren er anders over denken.

Hoe dan ook, jmascha81, jullie beiden veel plezier gewenst !

jmascha81
komt net kijken
komt net kijken

#5 Bericht door jmascha81 » woensdag 02 oktober 2013, 09:23

Allemaal bedankt voor het reageren.
Koh Samui hebben we in het verleden al eens bezocht, is koh chang vergelijkbaar qua gezelligheid?
ik ga in ieder geval eens beter kijken naar koh chang.

Wat betreft adembenemend: idd niet letterlijk nemen, zou zo zonde zijn :Whistle: :Whistle: :Whistle:
we zullen in de 4 weken dat we in Thailand zijn ook de rust opzoeken en het authentieke Thailand proberen te vinden, maar voor de laatste week willen we een strandvakantie waar we ons een week kunnen vermaken (ook s' avonds)

Full moon party kunnen we helaas niet mee maken, want dan zitten we in het vliegtuig terug :( :( :(

nogmaals dank, en als er nog meer tips zijn...... altijd welkom [|) [|)

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”