Transportbedrijf
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
Transportbedrijf
Wie kent een transportbedrijf die een vrachtwagen heeft waar een kraan op staat
Ik heb een 20ft container die van Cha am naar Sakon Nakhon moet.
De container weegt ongeveer 4000kg.
Het is volgens mij ongeveer 900km
Heeft iemand enig idee wat zoiets zal kosten
Andy
Ik heb een 20ft container die van Cha am naar Sakon Nakhon moet.
De container weegt ongeveer 4000kg.
Het is volgens mij ongeveer 900km
Heeft iemand enig idee wat zoiets zal kosten
Andy
-
- Volwaardig lid
Re: Transportbedrijf
Hoi Andy
Al zou Mammoet het klusje waarschijnlijk te klein vinden,men zal zeker wel een telefoonnummer hebben van een bedrijf welke jou wensen kan vervullen.
http://www.hotfrog.in.th/Companies/Mammoet-Thailand-Ltd
Mammoet (Thailand) Ltd.
Contact details
Address: 18/4 Moo.6 Banchang Ban Chang, 21130 Ban Chang, Rayong
Tel: +66 38 882555-60
Fax: +66 38 603800
http://www.mammoet.com
Succes,Ron.
Al zou Mammoet het klusje waarschijnlijk te klein vinden,men zal zeker wel een telefoonnummer hebben van een bedrijf welke jou wensen kan vervullen.
http://www.hotfrog.in.th/Companies/Mammoet-Thailand-Ltd
Mammoet (Thailand) Ltd.
Contact details
Address: 18/4 Moo.6 Banchang Ban Chang, 21130 Ban Chang, Rayong
Tel: +66 38 882555-60
Fax: +66 38 603800
http://www.mammoet.com
Succes,Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."
door hen
-
- Volwaardig lid
"Zij die dansen
door hen
door hen
-
- Volwaardig lid
In de regio Cha Am en Hua Hin wonen veel NL-ers en er zit een groepje in een vereniging, de Nederlandse Vereniging Thailand Hua Hin - Cha Am of omgekeerd. Zoek eens op NVT bij google. Er zal er heus wel een een vervoerder kennen.
Gevonden:
http://www.nvthc.com/cms/
Misschien wil een van de leden daar je helpen ?
Gevonden:
http://www.nvthc.com/cms/
Misschien wil een van de leden daar je helpen ?
-
- Zeer veel ervaring
Andy : ik weet niet of de vrachtwagen tot bijna tegen de container kan rijden met het laden en lossen maar houd er rekening mee dat er niet 1 vrachtwagen jou container over een tuinmuur o.i.d kan plaatsen .
Vraag eerst na als je een offerte krijgt hoever de kraan de container kan wegzetten voordat je alsnog een telescoopkraan moet inhuren om de container op de plaats te krijgen.
Succes met de verhuizing van de container .
Vraag eerst na als je een offerte krijgt hoever de kraan de container kan wegzetten voordat je alsnog een telescoopkraan moet inhuren om de container op de plaats te krijgen.
Succes met de verhuizing van de container .
- joepattaya
- Expat
Inderdaad.......autolaadkranen a la Hiab, Palfinger of Kennis hebben ze hier wel, maar heel sporadisch.
De autolaadkranen die er dan zijn, zijn zo goed als zeker niet toereikend om een container van 4 ton te handlen.
Het zal een immense heftruck worden of een aparte kraan.
De autolaadkranen die er dan zijn, zijn zo goed als zeker niet toereikend om een container van 4 ton te handlen.
Het zal een immense heftruck worden of een aparte kraan.
- Pieter
- Volwaardig lid
Int. verhuisbedrijf santa fe die bij mij o.a. de inhoud van een container verhuisde had de inhoud van de container overgeladen in
een kleinere vrachtwagen , die kon totaan mn huisje komen en via de laadtray konden ze zelfd direct wat kasten op de bovenverdieping manouvreren
Werkt natuurlijk niet als je een groot ding in die container hebt
Pieter
een kleinere vrachtwagen , die kon totaan mn huisje komen en via de laadtray konden ze zelfd direct wat kasten op de bovenverdieping manouvreren
Werkt natuurlijk niet als je een groot ding in die container hebt
Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.
-
- Volwaardig lid
Verdeel en heers, zei ooit iemand. Briljant idee, Pieter.
-
- Zeer veel ervaring
Inderdaad een goed idee Pieter .
Alleen weet je natuurlijk helemaal niet of de container van Andy zelf is en of hij terug gaat naar de haven en of er eigenlijk wel inboedel inzit etc etc .
Dus eigenlijk geen antwoord op de vraag van Andy .
Heb ik trouwens ook niet gegeven omdat ik geen bedrijf ken met zo een zware autolaadkraan en er die zover ik weet ook geen zijn en als die er wel zouden zijn word het een onbetaalbaar ritje .
Alleen weet je natuurlijk helemaal niet of de container van Andy zelf is en of hij terug gaat naar de haven en of er eigenlijk wel inboedel inzit etc etc .
Dus eigenlijk geen antwoord op de vraag van Andy .
Heb ik trouwens ook niet gegeven omdat ik geen bedrijf ken met zo een zware autolaadkraan en er die zover ik weet ook geen zijn en als die er wel zouden zijn word het een onbetaalbaar ritje .
-
- Volwaardig lid
Er zijn ook vrachtwagens waarvan het laad oppervlak kan kantelen en dan gebruiken ze een winch om die container erop te trekken,fluitje van een cent.
Waarschijnlijk degene die de container daar neer heeft gezet kan hem ook weer ophalen?
Waarschijnlijk degene die de container daar neer heeft gezet kan hem ook weer ophalen?
-
- Zeer veel ervaring
JVS :klopt inderdaad maar dan kan de container ook alleen maar een meter recht achter de vrachtwagen komen staan ,
Het nadeel met dit kabelsysteem is ook dat de lading supergoed gezekerd moet zijn anders gaat alles naar achter schuiven want de container gaat in een hoek van soms wel 60-70 graden naar boven op de vrachtauto .
Overigens heb ik dit systeem nog niet gezien in Thailand .
Het nadeel met dit kabelsysteem is ook dat de lading supergoed gezekerd moet zijn anders gaat alles naar achter schuiven want de container gaat in een hoek van soms wel 60-70 graden naar boven op de vrachtauto .
Overigens heb ik dit systeem nog niet gezien in Thailand .