Vakantie
Moderator: Loempia
-
- Expat
Vakantie
Mochten oplettende lezers de komende vier weken berichten van mij missen, dan klopt dat. Ik ben met vakantie naar Namibie en Zuid-Afrika. Mijn zus en zwager vieren daar volgende week hun Gouden Huwelijksfeest. En daar wil ik natuurlijk bij zijn.
Tot over vier weken.
Tot over vier weken.
- Kees
- Volwaardig lid
- serpay
- Volwaardig lid
- weten
- Volwaardig lid
Re: Vakantie
bofkontprinten44 schreef:Mochten oplettende lezers de komende vier weken berichten van mij missen, dan klopt dat. Ik ben met vakantie naar Namibie en Zuid-Afrika. Mijn zus en zwager vieren daar volgende week hun Gouden Huwelijksfeest. En daar wil ik natuurlijk bij zijn.
Tot over vier weken.
Het leven is zo simpel dat niemand het begrijpt.
-
- Volwaardig lid
Goede reis Printen en een mooie tijd toegewenst alvast.
Suk en ik gaan eind deze week even met de motor wat toeren dus ook even hier niet meer aanwezig want ik neem geen laptob mee oid.
gr driver
Suk en ik gaan eind deze week even met de motor wat toeren dus ook even hier niet meer aanwezig want ik neem geen laptob mee oid.
gr driver
- v@go
- Volwaardig lid
iedereen een prettige vakantie gewenst en kom gezond weer terug.
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก
ความลับไม่มีในโลก
- paknampo
- Volwaardig lid
Printen,
Goede reis, fijne vakantie.
Geniet er van
Gr.
Goede reis, fijne vakantie.
Geniet er van

Gr.
-
- Expat
Iedereen bedankt voor jullie goede wensen. Gisteren ben ik weer terug op mijn stekje in Hang Dong. Ik had een zeer prettige vakantie in Namibie en Zuid-Afrika. Veel gezien en veel oude vrienden ontmoet. Ook vierde ik het 50-jarig huwelijksfeest mee van mijn zus en zwager.
Mocht iemand naar Zuid-Afrika willen emigreren als gepensioneerde. Je moet een maandelijks inkomen het van 20.000 rand per maand. Dat is ong. 1540 euro. Je vraagt een tijdelijke verblijfsvergunning aan en tevens meteen een permanente verblijfsvergunning. Een tijdelijke verblijfsvergunning is 4 jaar geldig. Binnen 1 of twee jaar heb je een permanente verblijfsvergunning. Je inkomenseis hoef je slechts een maal te laten zien, is mij verteld. Bij een permanente verblijfsvergunning kan je tot je dood in Zuid-Afrika blijven, zonder verlengingen etc.
Ik ben bezig een blog aan het maken met veel foto's. Met name die van de woestijn van Namibia, Erinsi, een wildreservaat en van West-Kaap, bij Kaapstad. Zodra de blog klaar is zal ik hem hier plaatsen.
Mocht iemand naar Zuid-Afrika willen emigreren als gepensioneerde. Je moet een maandelijks inkomen het van 20.000 rand per maand. Dat is ong. 1540 euro. Je vraagt een tijdelijke verblijfsvergunning aan en tevens meteen een permanente verblijfsvergunning. Een tijdelijke verblijfsvergunning is 4 jaar geldig. Binnen 1 of twee jaar heb je een permanente verblijfsvergunning. Je inkomenseis hoef je slechts een maal te laten zien, is mij verteld. Bij een permanente verblijfsvergunning kan je tot je dood in Zuid-Afrika blijven, zonder verlengingen etc.
Ik ben bezig een blog aan het maken met veel foto's. Met name die van de woestijn van Namibia, Erinsi, een wildreservaat en van West-Kaap, bij Kaapstad. Zodra de blog klaar is zal ik hem hier plaatsen.
- RuudThai
- Expat
Welkom terug, je hebt het Afrikaander oerwoud weer overleefd!

-
- Volwaardig lid
Zo, meneer is terug. Gelukkig maar want ik was even bang dat ze je daar in de kookpotten zouden opstoken......