Het Praathuis

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#3856 Bericht door wanadee » vrijdag 16 maart 2018, 01:17

Oke, dank je. Wil alles graag weten :angel:

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Het Praathuis

#3857 Bericht door ron » vrijdag 16 maart 2018, 07:18

Yep,de belasting ook. :P
Zal later de overlast van mijn buren nog even toelichten......
Kan mooi in het praathuis gebeuren,ben ik tenminste niemand tot last. :crazy:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het Praathuis

#3858 Bericht door driver » vrijdag 16 maart 2018, 08:06

Daag.
Ik was er ook nog maar niet echt actief meer zoals jullie merken. Vindt het hier op TF niet echt leuk meer dus kijk af en toe nog maar meer niet dan wel. Verdiep me liever in de motor hobby eigenlijk. Minder gezeur op de forums wat veelal feesboek is tegenwoordig. Ben wat met mijn nieuwe Ducati aan het spelen geweest en nog wat werken af en toe al dan niet met Sukanya erbij. En verder doe ik lekker mijn eigen dingen op mijn eigen manier. Geen bamboe in de tuin, Geen tuin om te onderhouden aangezien de voortuin hier slechts 4 bij 4 meter is en mijn buren het leuk vinden dat postzegeltje wat te onderhouden. Achter tuin van ongeveer 10 x 4 meter ligt vol met stenen en het motorhuisje waar mijn drie motoren in staan dus geen onderhoud aan de tuin.

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1583
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: Het Praathuis

#3859 Bericht door Herbergier » vrijdag 16 maart 2018, 10:45

driver schreef:Daag.
Ik was er ook nog maar niet echt actief meer zoals jullie merken. Vindt het hier op TF niet echt leuk meer dus kijk af en toe nog maar meer niet dan wel. Verdiep me liever in de motor hobby eigenlijk. Minder gezeur op de forums wat veelal feesboek is tegenwoordig. Ben wat met mijn nieuwe Ducati aan het spelen geweest en nog wat werken af en toe al dan niet met Sukanya erbij. En verder doe ik lekker mijn eigen dingen op mijn eigen manier. Geen bamboe in de tuin, Geen tuin om te onderhouden aangezien de voortuin hier slechts 4 bij 4 meter is en mijn buren het leuk vinden dat postzegeltje wat te onderhouden. Achter tuin van ongeveer 10 x 4 meter ligt vol met stenen en het motorhuisje waar mijn drie motoren in staan dus geen onderhoud aan de tuin.
Ik woon hier in Buriram 200m vanaf de grote weg Buriram City - Chang International Circuit en vlakbij mij is een dealer van Ducati, met daar achter het Ducati Bike Box Hostel, dus als je een keer hier naar de races kom kijken, is dit voor jou natuurlijk 'The place to be'.

https://www.agoda.com/nl-nl/ducati-bike ... abbed=true
Alles van waarde is weerloos.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#3860 Bericht door wanadee » vrijdag 16 maart 2018, 10:46

Voor mij geldt hetzelfde driver, dit forum is een beetje om zeep gebracht. Geen leuke dis usdies meer met het bijbehorende gemopper maar veel zuur.
Je hebt trouwens ook bamboe plantjes in nederland als je met je buren wilt experimenteren, of anders heeft ron nog wat buren in de aanbieding davht ik :crazy:

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: Het Praathuis

#3861 Bericht door KhunSugar » vrijdag 16 maart 2018, 11:03

Van al diegenen die niets te zeggen hebben, zijn de meest aangename mensen diegenen die zwijgen, Coluche.

dus

Zwijg of zeg iets dat beter is dan zwijgen, Pythagoras.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Het Praathuis

#3862 Bericht door ron » vrijdag 16 maart 2018, 11:40

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het Praathuis

#3863 Bericht door driver » vrijdag 16 maart 2018, 13:08

KhunSugar schreef:
Van al diegenen die niets te zeggen hebben, zijn de meest aangename mensen diegenen die zwijgen, Coluche.

dus

Zwijg of zeg iets dat beter is dan zwijgen, Pythagoras.
Gezien de reactie van K.S mits ik het goed begrijp :

Thailand Forum
Het grootste en actiefste Thailand forum!

Misschien toch veranderen in :

Thailand Forum
Het grootste en meest zwijgzame Thailand forum!

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het Praathuis

#3864 Bericht door driver » vrijdag 16 maart 2018, 13:17

Herbergier schreef:
driver schreef:Daag.
Ik was er ook nog maar niet echt actief meer zoals jullie merken. Vindt het hier op TF niet echt leuk meer dus kijk af en toe nog maar meer niet dan wel. Verdiep me liever in de motor hobby eigenlijk. Minder gezeur op de forums wat veelal feesboek is tegenwoordig. Ben wat met mijn nieuwe Ducati aan het spelen geweest en nog wat werken af en toe al dan niet met Sukanya erbij. En verder doe ik lekker mijn eigen dingen op mijn eigen manier. Geen bamboe in de tuin, Geen tuin om te onderhouden aangezien de voortuin hier slechts 4 bij 4 meter is en mijn buren het leuk vinden dat postzegeltje wat te onderhouden. Achter tuin van ongeveer 10 x 4 meter ligt vol met stenen en het motorhuisje waar mijn drie motoren in staan dus geen onderhoud aan de tuin.
Ik woon hier in Buriram 200m vanaf de grote weg Buriram City - Chang International Circuit en vlakbij mij is een dealer van Ducati, met daar achter het Ducati Bike Box Hostel, dus als je een keer hier naar de races kom kijken, is dit voor jou natuurlijk 'The place to be'.

https://www.agoda.com/nl-nl/ducati-bike ... abbed=true
Hi, net even gekeken .De naam Ducati is leuk maar verder niets over motoren erbij wat ik zie.
Wel een leuk concept die container boxen .Ducati dealer daar is ook niet verkeerd.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het Praathuis

#3865 Bericht door driver » vrijdag 16 maart 2018, 13:21

wanadee schreef:Voor mij geldt hetzelfde driver, dit forum is een beetje om zeep gebracht. Geen leuke dis usdies meer met het bijbehorende gemopper maar veel zuur.
Je hebt trouwens ook bamboe plantjes in nederland als je met je buren wilt experimenteren, of anders heeft ron nog wat buren in de aanbieding davht ik :crazy:
Veel mensen weg he! en die blijven ook weg .
Idd weinig leuke discussies zoals een tijd geleden inmiddels.
Die buren hier zijn prima dus geen bamboe nodig en de plantjes die Ron liet zien heb ik sowieso niks mee duszz...We houden het hier gewoon rustig , Of saai dat kan ook uiteraard.. ;)

Zometeen even douchen en rond 15.00 met mijn oudste dochter in de Fiat Panda naar Essen even wat rondlopen en vanavond rond 19.30 uur naar een klein kroegje deze Duitsers even weer ontmoeten en horen en zien spelen :

http://www.mririshbastard.com/

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Het Praathuis

#3866 Bericht door ron » vrijdag 16 maart 2018, 13:36

"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#3867 Bericht door wanadee » vrijdag 16 maart 2018, 13:37

driver schreef:
wanadee schreef:Voor mij geldt hetzelfde driver, dit forum is een beetje om zeep gebracht. Geen leuke dis usdies meer met het bijbehorende gemopper maar veel zuur.
Je hebt trouwens ook bamboe plantjes in nederland als je met je buren wilt experimenteren, of anders heeft ron nog wat buren in de aanbieding davht ik :crazy:
Veel mensen weg he! en die blijven ook weg .
Idd weinig leuke discussies zoals een tijd geleden inmiddels.
Die buren hier zijn prima dus geen bamboe nodig en de plantjes die Ron liet zien heb ik sowieso niks mee duszz...We houden het hier gewoon rustig , Of saai dat kan ook uiteraard.. ;)

Zometeen even douchen en rond 15.00 met mijn oudste dochter in de Fiat Panda naar Essen even wat rondlopen en vanavond rond 19.30 uur naar een klein kroegje deze Duitsers even weer ontmoeten en horen en zien spelen :

http://www.mririshbastard.com/
Veel plezier maar vast :thumbsup:

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Het Praathuis

#3868 Bericht door ron » vrijdag 16 maart 2018, 13:39

"en vanavond rond 19.30 uur naar een klein kroegje"

Als muziek in m,n oren........jammer dat ik niets meer drink. :thumbsup:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#3869 Bericht door wanadee » vrijdag 16 maart 2018, 13:41

ron schreef:"en vanavond rond 19.30 uur naar een klein kroegje"

Als muziek in m,n oren........jammer dat ik niets meer drink. :thumbsup:
Waarom niet Ron?

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Het Praathuis

#3870 Bericht door ron » vrijdag 16 maart 2018, 13:49

Sinds terugkomst uit Thailand na 3 maanden gestopt.
Om minimaal 2,50 te betalen voor een biertje en dan allemaal de jassen aantrekken
om een peukie in de regen te gaan roken,gaat mij ietwat te ver,dus dan maar geen pintje meer halen helaas.
Jeab is er blij mee. :clap:

Thuis drink ik nooit alcohol,nog nooit gedaan trouwens,hooguit op een feestje.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”