Ging paar jaar terug hier in Korat wekelijks wandelen met enkele Farangs.
Een hobby die ik in Nederland ook heel veel gedaan heb door heel het land van korte wandelingen tot de vierdaagse van Nijmegen.
Een wandeling waar ik nog wel eens op mijn snuit ging omdat ik vergat dat feesten en wandelen moeilijk samen gaan.
Tot de tweedaagse en de 80 km in een keer (Someren) ging alles vaak wel goed.
Of 'gewoon' die 4x50 niet doen in Nijmegen en de 4x30 of 40 nemen
Maar goed zal mij tot de wandelingen hier in Thailand beperken.
Iets wat ik in de eerste twee jaren veel gedaan heb en helaas een rugoperatie kreeg waardoor dat tot stilstand kwam.
Hoop toch een deze maanden weer eens te beginnen.
Voorlopig uit de 'Oude doos" dus maar.
Het militaire park hier in Korat de tuinmannen zijn militairen, volgens mij moeten ze als straf of bonus regelmatig in het park werken ?
Het is maar hoe je het ziet.
Het park heeft een omloop van drie /drie en een halve kilometer en is zeer goed onderhouden.
In het midden heb je een stormbaan op een eiland de heren kunnen bootje varen en natuurlijk lekker wandelen en hardlopen
Zoals jullie op de eerste foto kunnen zien hebben ze drie banen Fietsen Wandelen en joggen.
We beginnen maar met de start van het park en de rug van een vakantie maatje.
Op een vijfhonderd meter hebben we een kunststukje in de vorm van een watervalletje.
Niet te vergeten dat er dingen niet mogen ja ja we brengen het leuk.
Het park is ongeveer een kilometer of drie drie en een half voor diegene die dat te gek vinden hebben we een brug ergens in het midden met een eiland.
Uiteraard hebben we nog wat rust nodig dus een afdakje kan geen kwaad.
Een zeer grote wateropslag in het midden van het park vergelijkbaar met een van de plassen in Zuid-Holland.
Nou goed einde oefening of de tweede ronde wat wij meestal deden.