Nah, terug niet echt, had gewoon een antwoord nodig op een vraagje waarvan ik dacht dat het hier goed geplaatst zou zijn en ik ben
niet teleurgesteld... het gaat nu zo lekker vredelievend en die knuppel van het hoenderhok heb ik laatst als aansteker gebruikt met
oud en nieuw. Hij brandde vervaarlijk, kunnen het de kleine geesten zijn geweest die ik zo heb gekwetst over de jaren??
Hehehehe, hoop 't.....
Jeanette, het is en was me een waar genoegen...ons plekje is niet meer zag ik afgelopen Februari, nah ja... volgend jaar zelfde tijd andere plek?? Beetje te druk met mijn werk, reis tegenwoordig wat meer als gebruikelijk een echte globetrottert..
Kom zo af en toe in NL en dat is altijd leuk, wetende dat ik met een paar dagen weer weg mag uit dat gekkenhuis.
Wat klaagt iedereen toch.....dat viel me erg op...
Een onderdeel van het bedrijf waar ik werk is
http://www.inspirasia.org/
Kijk dan heb je recht op klagen vind ik....maar ja wie ben ik tegenwoordig als tweede op de ranglijst!!
Ach ja, Sic Transit Gloria!! hehehe
Erik, je hebt er recht op, ben niet iemand die snel zal toegeven aan het vermeende misbruik van wanlainers,
maar jouw verhalen waren een genoegen om te lezen, helaas heb ik daar ook weinig tijd voor...
Voor de rest gaat alles prima, druk, veel reizen binnen Europa en Azie voornamelijk en met een verdwaald
tripje naar Brazilie en Rusland als exponentjes...
Zie mijn vrouw wat minder maar dat maakt het wel weer interessant kwa relatie. Malta als (fiscale) EU
uitgangsbasis is ook niet echt verkeerd en voordeliger als pak-em-beet West Europa...en dan het weer, hehhehe
What can I say...??? Februari was een dieptepuntje voor me, kou, snijdende wind, natte sneeuw, was blij dat
ik een week later op mijn sterretje aan het strand zat....
Ik heb nog steeds mijn Non-O, Thailand is en blijft mijn thuisbasis en het forum blijft trekken maar zoals gezegd
tijd is een factor omdat ik ook lekker wil ontspannen zonder de overgebleven en nog niet door Korzakov aangestaste
cellen te overbelasten.
vrienden en anders voelenden, allen gegroet,
Ave Prajak de nieuwe heerser!!