olifanten afhuren in Bangkok
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
olifanten afhuren in Bangkok
Is het mogelijk om een olifant te huren in Bangkok.
Wij willen onze trouwdag op 14 mei vieren in Bangkok,en zouden graag een olifant de hele dag ter beschikking willen hebben.
Nu had mijn vrouw begrepen dat er ook witte olifanten zijn,zijn die ook te huur (dat zou beter bij haar jurk passen) en wat zou het kosten.
Bvd
Wij willen onze trouwdag op 14 mei vieren in Bangkok,en zouden graag een olifant de hele dag ter beschikking willen hebben.
Nu had mijn vrouw begrepen dat er ook witte olifanten zijn,zijn die ook te huur (dat zou beter bij haar jurk passen) en wat zou het kosten.
Bvd
-
- Volwaardig lid
Re: olifanten afhuren in Bangkok
Hoort deze ook bij de 1 april afdeling ares
Strakke avatar trouwens.
Foto dan.

Strakke avatar trouwens.
Foto dan.

De revolutie eet haar eigen kinderen op.
-
- komt net kijken
Dag mijnheer huathalea
Neen,in het geheel niet,maar dit was mij wel geheel ontgaan.
Juist,dan zal mijn vraag U wel vreemd overkomen.
Toch hoop ik op serieuze reactie,s aangezien de tijd voor ons dringt.
Onze dank alvast
Neen,in het geheel niet,maar dit was mij wel geheel ontgaan.
Juist,dan zal mijn vraag U wel vreemd overkomen.
Toch hoop ik op serieuze reactie,s aangezien de tijd voor ons dringt.
Onze dank alvast
-
- Volwaardig lid
Begrepen te hebben dat er in Bangkok geen olifanten meer mogen lopen, is trouwens ook niet erg diervriendelijk.
Hoeveel partners heb je dan?
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
- Pieter
- Volwaardig lid
Het is inderdaad niet toegestaan om met een olifant in Bangkok rond te sjouwenelst99 schreef:Begrepen te hebben dat er in Bangkok geen olifanten meer mogen lopen, is trouwens ook niet erg diervriendelijk.
en als falang zou ik dat zeker niet doen
waarom koop je geen tijger
Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.
-
- komt net kijken
Wij (2 heren en 1 dame) zouden gaarne voor 1 dag met de olifant wat mooie plaatjes maken,ter herinnering aan ons 20 jarig huwelijk.
Dat hier en ook in een ander onderwerp herhaaldelijk wordt gevraagd naar mijn partners,doet mij haast denken dat men meer benieuwd is naar mijn relatie,dan serieus antwoord te geven over de olifanten-huur.
Witte olifanten zien er zo uit als op bovenstaande de foto?
Zijn er geen wittere,aangezien onze nieuw gemaakte bruidskleding er beter op uit zou komen?
Hartelijke groet.
Dat hier en ook in een ander onderwerp herhaaldelijk wordt gevraagd naar mijn partners,doet mij haast denken dat men meer benieuwd is naar mijn relatie,dan serieus antwoord te geven over de olifanten-huur.
Witte olifanten zien er zo uit als op bovenstaande de foto?
Zijn er geen wittere,aangezien onze nieuw gemaakte bruidskleding er beter op uit zou komen?
Hartelijke groet.
- baco101
- Volwaardig lid
Misschien, in het kader die olifanten lijden nog niet genoeg, kun je ze wit laten spuiten in de exacte kleur van je bruidskleding.
Sorry hoor maar vindt dit bizar, als het echt geen 1 april grap is wat ik me bijna niet kan voorstellen.
Sorry hoor maar vindt dit bizar, als het echt geen 1 april grap is wat ik me bijna niet kan voorstellen.
zal de Thaise logica nooit begrijpen.
Waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis
opinions are like assholes, everybody has one
Waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis
opinions are like assholes, everybody has one
-
- Volwaardig lid
Wellicht niet het antwoord dat je wilde horen, maar volgens mij heb je een serieus antwoord gehad: het is niet toegestaan in Bangkok.
Als het je om foto's gaat, misschien kan je hier wat regelen: http://www.safariworld.com/ of http://www.elephantshow.com/eng/home.htm
Geen idee of ze wit zijn.
Als het je om foto's gaat, misschien kan je hier wat regelen: http://www.safariworld.com/ of http://www.elephantshow.com/eng/home.htm
Geen idee of ze wit zijn.
-
- Volwaardig lid
Je had het ook niet hoeven vermelden, had je geen vragen gehad! Gaf je een duidelijk antwoordt!
Verder interesseert het me niet!
En niet beter te weten kun je er maar met één 20 jaar getrouwd zijn
Verder interesseert het me niet!
En niet beter te weten kun je er maar met één 20 jaar getrouwd zijn

Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
-
- Volwaardig lid
Je kan beter naar Ayutthaya gaan ares.
Mogen ze wel vrij uit lopen leuke omgeving voor de foto's en bij voldoende "overtuiging" kan een potje latex op waterbasis ook geregeld worden
TIT u vraagt wij leveren.

Je kan hier vast een beetje oefenen hoewel wit is wit natuurlijk achtergrond dan maar.

Mogen ze wel vrij uit lopen leuke omgeving voor de foto's en bij voldoende "overtuiging" kan een potje latex op waterbasis ook geregeld worden
TIT u vraagt wij leveren.

Je kan hier vast een beetje oefenen hoewel wit is wit natuurlijk achtergrond dan maar.

-
- komt net kijken
KIJK!!
Een prachtig goed idee mijnheer Hua Thalea.
Daar zijn wij heel blij mee.
Bangkok is niet zo belangrijk,want daar zal hoogstwaarschijnlijk ook wel een Tempel in de buurt zijn,om met de olifant de foto,s te kunnen maken.
Heel,heel,hartelijk bedankt voor deze optie.
De kleding heb ik zelf ontworpen en Edgar heeft alles gemaakt,in een prachtige ivoor kleur,met dieprode bloemen geborduurd op de jurk met bijna 7 meter sluier.
Als de foto,s gemaakt zijn,wil ik U graag een exemplaar opsturen als beloning voor deze goede raad.
Nogmaals,mijn dank.
Hartelijke groet.
Een prachtig goed idee mijnheer Hua Thalea.
Daar zijn wij heel blij mee.
Bangkok is niet zo belangrijk,want daar zal hoogstwaarschijnlijk ook wel een Tempel in de buurt zijn,om met de olifant de foto,s te kunnen maken.
Heel,heel,hartelijk bedankt voor deze optie.
De kleding heb ik zelf ontworpen en Edgar heeft alles gemaakt,in een prachtige ivoor kleur,met dieprode bloemen geborduurd op de jurk met bijna 7 meter sluier.
Als de foto,s gemaakt zijn,wil ik U graag een exemplaar opsturen als beloning voor deze goede raad.
Nogmaals,mijn dank.
Hartelijke groet.
- RuudThai
- Expat
Ik ben absoluut een tegenstander van het misbruiken van dieren ter verhoging van de eigen glorie. En dieren laten schilderen voor eigen pracht en praal is dierenmishandeling dus misbruik.
Men spreekt wel - terecht - schande over kindermisbruik, maar dieren zijn kennelijk gebruiksvoorwerpen in de ogen van sommige debiele mensen.
BAH!
Men spreekt wel - terecht - schande over kindermisbruik, maar dieren zijn kennelijk gebruiksvoorwerpen in de ogen van sommige debiele mensen.
BAH!
-
- Volwaardig lid
Thailand staat er om bekend Meneer ares dat er her en der wel eens een tempel(tje) staat.
In Ayutthaya staan er erg veel ook redelijk oud nadeel is dat er veel toeristen komen maar wederom met voldoende "overtuiging" kan vrijwel iedere wens in vervulling komen.
En daar gaat het tenslotte om in de "Eenmaal in je leven" dag.
En latex op waterbasis is totaal geen probleem voor een olifant ze verven die olifanten met Nieuwjaar ook.
Hier nog een leuke foto.

@ruud
Dus niet zo piepen er zijn wel VEEL gekkere zaken die wel mishandeling zijn.
In Ayutthaya staan er erg veel ook redelijk oud nadeel is dat er veel toeristen komen maar wederom met voldoende "overtuiging" kan vrijwel iedere wens in vervulling komen.
En daar gaat het tenslotte om in de "Eenmaal in je leven" dag.
En latex op waterbasis is totaal geen probleem voor een olifant ze verven die olifanten met Nieuwjaar ook.
Hier nog een leuke foto.

@ruud
Dus niet zo piepen er zijn wel VEEL gekkere zaken die wel mishandeling zijn.
-
- Volwaardig lid
Ga ri Chiang Mai/Rai daar staat ergens een witte tempel dat kleurt goed bij de trouwjurk van je vrouw . en dan trouw je tenminste in stijl .
gr driver
gr driver
-
- Volwaardig lid
Driver driver ben ik ook eens geweest staat om 7 uur in de ochtend 500 man op de stoep tot laat in de avond.
Dat werkt dus niet.
Trouwens het is een en al smog daar ben je lekker mee met je witte trouwjurk.
Dat werkt dus niet.
Trouwens het is een en al smog daar ben je lekker mee met je witte trouwjurk.