bagageopslag

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Tanya
komt net kijken
komt net kijken

bagageopslag

#1 Bericht door Tanya » dinsdag 05 februari 2013, 08:56

Hoi,

even een praktisch vraagje. Aangezien ik nog nooit met een rugzak ergens naartoe geweest ben (buiten op kamp) vraag ik me af hoe dit in z'n werk gaat. Ik heb nu gezorgd dat we eerst kunnen inchecken in het hotel en dan verder een daguitstap gaan doen. Maar de dag dat we uitchecken is dit nogal lastig. Vooral de dag dat ik in Ayutthaya wil gaan rondfietsen. We zouden dan voor de middag willen uitchecken, gaan fietsen en dan de nachttrein nemen.

Hoe zit dat dan met de bagage? Kan je die dan nog in het hotel achterlaten? Of is er bijvoorbeeld op het station een bagageopslagruimte?

Dan ook met het fietsen. We zouden aan het hotel fietsen huren, maar kan dit de dag dat je gaat uitchecken dan nog?

Alvast bedankt!

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: bagageopslag

#2 Bericht door Wouter_Udon » dinsdag 05 februari 2013, 09:05

Tanya schreef:Hoi,

even een praktisch vraagje. Aangezien ik nog nooit met een rugzak ergens naartoe geweest ben (buiten op kamp) vraag ik me af hoe dit in z'n werk gaat. Ik heb nu gezorgd dat we eerst kunnen inchecken in het hotel en dan verder een daguitstap gaan doen. Maar de dag dat we uitchecken is dit nogal lastig. Vooral de dag dat ik in Ayutthaya wil gaan rondfietsen. We zouden dan voor de middag willen uitchecken, gaan fietsen en dan de nachttrein nemen.

Hoe zit dat dan met de bagage? Kan je die dan nog in het hotel achterlaten? Of is er bijvoorbeeld op het station een bagageopslagruimte?

Dan ook met het fietsen. We zouden aan het hotel fietsen huren, maar kan dit de dag dat je gaat uitchecken dan nog?

Alvast bedankt!
Bagage kun je over het algemeen in het hotel achter laten, meestal hebben ze wel een afgesloten ruimte hiervoor. Ik zou wel de kostbare zaken en paspoort etc meenemen en niet in de bagage laten zitten. Logisch lijkt me.
Die fietsen kun je denk ik wel huren ook op de dag van uitchecken.
Live your dream, don't dream your life.

pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: bagageopslag

#3 Bericht door pong » dinsdag 05 februari 2013, 09:36

over dit sort platvloerse dingen hoef je je het hoofd helegaar niet te breken.
Lost zich allemaal op-je bent ook beslist niet nr 1 die dat soort kleine praktsiche probleempjes in je HTL/guesthse tegenkomt. Als er wat geld te verdienen valt, is ALLES hier in TH te regelen. En vermoedelijk staan naast/tegenover dat HTL nog 3 andere fietsentehuur stands-met wellicht lagere prijzen.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”