Wie heeft hier nog meer werkervaring mee in Thailand uiteraard.
Hoor het graag hier mijn ervaring in de korte versie.
Heb zelf een huis in een resort sinds 2003 waar wij van vrijwel het begin af aan een vereniging van eigenaren hebben ,nou ja hebben,hadden hebben en zo voort

In het begin was het de bouw/verkoop/onderneming die dit op "poten" heeft gezet.
DAAR ging het eigenlijk al fout de betaling voor de vereniging van eigenaren is niet vastgelegd in kooppapieren eigenlijk niks het is een op zich staande club.
Er kan dus geen enkele eigenaar tot iets verplicht worden.
Niettemin alles ging redelijk goed reden nieuwe woonwijk (resort) men wilde de boel leuk houden en bovenal een beveiliging (Soort van status)
Zag dit alles het grootste gedeelte van het jaar vanuit Nederland aan.
Na enige tijd gooide de club(de vereniging) toch de handdoek in de ring reden betalingen werden maar door een 2/3 van het geheel gedaan en daardoor kwam er een tekort en wat wrijving her en der.
Na enige tijd dus club twee was vrij snel duidelijk voor mij stokje overgenomen maar alles bleef het zelfde.
De tendens van "IK ben voorzitter of bestuur van de vereniging" was gezet.
Ben zelf in 2008 hier gaan wonen kreeg dus wat meer mijn aandacht club twee is een tijdje daarna te zielen gegaan.
Heb toen nog eens met een MedeNederlander de stoepranden geel geverfd langs de hoofdstraat in het resort.
En wat groen (Struiken) kort geknipt.
Dit was een rode lap voor een stier (Hoe dom kon ik zijn en Thai voor schut zetten)
Club drie was daar, erg snel.
Resultaat na een jaartje

Haal de schouders maar op maar ben wel een beetje verdrietig.
Wat een @#$%^&*()_+ zijn het toch