prijs motorscooter in Thailand
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
prijs motorscooter in Thailand
Wie kan me vertellen wat de nieuwprijs is voor een motorscooter (110 cc) in Thailand?
Genesis
Genesis
- Meritus
- Volwaardig lid
-
- Zeer veel ervaring
Re: prijs motorscooter in Thailand
Zijn nogal wat prijsverschillen:
Er zijn er al voor 32000 Baht
En er zijn er voor 75000 Baht
Succes.
Er zijn er al voor 32000 Baht
En er zijn er voor 75000 Baht
Succes.
-
- Volwaardig lid
Meritus bedankt. Pfff
koopje vergeleken met Nederland. Maarre heb je dan ook alle benodigde papieren voor die prijs zoals een kenteken?
Genesis

Genesis
- Pieter
- Volwaardig lid
Jagenesis schreef:Meritus bedankt. Pfffkoopje vergeleken met Nederland. Maarre heb je dan ook alle benodigde papieren voor die prijs zoals een kenteken?
Genesis
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.
-
- Volwaardig lid
En wat gaan de papieren dan kosten?
Genesis
Genesis
- Meritus
- Volwaardig lid
genesis schreef:En wat gaan de papieren dan kosten?
Genesis
... geen geld, alleen tijd en 1000 tot 1200 voor een goede verzekering [vergeet die 400baht-verzekeringen] ... ik heb al 5 brommers en een auto gekocht, de papieren voor een Bangcocknummer duren maar 2 weken, voor een Nonthaburinummer tot 8 weken ... niet vergeten het af te spreken voor het tekenen van de koopkontrakt ...
- RuudThai
- Expat
En vergeet de helm niet..... vaak krijg je wat gratis spullen bij aankoop van de brommert zoals wij 1,5 jaar geleden kregen een ventilator, gratis verzekering voor het 1e jaar en een helm plus nog wat frutseldingen die ze klaarblijkelijk moesten slijten.genesis schreef:En wat gaan de papieren dan kosten?
Genesis
Het was het type helm van 199 baht bij de supers. Geven zeer goede bescherming tegen vliegen, wespen enz. maar als je erop valt ben je dood want de splinters van het ding boren zich in je hoofd.
Koop maar liever een helm van tenminste boven de 1000 baht, dan lijkt het er een beetje op.

-
- Expat
- Contacteer:
Momenteel 34,000 Baht voor de eenvoudigste Honda Wave 110, Kickstart, trommelrem, alleen in rood/zwart en zwart/zwart beschikbaar, maar erg goede aanbieding.
- Meritus
- Volwaardig lid
... Auto? Heb ik, hoeft niet ... een brommer voor elke dag is een 'moet' ... elektronische injectie, katalysator, top case .... en ... 300mm schijfrem [minder 10 meter uit 50 km/h] ... Yamaha Spark 135 i ... 52000 Baht ...stevenl schreef:Momenteel 34,000 Baht voor de eenvoudigste Honda Wave 110, Kickstart, trommelrem, alleen in rood/zwart en zwart/zwart beschikbaar, maar erg goede aanbieding.

-
- Volwaardig lid
Heb deze Honda Scoopie? scooter een paar maanden terug voor Jeab gekocht.
Compleet met mooi nummer kenteken,beste verzekering,helmen (heeft Ruud gelijk in,rotzooi) en uitvoerige garantie.
Dacht zoiets van 53.000thb.

Ron.
Compleet met mooi nummer kenteken,beste verzekering,helmen (heeft Ruud gelijk in,rotzooi) en uitvoerige garantie.
Dacht zoiets van 53.000thb.
Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."
-
- Volwaardig lid
Ik kocht bij de Honda dealer een full face helm en die kostte 8 jaar terug 2 k baht. Iedereen verklaarde me voor gek maar ik ben er een keer op gevallen en kan het navertellen: hij geeft geen krimp. Hij viel een paar keer van de plank en er zit geen deuk in, wel krassen. De binnenkant is netjes en stevig gevoerd en ik denk dat ik bij een zware val wel een zandverstuiving zal oplopen maar het kan navertellen. Maar die goedkope rommel: levensgevaarlijk.
-
- Volwaardig lid
Mij is altijd verteld dat als een helm eenmaal een goede klap heeft opgevangen, door een valpartijen/ongeluk, of uit de handen glipt, dat deze dan zijn beschermende functie grotendeels heeft verloren en je dus een nieuwe moet gebruiken.
-
- Volwaardig lid
JuistBorat schreef:Mij is altijd verteld dat als een helm eenmaal een goede klap heeft opgevangen, door een valpartijen/ongeluk, of uit de handen glipt, dat deze dan zijn beschermende functie grotendeels heeft verloren en je dus een nieuwe moet gebruiken.
-
- Volwaardig lid
Ja, mijn brommer kostete ook over 38'000 baht.Meritus schreef:Yamaha Spark 135 i ... 52000 Baht ..

Hartelijke groetjes uit Bern en Ban Muang! michaleo มิคาเอล