Huur nu een huis in een rustige straat in Pattaya.
Echter, mijn Thaise buurman naast me maakt een Thais restaurant vast aan zijn huis.
Binnenkort zal hij het openen.

Hij heeft een volledige houten wand tussen de tuinen geplaatst, maar mijn slaapkamer is zeer dicht bij wat een open restaurant zal worden en hout houd geen geluid tegen.
Vervelend ik woon 4 jaar in het huur huis, maar wil nu kijken of er huizen te huur zijn als geluid een probleem word en ik zal moeten verhuizen.
Woon ver van het centrum van Pattaya in soi Nuenpubwan, dus op zoek naar eventueel een ander huur huis waar honden geen probleem zijn heb 3 honden.
Het is belangrijk dat er Toek Toek rijd om gemakkelijk ergens te kunnen zijn. Ik heb epilepsie dus voor mij is het belangrijk makkelijk vervoer met o.a. taxi.
Huis moet een voldoende hoog ratserwerk of muur hebben rond het huis. Ik heb honden die moeten blijven in de tuin.
Huurprijs niet meer dan 12.000 Thaise baht. per maand, geen ingericht huis ik heb mijn eigen spullen. Alleen een bed is belangrijk.
Huur als huis bevalt voor een lange tijd, ik woon inmiddels al 8 jaar in Thailand.
Bij voorkeur Zuid-Pattaya, niet nodig bij strand maar een wat rustiger deel van Zuid Pattaya.
Dank u voor informatie, ( heeft geen haast maar wil wel een adres hebben dat ik binnenkort als het restaurant geopend word met veel geluid zo kunnen verhuizen.
Iedereen een gelukkig 2013.

Robert.