Ik zal eerst kort mijn plannetje schetsen.Vanaf 12 december zal ik 2,5 week in het zuiden van Thailand zijn. Ik reis zelfstandig en ik land op koh samui en ga dan naar Koh Tao. Hier wil ik ongeveer 3 a 4 dagen blijven. Ik wil hier graag op plekken komen waar veel backpackers zijn, zal waarschijnlijk overal wel zijn. Daar wil ik mooie stranden afgaan, verder de natuur bekijken, snorkelen en gezelligheid/feestjes opzoeken etc. Vervolgens wil ik via Surat Thani naar Khao Sok, hoor hier veel goede verhalen over, daar wil ik 2 a 3 dagen blijven. Ik wil hier graag de Lake tour doen en de jungle tour. Vervolgens ga ik naar Koh Phangan voor een bruiloft en zal daar de rest van de vakantie blijven. Ben van plan daar te gaan duiken (ongv 3 dagen denk ik). Mijn verblijf op Koh Phangan is al geregeld.
Mijn vragen zijn:
Koh Tao
wie weet er leuke plekken op Koh Tao mbt verblijf. Ik moet dit namelijk nog boeken. Ik wil ongeveer 20 a 30 euro per nacht uitgeven (als t iets meer is maakt dat niet zoveel uit). Maar zoals ik al schreef wil ik graag in contact komen met wat gezelligheid daar aangezien ik alleen reis

Khao Sok
Ik denk dat je dit moet reserveren van tevoren, wat is jullie ervaring hiermee en hebben jullie hier
nog tips over?
Koh Phangan
Heeft iemand nog ideeen tips voor dit eiland wat ik absoluut moet gaan doen??
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties.
Robbert