Handmade Dutch Specialties Co., Ltd. voor uw snacks
Moderator: Loempia
-
- heeft ervaring
- Contacteer:
Handmade Dutch Specialties Co., Ltd. voor uw snacks
Graag willen wij nogmaals Handmade Dutch Specialties Co., Ltd. (HDS) in Chiang Mai onder de aandacht brengen.
Bij voorbaat vermelden we erbij dat dit om een toegestane advertorial gaat.
Ons man/vrouw bedrijf maakt een breed assortiment van min of meer typische Nederlandse snacks en gerechten. Natuurlijk de kroket en dergelijke, maar ook flensjes, chocolademousse en oliebollen.
Teveel om op te noemen en graag nodigen wij u uit om op de website te kijken www.hds-co-ltd.com of www.dutchsnacks-handmade.com
Wij maken alles handmatig en werken ambachtelijk met eigen receptuur die ouderwetse smaken doen herleven. Kruiden, specerijen en zout maken de smaak zodat ongewenste smaakmakers niet nodig zijn. Conserveringsmiddelen zijn volstrekt overbodig; de tijd tussen inkoop en invriezen is kort en de producten worden degelijk verpakt.
Voor de meeste producten hebben wij warenwet keuringsnummers (Oh Yoh) wat ons de gelegenheid geeft om hier in Chiang Mai tevens aan supermarkten te leveren.
Levering door heel Thailand is mogelijk, mits de transporttijd binnen de twee dagen blijft.
Bus en vliegtuig zijn natuurlijk favoriet, maar niet iedereen woont dichtbij busstation of vliegveld.
De EMS is een laatste, vrij dure, redding maar niet te doen met diepvries als de reistijd te lang is; meer dan twee dagen dus. Expediteurs doen er vaak nog het langste over als ze het binnenland in moeten.
Ik ben zelf SVH gediplomeerd Chefkok en heb ruim 20 jaren ervaring in de restaurantwereld waarvan het grootste gedeelte in mijn eigen restaurant.
Als u vragen heeft willen wij deze graag beantwoorden; hier op het forum of anders stuur ons een PB.
Hopelijk heeft u begrip voor het feit dat wij dit verhaal voor een tweede keer brengen.
Met vriendelijke dank aan Chang.
Bij voorbaat vermelden we erbij dat dit om een toegestane advertorial gaat.
Ons man/vrouw bedrijf maakt een breed assortiment van min of meer typische Nederlandse snacks en gerechten. Natuurlijk de kroket en dergelijke, maar ook flensjes, chocolademousse en oliebollen.
Teveel om op te noemen en graag nodigen wij u uit om op de website te kijken www.hds-co-ltd.com of www.dutchsnacks-handmade.com
Wij maken alles handmatig en werken ambachtelijk met eigen receptuur die ouderwetse smaken doen herleven. Kruiden, specerijen en zout maken de smaak zodat ongewenste smaakmakers niet nodig zijn. Conserveringsmiddelen zijn volstrekt overbodig; de tijd tussen inkoop en invriezen is kort en de producten worden degelijk verpakt.
Voor de meeste producten hebben wij warenwet keuringsnummers (Oh Yoh) wat ons de gelegenheid geeft om hier in Chiang Mai tevens aan supermarkten te leveren.
Levering door heel Thailand is mogelijk, mits de transporttijd binnen de twee dagen blijft.
Bus en vliegtuig zijn natuurlijk favoriet, maar niet iedereen woont dichtbij busstation of vliegveld.
De EMS is een laatste, vrij dure, redding maar niet te doen met diepvries als de reistijd te lang is; meer dan twee dagen dus. Expediteurs doen er vaak nog het langste over als ze het binnenland in moeten.
Ik ben zelf SVH gediplomeerd Chefkok en heb ruim 20 jaren ervaring in de restaurantwereld waarvan het grootste gedeelte in mijn eigen restaurant.
Als u vragen heeft willen wij deze graag beantwoorden; hier op het forum of anders stuur ons een PB.
Hopelijk heeft u begrip voor het feit dat wij dit verhaal voor een tweede keer brengen.
Met vriendelijke dank aan Chang.
www.dutchsnacks-handmade.com voor uw verslaving
-
- Volwaardig lid
Re: Handmade Dutch Specialties Co., Ltd. voor uw snacks
Leuk initiatief
Dat zouden meer Hollanders moeten doen in Thailand.

Ik ga wat vaker op die lat zitten. In plaats van 'm steeds hoger te leggen…
-
- Volwaardig lid
't Is wel jammer dat de vermelde sites zo verschrikkelijk langzaam zijn. Ik krijg ze niet geopend.
Live your dream, don't dream your life.
-
- heeft ervaring
- Contacteer:
Dat is jammer Wouter. Normaal gesproken gaan ze best wel snel. Heb je al een paar keer over de dag gespreid geprobeerd?Wouter_Udon schreef:'t Is wel jammer dat de vermelde sites zo verschrikkelijk langzaam zijn. Ik krijg ze niet geopend.
- Ben
- Expat
Dat komt omdat je in Nederland zit WoutWouter_Udon schreef:'t Is wel jammer dat de vermelde sites zo verschrikkelijk langzaam zijn. Ik krijg ze niet geopend.

Hier gaan ze best wel snel .
-
- heeft ervaring
- Contacteer:
Oops...de hele dag. Haha, zolang is dit topic nog niet geopend 

-
- Volwaardig lid
"...Dat zouden meer Hollanders moeten doen in Thailand...."
Dat wordt een kale boel en droge hap dan, heer Mai Mi Tang.
De beste culinaire prestaties kunnen immers uitsluitend van Limburgers worden verwacht.
Je zou Limburg eens moeten bezoeken, toch minstens EEN keer in jouw leven......al is het maar voor een patatje oorlog of voor nonnenvotten.
Da's heel wat anders dan een droog "Hollands" sneetje.... 
De beste culinaire prestaties kunnen immers uitsluitend van Limburgers worden verwacht.

-
- Volwaardig lid
Ben schreef:Dat komt omdat je in Nederland zit WoutWouter_Udon schreef:'t Is wel jammer dat de vermelde sites zo verschrikkelijk langzaam zijn. Ik krijg ze niet geopend.KOUD HE !!
![]()
Hier gaan ze best wel snel .
Ja als het koud wordt gaat alles stroperiger.

Maar het zal wel aan die vermaledijde server op het werk liggen want thuis gaat het een stuk beter. Ik kan ze nu wel openen.
-
- Volwaardig lid
Mag ik hier even protesteren? Ik ken toch echt een goed voorbeeld van een niet limburgse culinaire prestatie. Om precies te zijn gaat het om een thai, met de naam Kai, wonend in nongkhai, die wonderbaarlijke lekkernijen op tafel weet te krijgen.prajak schreef:"...Dat zouden meer Hollanders moeten doen in Thailand...."
De beste culinaire prestaties kunnen immers uitsluitend van Limburgers worden verwacht.![]()
Je zou Limburg eens moeten bezoeken, toch minstens EEN keer in jouw leven......al is het maar voor een patatje oorlog of voor nonnenvotten.
![]()
Da's heel wat anders dan een droog "Hollands" sneetje....

We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.
- bantakokennerkhorat
- Volwaardig lid
Ik meen de vorige keer gelezen te hebben dat je eenmalig reclame mocht maken maar dat doe je nu al voor de tweede keer omdat je gisteren alles verwijderd hebt toen er een beetje kritiek kwam al dan niet terecht of onterecht.
Wat als er straks weer kritiek komt? ga je dan weer alles wissen om vervolgens een dag later weer opnieuw een topic te openen om reclame te maken voor je bedrijfje.
Wat als er straks weer kritiek komt? ga je dan weer alles wissen om vervolgens een dag later weer opnieuw een topic te openen om reclame te maken voor je bedrijfje.
Werken is heerlijk laat daarom ook wat over voor je collega"s
-
- Volwaardig lid
Ik heb een mail naar hem toegestuurd, eens kijken wat ze voor me kunnen betekenen.
Nee, het hoeft niet naar Nederland verstuurd te worden.
Nee, het hoeft niet naar Nederland verstuurd te worden.

-
- Volwaardig lid
Nou nou, heer Duiker, een ernstig protest en dat zal ik serieus met Uedele bespreken morgenochtend om 09 uur aan de koffie in Mutmee..... Kai slaapt al maar ik zal haar morgen de complimenten doen toekomen en het zal haar deugd doen.
Overigens, de snijkoek "Ouwewieven" die gij meebracht kan haar smaakpapillen niet bekoren.....
Overigens, de snijkoek "Ouwewieven" die gij meebracht kan haar smaakpapillen niet bekoren.....
- serpay
- Volwaardig lid
prajak je vergeet het alom bekende limburgse frietje zuurvlees.
om je vingers bij af te likken.
om je vingers bij af te likken.
Alfisti rebeli
-
- Volwaardig lid
Wouter, ik had al kontakt met Hugo. Hij adviseert transport binnen twee dagen, zeg 48 uur.
Ik heb maandagmorgen een pakje verzonden naar Hua Hin per EMS Post en dat was in meer dan 48 maar binnen 60 uur daar. Ik denk dat een ijsbox met droog ijs dat aankan; een ijsbox met waterijs niet.
Ik heb heel lang vers spul laten verzenden uit Phatthaya naar Nongkhai. De bus in om 18 uur, ophalen in Nongkhai om 11 uur volgende dag, en het ijs gesmolten doch het water lekker koud. Dat is maar 17 uur. En het voordeel: het is dezelfde bus, het ijsdoosje hoeft niet over te stappen.
Ik durf EMS verzending van een box met vlees en ijs naar Nongkhai niet aan.
Maar vanuit C-mai rechtstreeks naar Udon door de lucht kan niet, men neemt geen vracht mee. Dan ben je aangewezen op luchttransport van C-mai naar BKK en aansluitend naar Udon. Dat moet binnen 24 uur kunnen maar hoe laat staat het spul in Udon ?
Om 12 uur, 14 uur, 16 uur ? Voor mij is dat brommen en liefst niet in het donker, 60 km autobaan. Voor jou is het 130 km met de auto over niet al te beste binnenwegen.
Tja, het is een uitgestrekt land. Dat heeft zijn charme maar ook nadelen.........
Ik hoor graag jouw ervaringen.
Ik heb maandagmorgen een pakje verzonden naar Hua Hin per EMS Post en dat was in meer dan 48 maar binnen 60 uur daar. Ik denk dat een ijsbox met droog ijs dat aankan; een ijsbox met waterijs niet.
Ik heb heel lang vers spul laten verzenden uit Phatthaya naar Nongkhai. De bus in om 18 uur, ophalen in Nongkhai om 11 uur volgende dag, en het ijs gesmolten doch het water lekker koud. Dat is maar 17 uur. En het voordeel: het is dezelfde bus, het ijsdoosje hoeft niet over te stappen.
Ik durf EMS verzending van een box met vlees en ijs naar Nongkhai niet aan.
Maar vanuit C-mai rechtstreeks naar Udon door de lucht kan niet, men neemt geen vracht mee. Dan ben je aangewezen op luchttransport van C-mai naar BKK en aansluitend naar Udon. Dat moet binnen 24 uur kunnen maar hoe laat staat het spul in Udon ?
Om 12 uur, 14 uur, 16 uur ? Voor mij is dat brommen en liefst niet in het donker, 60 km autobaan. Voor jou is het 130 km met de auto over niet al te beste binnenwegen.
Tja, het is een uitgestrekt land. Dat heeft zijn charme maar ook nadelen.........
Ik hoor graag jouw ervaringen.
-
- Volwaardig lid
Serpay, als ik nou EEN ding niet lust.....is het een frietje zuur vlees..... Maar men doet er een moord voor, weet ik...