Het middel moet Sidraga heten en is voor de kleinere beurs in thailand gemaakt in tabletten van 50 en 100 mgr.
Echter bij rondvragen vele apotheken en een paar kleine klinieken niet te koop.

Soms word er snel verwezen naar de zeer dure middelen die er wel zijn, en is er geen belangstelling dit middel te hebben.
Maar ook serieuse apotheken die verklaren het middel wel geprobeerd te krijgen maar het niet lukt ?

Terwijl op internet juist in Thailand de belangrijkheid van dit middel aangegeven word, door de vele slechte of nep middelen te stoppen door dit middel legaal goedkoop voor iedereen verkrijgbaar te maken.

Heb op internet gekeken op een forum in het Engels, en de reactie is uiteraard door de vaste groep vooroordelen.
Ben dus benieuwd wat voor reactie op dit stukje komt.
Echter ik ben al 35 jaar ziek heb Epilepsie, samen met anti Epilepsie medicatie gebruik ik soms nodig ook valium bij te vaak insulten.
Wat in de bijsluiter staat al onder de medicatie voor Epilepsie patienten, is zeker berucht met diazepam. ( valium )
Veel aanvallen blijven onder controle, maar de rustgevende werking werkt op alle vlakken.
Leg dit extra uit, want met mij zijn er vele andere redenen waardoor mensen een middel proberen om enig gevoel te kunnen hebben.

Terug naar het middel Sidraga, het zou 25 bath voor 50 mgr kosten en 45 bath voor 100 mgr.
Is er iemand bekend waarom dit middel niet te koop blijkt te zijn en met enige stukken juist als nieuw middel is beschreven.
Hoor heel graag reactie, en hoop niet reactie's waar ik niets mee kan.
Robert.