Net van de Wereldomroep ontvangen...
==
Beste ..,
Radio Nederland Wereldomroep is gestopt met de informatievoorziening aan Nederlanders in het buitenland. Als trouwe lezer van WereldExpat Magazine, emailbulletin of als deelnemer aan het Wereldpanel weet u dat.
De afgelopen jaren hebben wij via onze publicaties een bijzondere band met u opgebouwd. Daar zijn we trots op. Wij zijn er dan ook zeer op gebrand om door te gaan met ons werk voor u.
Dat doen we met Dutchabroad.nl , onze eigen organisatie. Voortgekomen uit de vertrouwde waarden en tradities van de Wereldomroep, met een eigen karakter en een nieuw gezicht.
Dat tonen we als eerste in de vernieuwde krant. Dutch Times. Een naam waarmee we het internationale karakter benadrukken. Fris, eigentijds en met de kwaliteit en betrouwbaarheid die u van ons bent gewend.
De Dutch Times verschijnt iedere dag per email. Met een sterke focus op expats, emigranten en reizigers . We belichten het dagelijks nieuws en plaatsen politieke, economische en maatschappelijke ontwikkelingen in perspectief.
Helaas kan dit niet meer gratis. Wel is het gelukt om voor u de kosten zo laag mogelijk te houden.
U als trouwe lezer krijgt extra voordeel . Schrijf u nu in en ontvang de krant tot 1 november gratis. Daarna krijgt u vier maanden 50% korting op het abonnement. Voor nog geen 59 euro bent u een jaar lang zeven dagen per week volledig op de hoogte.
We rekenen op u!
Namens de hele redactie: Bedankt!
Thomas Arts
Hoofdredacteur
==
Hum, eerst het geld. Kost het nu 59 euro per jaar, of is 59 euro de helft van het abonnement ? Ik neig naar het eerste.
Maar wat zou het bieden ? Of beter, wat zou het MEER bieden dan BVN en mijn dagelijkse kost in de krant met de V en de info in dit forum ?
Wie ?
Dutchabroad punt nl
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
-
- Expat
Re: Dutchabroad punt nl
Het biedt niets meer dan je waar dan ook van nieuwsvoorziening aangeboden krijgt. Alleen moet je nu betalen. En dat die ik dus niet. Ik lees het AD online, ik kijk naar de BBC en CNN. BVN kan mij gestolen worden en dit forum geeft mij genoeg nieuws om de dag door te komen. 

- Edje
- Expat
Zo is het maar net.printen44 schreef:Het biedt niets meer dan je waar dan ook van nieuwsvoorziening aangeboden krijgt. Alleen moet je nu betalen. En dat die ik dus niet. Ik lees het AD online, ik kijk naar de BBC en CNN. BVN kan mij gestolen worden en dit forum geeft mij genoeg nieuws om de dag door te komen.
Voldoende gratis mogelijkheden om op de hoogte te blijven van alle wereldnieuws.
Groetjes; Edje
-
- Expat
- Contacteer:
Ik heb dezelfde mail ontvangen, en lees het als: nog geen 59 Euro voor u voor een jaar. Dus inclusief kortingen en gratis ontvangst kost het eerste jaar 59 Euro, daarna wordt het dus (zonder 1 maand gratis en 4 maanden 50%) aanzienlijk duurder. Zo interpreteer ik de mail tenminste.
- RuudThai
- Expat
Er worden wel regelmatig specifieke zaken voor ons, emigranten en expats, uitgebreid in belicht. Zaken die je nergens in het nieuws tegenkomt en die best belangrijk zijn. Maar om daar nu voor te gaan betalen voel ik niets voor.
Misschien dat Diederik Samsom tijdens de formatie de bezuinigingen op de Wereldkrant kan wegonderhandelen...

Misschien dat Diederik Samsom tijdens de formatie de bezuinigingen op de Wereldkrant kan wegonderhandelen...