Wie nog wat beweging nodig heeft!
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Wie nog wat beweging nodig heeft!
Bewegingen samen is leuker!https://mail.google.com/mail/mu/mp/104/#tl/Postvak%20IN
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
-
- Volwaardig lid
Re: Wie nog wat beweging nodig heeft!
Elst99, die link werkt niet echt...elst99 schreef:Bewegingen samen is leuker!https://mail.google.com/mail/mu/mp/104/#tl/Postvak%20IN
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.
-
- Volwaardig lid
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
-
- Volwaardig lid
Schitterend ! Zou iets voor mij zijn, maar ik heb geen hond.....
Wel weer een kitten er bij, een katertje opnieuw, deze heet Ngun en is 3 tot 4 maanden oud. Broodmager, je zag de ribben door het vel heen en de uitsteeksels van de wervelkolom, maar hij vreet als een paard en komt er wel bovenop.
Wel weer een kitten er bij, een katertje opnieuw, deze heet Ngun en is 3 tot 4 maanden oud. Broodmager, je zag de ribben door het vel heen en de uitsteeksels van de wervelkolom, maar hij vreet als een paard en komt er wel bovenop.
- joepattaya
- Expat
Die Tsjie-wawa in de mand is een stuk slimmer......dat zou iets voor mij zijn ware het niet dat ik voorzitter ben van de bond tegen hond.
- Pieter
- Volwaardig lid
Ik dacht dat deense doggen populair waren in de homo scene of is dat al weer overjoepattaya schreef:Die Tsjie-wawa in de mand is een stuk slimmer......dat zou iets voor mij zijn ware het niet dat ik voorzitter ben van de bond tegen hond.
Pieter

Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.
-
- Volwaardig lid
"... ware het niet dat ik voorzitter ben van de bond tegen hond...."
Dan zul je vast veel vrienden hebben regio NO Isan......

- RuudThai
- Expat
Waar kan ik mij aanmelden bij die bond? Hoogste prioriteit: een aanlijngebod en vervolgens alle loslopers vangen en naar Laos exporteren....

-
- Volwaardig lid
RuudThai schreef:Waar kan ik mij aanmelden bij die bond? Hoogste prioriteit: een aanlijngebod en vervolgens alle loslopers vangen en naar Laos exporteren....![]()
Lijkt me toch niet nodig bij jou in de buurt waar alle honden worden opgegeten.

Live your dream, don't dream your life.
- joepattaya
- Expat
Ze zeggen wel eens dat mensen die konstant homofiele steken onder water uitdelen, stiekem zelf de ultieme drang hebben om zich over te geven aan een in de kast opgeborgen drang om eens lekker van bil te gaan met iemand van hetzelfde geslacht.Pieter schreef:Ik dacht dat deense doggen populair waren in de homo scene of is dat al weer overjoepattaya schreef:Die Tsjie-wawa in de mand is een stuk slimmer......dat zou iets voor mij zijn ware het niet dat ik voorzitter ben van de bond tegen hond.
Pieter![]()
![]()
Grow up Pieter!!
- joepattaya
- Expat
Heb niet alleen geen vrienden in de NO-Esan.........prajak schreef:"... ware het niet dat ik voorzitter ben van de bond tegen hond...."

- Pieter
- Volwaardig lid
sorry maar met een broertje die met een man getrouwd is en een schoon broertje in thailand die ook alleen van jongentjes houdt krijg je dat "Gordon" gedragjoepattaya schreef:Ze zeggen wel eens dat mensen die konstant homofiele steken onder water uitdelen, stiekem zelf de ultieme drang hebben om zich over te geven aan een in de kast opgeborgen drang om eens lekker van bil te gaan met iemand van hetzelfde geslacht.Pieter schreef:Ik dacht dat deense doggen populair waren in de homo scene of is dat al weer overjoepattaya schreef:Die Tsjie-wawa in de mand is een stuk slimmer......dat zou iets voor mij zijn ware het niet dat ik voorzitter ben van de bond tegen hond.
Pieter![]()
![]()
Grow up Pieter!!
ik hou meer van ...

( grapje) maar wel een geweldig mens
Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
+1!joepattaya schreef:Ze zeggen wel eens dat mensen die konstant homofiele steken onder water uitdelen, stiekem zelf de ultieme drang hebben om zich over te geven aan een in de kast opgeborgen drang om eens lekker van bil te gaan met iemand van hetzelfde geslacht.Pieter schreef:Ik dacht dat deense doggen populair waren in de homo scene of is dat al weer overjoepattaya schreef:Die Tsjie-wawa in de mand is een stuk slimmer......dat zou iets voor mij zijn ware het niet dat ik voorzitter ben van de bond tegen hond.
Pieter![]()
![]()
Grow up Pieter!!
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.