Thai Party.... het is bijna zover.

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
mijnthailand
komt net kijken
komt net kijken

Thai Party.... het is bijna zover.

#1 Bericht door mijnthailand » zaterdag 19 mei 2012, 15:13

Nog een weekje en dan is het weer zover.

Het kleine, maar o zo gezellige feestje in Lieshout.

We hebben dit jaar onder andere het in Esaan bekende Chang Beer. En verder optredens van Thai Esaan Entertainment. U kunt de website van Thai Esaan bekijken op http://www.thaiesaan-entertainment.nl.

Daarnaast uiteraard meer muziek uit Thailand en we hebben lekker Thaise hapjes.

De avond laat u zien hoe de Thai met elkaar een zeer gezellige avond kunnen beleven.

Speciaal voor de niet Thai kan ik u zeggen. U kijkt uw ogen uit met de sfeer die de Thai kunnen maken.

Aarzel dus niet om eens een bezoekje te brengen aan deze avond.

Zeker als u van Thais eten houd of het een keertje wilt proberen.
Zeker als u de Thaise culturele dansen wilt zien
Zeker als u wilt genieten van de gezellige sfeer.

Op de website http://www.mijnthailand.com staat alle belangrijke informatie die nodig is.
Openbaar vervoer en hotels in de buurt o.a.

Tevens kunt u daar de kaartjes kopen. Deze zijn in de voorverkoop 7,50 euro en aan de kassa zijn de kaartjes 10 euro.

Tot ziens op 26 mei a.s. op het Thaise feestje in café zaal de Koekoek in Lieshout. (vlakbij Eindhoven)
De aanvang, zeker als u wilt eten is al om 18.00 uur.

Groetjes Jai en Albert.
Afbeelding

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Thai Party.... het is bijna zover.

#2 Bericht door prajak » zaterdag 19 mei 2012, 17:05

Ik zal er niet bij zijn al weet ik als gewezen Weertenaar heel goed waar Lieshout ligt. Ik wens je allen een heel gezellige avond met de daar aanwezige forumleden en de partners en verdere familie.

Ik zal in de gaten houden wanneer men hier weer eens een biertje regelt (lang niks geweest, dames en heren.....) en daar dan eindelijk maar eens aan meedoen.

Wat Thais eten betreft heb ik hedenavond gratis genoten, want men bood het mij aan.....en dat is altijd goed, van een schitterende maaltijd Thaise kost samen met forumlid Printen44 en een vriend uit NL. Het was een gezellige avond in een uitstekend restaurant en als je wilt weten wat we hebben gegeten vraag dan Yandre want die heeft het ook overleefd, toen...... Het was de zelfde kost, Yandre !

Di Di Phochana heet die tent hier. Ja, Di Di is het zeker.

mijnthailand
komt net kijken
komt net kijken

Re: Thai Party.... het is helaas weer voorbij. Op naar 2013

#3 Bericht door mijnthailand » zondag 03 juni 2012, 13:51

Helaas,

thai party 3 is weer voorbij. We hadden een beetje pech met het geluid, maar dat willen we volgend jaar zeker goed maken. Er zijn al ideeen dat we het samen beter gaan maken. Want mogelijk gaan we volgend jaar een stukje van de avond door jullie zelf laten invullen.

Want wat vinden de Thaise inwoners nu leuker dan zelf een liedje te zingen.

Maar uiteraard moeten we alles nog uitwerken. Jullie ideeën zijn natuurlijk van harte welkom en zullen allemaal worden meegenomen in Thai party 4.

Je kunt ideeën sturen naar info@mijnthailand.com

Wil je foto's van Thai party 3 bekijken, ga dan naar www.mijnthailand.com. Of wordt vrienden op facebook.

Als je jezelf aanmeld voor de niwuebrief, dan ben je als eerste op de hoogte voor nieuwe ontwikkelingen voor Thai Party 4.

Groetjes Albert en Jai.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”