Farang vermoord barlady in Udon Thani.
Moderator: Loempia
- nbreeker
- Standaard Lid
Farang vermoord barlady in Udon Thani.
Een 39 jarige duitse farang die omgang had voor 2 maanden met een thaise lady moeder van 2 kinderen werkzaam in een bar,kwam van de week op een avond de bar binnen en vond zijn "lady" bezig op het internet met Thailovelinks.
Na een woordenwisseling over en weer trok de farang een groot mes en stak haar dood,waarna hij vluchte in een auto richting Khon Kaen na 20 kilometer stopte de auto wegens gebrek aan benzine en heeft hij de auto achtergelaten later die nacht is hij aangehouden in Khon Kaen en begint nu aan een lange vakantie op kosten van de Thaise regering en hoeft geen visum meer aan te vragen.
Na een woordenwisseling over en weer trok de farang een groot mes en stak haar dood,waarna hij vluchte in een auto richting Khon Kaen na 20 kilometer stopte de auto wegens gebrek aan benzine en heeft hij de auto achtergelaten later die nacht is hij aangehouden in Khon Kaen en begint nu aan een lange vakantie op kosten van de Thaise regering en hoeft geen visum meer aan te vragen.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
- RuudThai
- Expat
Re: Farang vermoord barlady in Udon Thani.
'Internet maakt meer kapot dan je lief is'.... 

-
- Volwaardig lid
Ik dacht even 'farang vermoord door barlady' maar dit is erger want er blijven 2 jonge kinderen achter en mogelijk zonder geld. Wat mankeerde die idioot ? Wat hem nu gaat mankeren lijkt me bekend: levenslang, en als ie geluk heeft de doodstraf als die wordt uitgevoerd.
-
- Expat
via lokaal forum (voor zover het waar is?!)
3 maanden bekend met elkaar.
Hij betaalde haar 60.000 baht om bestaande schulden af te lossen.
Wat later begon zij weer te contacten met een Fransman,alwaar de dader (tijdelijk)het contact verbrak.
De Fransman vertrok en de Duitser kwam weer binnen en op een kwade dag trof hij haar weer aan in contact(via internet) met de Fransman (die,zols zij in de bar had verkondigd,knapper was!) en de Duitser trok daarop zijn mes en heeft zo'n 15 keer erop ingestoken.
Er zou een 16 jarige dochter zijn met een (andere) farang als vader.
Daar wordt je toch niet echt vrolijk van zeg

Wat later begon zij weer te contacten met een Fransman,alwaar de dader (tijdelijk)het contact verbrak.
De Fransman vertrok en de Duitser kwam weer binnen en op een kwade dag trof hij haar weer aan in contact(via internet) met de Fransman (die,zols zij in de bar had verkondigd,knapper was!) en de Duitser trok daarop zijn mes en heeft zo'n 15 keer erop ingestoken.
Daar wordt je toch niet echt vrolijk van zeg

"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan
Ronald Reagan
- RuudThai
- Expat
Als Duitsland eenzelfde overeenkomst met Thailand heeft als Nederland, dan moet hij 8 jaar brommen in een Thaise cel en dan mag hij de rest van zijn straf in Duitsland uitzitten.prajak schreef:Ik dacht even 'farang vermoord door barlady' maar dit is erger want er blijven 2 jonge kinderen achter en mogelijk zonder geld. Wat mankeerde die idioot ? Wat hem nu gaat mankeren lijkt me bekend: levenslang, en als ie geluk heeft de doodstraf als die wordt uitgevoerd.
Hetgeen vermoedelijk zal betekenen dat hij na een jaartje Duitse cel zal vrijkomen.
Zie ook die Nederlandse drugshandelaar annex Amsterdamse marktkoopman (was z'n naam niet Michel Kuijt?): levenslang in Thailand, na een jaar of 8 of 9 naar Nederland en praktisch meteen vrijgelaten.

- nbreeker
- Standaard Lid
Ik hoop dat hij 25 jaar krijgt hierin Thailand,ze zullen hem zeer zeker welkom heten in de bajes na het vermoorden van een Thaise.RuudThai schreef:Als Duitsland eenzelfde overeenkomst met Thailand heeft als Nederland, dan moet hij 8 jaar brommen in een Thaise cel en dan mag hij de rest van zijn straf in Duitsland uitzitten.prajak schreef:Ik dacht even 'farang vermoord door barlady' maar dit is erger want er blijven 2 jonge kinderen achter en mogelijk zonder geld. Wat mankeerde die idioot ? Wat hem nu gaat mankeren lijkt me bekend: levenslang, en als ie geluk heeft de doodstraf als die wordt uitgevoerd.
Hetgeen vermoedelijk zal betekenen dat hij na een jaartje Duitse cel zal vrijkomen.
Zie ook die Nederlandse drugshandelaar annex Amsterdamse marktkoopman (was z'n naam niet Michel Kuijt?): levenslang in Thailand, na een jaar of 8 of 9 naar Nederland en praktisch meteen vrijgelaten.
Ik heb een foto van hem gezien ik zou als man nog niet graag naast hem aan de bar willen zitten.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
- Jim
- Volwaardig lid
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
-
- Erelid
Na 8 jaar Thaise nor mag de veroordeelde aanvragen om de rest van z'n straf in zijn herkomstland uit te zitten.RuudThai schreef:Als Duitsland eenzelfde overeenkomst met Thailand heeft als Nederland, dan moet hij 8 jaar brommen in een Thaise cel en dan mag hij de rest van zijn straf in Duitsland uitzitten.prajak schreef:Ik dacht even 'farang vermoord door barlady' maar dit is erger want er blijven 2 jonge kinderen achter en mogelijk zonder geld. Wat mankeerde die idioot ? Wat hem nu gaat mankeren lijkt me bekend: levenslang, en als ie geluk heeft de doodstraf als die wordt uitgevoerd.
De procedure aangaande deze aanvraag kan wel een jaar of meer duren en kan ook afgewezen worden.
Kuijt had de mazzel dat koningin Beatrix op dat moment een statiebezoek aan Thailand bracht.
-
- Volwaardig lid
Machiel Kuijt zat voor drugshandel, die Duitser mogelijk voor moord, tenminste doodslag. Dat maakt in beide landen verschil.
- Meritus
- Volwaardig lid
... ik denk, hij zal ook hier in Thailand niet erg lang achter de tralies zitten ... de Duitse regering is zo stom mensen als hem vrij te kopen, en de Thais gaan deze gang ook erg graag ... en dann kommt hij in een soort 'resort' in Duitsland terecht ... met billiard, tafelfoetbal, TV, ezv. .... 

-
- Volwaardig lid
Duitsland koopt geen gevangen vrij. Maar misschien heb je een voorbeeld?
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.
- nbreeker
- Standaard Lid
Twee man hebben gratie gekregen toen koningin Beatrix hier op bezoek was,dat was niet kuijt dat was een man uit heerhugowaard en nog iemand,die nadat hij vrijgelaten was gelijk uit het beeld is verdwenen.DeDe schreef:Na 8 jaar Thaise nor mag de veroordeelde aanvragen om de rest van z'n straf in zijn herkomstland uit te zitten.RuudThai schreef:Als Duitsland eenzelfde overeenkomst met Thailand heeft als Nederland, dan moet hij 8 jaar brommen in een Thaise cel en dan mag hij de rest van zijn straf in Duitsland uitzitten.prajak schreef:Ik dacht even 'farang vermoord door barlady' maar dit is erger want er blijven 2 jonge kinderen achter en mogelijk zonder geld. Wat mankeerde die idioot ? Wat hem nu gaat mankeren lijkt me bekend: levenslang, en als ie geluk heeft de doodstraf als die wordt uitgevoerd.
De procedure aangaande deze aanvraag kan wel een jaar of meer duren en kan ook afgewezen worden.
Kuijt had de mazzel dat koningin Beatrix op dat moment een statiebezoek aan Thailand bracht.
Die man uit Heerhugowaard zat onder de tatto's ook zijn gezicht ik heb hem een keer gesproken voordat ik naar Thailand vertrok hij gaf ook volmondig toe dat hij een stomme streek had uitgehaald maar het ergste vond hij nog dat hij niet meer welkom was in Thailand.
Hij ging ook naar scholen om leerlingen te waarschuwen tegen drugs en heeft een boek geschreven over zijn tijd in de gevangenis.
Kuyt kwam pas later in beeld die heeft moeten wachten tot Nederland en Thailand een uitleverings verdrag tekende,en na veel vieren en vijfen is hij toen naar Nederland getransporteerd.
Ja en daar hebben ze hem gelijk vrijgelaten valt me mee dat ze geen loper uitgelegd hebben voor hem toen hij op Schiphol arriveerde.
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
-
- Volwaardig lid
dutch schreef:via lokaal forum (voor zover het waar is?!)
Daar wordt je toch niet echt vrolijk van zeg![]()
240 uur werkstraf

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei
- Jim
- Volwaardig lid
zo te horen was hij niet de eerste farang die ze heeft geprobeerd te naaien (letterlijk en figuurlijk) en heeft ze het nu met de verkeerde geprobeerd.
risico van het vak hoor.
karma noemen ze dat in thailand, geloof ik.
risico van het vak hoor.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
- nbreeker
- Standaard Lid
Een moeder van 2 kinderen waarom moet jij nu altijd de arsehole uithangen.Jim schreef:zo te horen was hij niet de eerste farang die ze heeft geprobeerd te naaien (letterlijk en figuurlijk) en heeft ze het nu met de verkeerde geprobeerd.
risico van het vak hoor.
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.