wat is een goedeplaats om opgehaalt te worden in Bangkok
Moderator: Loempia
-
- kenner
wat is een goedeplaats om opgehaalt te worden in Bangkok
Ik ga met mijn vriendin naar thailand. Na een paar dagen Bangkok gan we naar Buriam en krijgen een lift van de Zus van mijn vriendin. Nu is Bankok vrij druk en vroeg me af of wij met de skytrain op een vaar haar wat beter berijkbare plek kunnen komen zodat we niet uren in de file staan
-
- Volwaardig lid
Re: wat is een goedeplaats om opgehaalt te worden in Bangkok
Suvranabhumi International Airport
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)
- Ben
- Expat
Kalebath schreef:Ik ga met mijn vriendin naar thailand. Na een paar dagen Bangkok gan we naar Buriam en krijgen een lift van de Zus van mijn vriendin. Nu is Bankok vrij druk en vroeg me af of wij met de skytrain op een vaar haar wat beter berijkbare plek kunnen komen zodat we niet uren in de file staan
Lardkrabang staition (Airport Link) Vandaar kun je ook weer snel de exprex highway 9 op waar ze ook vanaf is gekomen .
Lardkrabang is het op een na laatste station van de airportlink voor Suvarnabhumi .
Vanaf het Noorden Bangkok binnen richting Suvarnabhumi aanhouden , Kan niet mis .
- Meritus
- Volwaardig lid
... ??? ... hu'n zijn in Bangkok, en Susibum is zeker niet directie Buriram, of zie ik dat helemaal fout?Henk Korat schreef:Suvranabhumi International Airport
zo? Zus gaat ergens naartoe waar zij zeker de weg terug naar Buriram findt en dann neem jij een Taxi daar naartoe, ok Taxi is duur ... 45 Kilometer kosten zo ongeveer 325 Baht ...
-
- Volwaardig lid
Een beetje zus heet natuurlijk een navigator. 

We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.
-
- Waarschuwing!
Nou ik zou zeggen je blijft toch een paar dagen in bangkok dan zeg je tegen ZUS ze komt naar je hotel of waar je slaapt en pik je op daar eenvoudig tochKalebath schreef:Ik ga met mijn vriendin naar thailand. Na een paar dagen Bangkok gan we naar Buriam en krijgen een lift van de Zus van mijn vriendin. Nu is Bankok vrij druk en vroeg me af of wij met de skytrain op een vaar haar wat beter berijkbare plek kunnen komen zodat we niet uren in de file staan

Oja en vergeet ZUS niet wat benzine geld te geven was wel zo netjes

- Pieter
- Volwaardig lid
en een beetje navigator heeft natuurlijk een zus...Duiker schreef:Een beetje zus heet natuurlijk een navigator.
trouwens Ben is die airport link wel zo'n goed idee beneden vind ik het altijd een puinhoop met de auto's die niet of
willekeurig parkeren en oppikken
Pieter
- Ben
- Expat
Mwa valt mee ,maar ze zullen wel wat gewend zijn lijkt mePieter schreef:en een beetje navigator heeft natuurlijk een zus...Duiker schreef:Een beetje zus heet natuurlijk een navigator.
trouwens Ben is die airport link wel zo'n goed idee beneden vind ik het altijd een puinhoop met de auto's die niet of
willekeurig parkeren en oppikken
Pieter

Veel makkelijker is om een taxie te nemen naar Oprit Bang Pa In op Rhamkheameng
prijstechnisch weinig verschil.
Future park Rangsit of Fashion island
-
- Expat
- Contacteer:
Hangt er ook vanaf waar de TS gaat verblijven. De lage straatnummers Sukhimvit bijvoorbeeld zijn heel goed met de tollway te bereiken en het is ook weer heel makkelijk om de tollway op te gaan.