BVN
Moderator: Loempia
- joepattaya
- Expat
Re: BVN
Via de kabel in mijn dorp een paar weken geleden een beroerde ontvangst gehad.
Daarnaast wist BVN te vertellen, dat ze binnenkort gana overschakelen van Thaicom naar ......... ? Vanwege kwaliteitsproblemen.
Daarnaast wist BVN te vertellen, dat ze binnenkort gana overschakelen van Thaicom naar ......... ? Vanwege kwaliteitsproblemen.
-
- Erelid
Ook hier al enige dagen - in het bijzonder in de avond - lijkt het meer op een gekleurd streepjes gordijn.
De lokale PSI techneut heeft de zelfde klachten, dus niets aan de schotel doen.
Maar de True/UBC ontvangst is prima.
Maar de True/UBC ontvangst is prima.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
- RuudThai
- Expat
Dat gekleurde streepjesgordijn komt af en toe ook bij mij voorbij maar dan rijdt er een brommer of een ouwe onontstoorde pickup voorbij ons huis. Schijnbaar mag dat allemaal hier; in Nederland moeten motorvoertuigen wettelijk ontstoord zijn en heb je dus geen last.Mart schreef:Ook hier al enige dagen - in het bijzonder in de avond - lijkt het meer op een gekleurd streepjes gordijn.
Ben, wat is sopcast en hoe krijg ik dat? Op de pc neem ik aan en is dus anders dan de stream van de NOS, want die zegt dat ik in verboden gebied woon om dat te mogen bekijken.....

- Ben
- Expat
RuudThai schreef:Dat gekleurde streepjesgordijn komt af en toe ook bij mij voorbij maar dan rijdt er een brommer of een ouwe onontstoorde pickup voorbij ons huis. Schijnbaar mag dat allemaal hier; in Nederland moeten motorvoertuigen wettelijk ontstoord zijn en heb je dus geen last.Mart schreef:Ook hier al enige dagen - in het bijzonder in de avond - lijkt het meer op een gekleurd streepjes gordijn.
Ben, wat is sopcast en hoe krijg ik dat? Op de pc neem ik aan en is dus anders dan de stream van de NOS, want die zegt dat ik in verboden gebied woon om dat te mogen bekijken.....![]()
http://www.sopcast.com/
-
- Erelid
BVN, afdeling Isaan, heeft kennelijk het gordijn naar de wasserette gebracht.
Het beeld is weer helder.
Helaas staat - s.o.p.cast.com ( zonder punten ) op de censuur lijst - maar is wel bereikbaar via surfert.nl
Het beeld is weer helder.

Helaas staat - s.o.p.cast.com ( zonder punten ) op de censuur lijst - maar is wel bereikbaar via surfert.nl

Was het maar waar dat ....................
- duikertje
- Volwaardig lid
Oke bedankt allemaal, ik heb vanmorgen de schotel een beetje versteld en heb nu weer storings vrije ontvangst.
Het kan zijn dat de stand van de schotel wat was verlopen, of dat je om de zoveel tijd wat moet bijstellen.
Hebben jullie allemaal de enquete van BVN ingevuld?
Het kan zijn dat de stand van de schotel wat was verlopen, of dat je om de zoveel tijd wat moet bijstellen.

- joepattaya
- Expat
censuurlijst? kon gewoon de link aanklikken en heb sopcast ondertussen ook gedownload.Mart schreef:BVN, afdeling Isaan, heeft kennelijk het gordijn naar de wasserette gebracht.
Het beeld is weer helder.![]()
Nu nog ff uitvinden hoe het werkt.
- Edje
- Expat
Nee, moet toch merendeels negatieve antwoorden geven.duikertje schreef:Oke bedankt allemaal, ik heb vanmorgen de schotel een beetje versteld en heb nu weer storings vrije ontvangst.
De programmering voor Th. is alles behalve spannend.
Als je van 1900 tot 0000 uur wilt kijken zijn er alleen nieuws en nieuws gerelateerde programma's te zien die ook nog allemaal het zelfde behandelen.
De krant online lezen tegen 1300 uur en je hebt een voorsprong op BVN van 30 uur.
Groetjes; Edje
- duikertje
- Volwaardig lid
Nee, moet toch merendeels negatieve antwoorden geven.
ja klopt en dat heb ik dan ook gedaan, ze vragen er tenslotte naar wat je er van vind.
Je ziet vaak herhalingen die twee weken duren, nu is het tv aanbod in BE en NL niet zo byzonder maar om dat dan ook nog te blijven herhalen.
Wat ik niet begrijp waarom het nieuws een dag achter moet lopen zou kunnen zijn dat het met het tijdverschil te maken kan hebben maar ik snap dat nog niet.
ja klopt en dat heb ik dan ook gedaan, ze vragen er tenslotte naar wat je er van vind.
Je ziet vaak herhalingen die twee weken duren, nu is het tv aanbod in BE en NL niet zo byzonder maar om dat dan ook nog te blijven herhalen.
Wat ik niet begrijp waarom het nieuws een dag achter moet lopen zou kunnen zijn dat het met het tijdverschil te maken kan hebben maar ik snap dat nog niet.