cambodja
Moderator: Loempia
-
- heeft ervaring
cambodja
Zo mensen nou heb ik de smaak wel goed te pakke moet iik zeggen. ik wil graag weer naar thailand maar van iemand anders heb ik gehoort dat cambodja ook heel mooi is. nouw denk ik van is da niet zo gevaarlijk en hoe zijn de mensen daar. Ik heb wel na mn vakantei van de vorige keer contact gehouden is met een dame maar das nu wel een beetje over moet ik zeggen als da gemail enzo maar toen dacht ik hoe zou het in cambodja zijn. ik hoor graag of er tips en adviesen zijn alvast bedankt
- v@go
- Volwaardig lid
Re: cambodja
mishien eits om aan "die eimand anders" te vraagen voor adviezen. Succes
Mischein een reportazje van je rijs naar Thailand hoe is ze bevallen?
Mischein een reportazje van je rijs naar Thailand hoe is ze bevallen?
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก
ความลับไม่มีในโลก
-
- Volwaardig lid
Zeg v@go, of je wel een beetje serieuzer naar borus zijn berichten kan kijken ja. Borus heeft een heel avonduur achter de rug. En dat is niet niks. Jammer Borus, dat je nou op thailand uitgekeken bent.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.
- v@go
- Volwaardig lid
Duiker schreef:Zeg v@go, of je wel een beetje serieuzer naar borus zijn berichten kan kijken ja. Borus heeft een heel avonduur achter de rug. En dat is niet niks. Jammer Borus, dat je nou op thailand uitgekeken bent.
Duiker ik ben bloed serieus net als Borus. En ik weet niets van Cambodja en daar moet je ook niet teveel op een Thaland forum van verwachten er zullen wel ervaringsdeskundigen zijn maar als Borus van iemand anders iets gehoord heeft, lijkt het me logisch dat je die ook om verdere informatie vraagt. Ik heb ook wel eens van iemand gehoord dat je naar de Dominicaanse Republiek moet of naar de Filipijnen. Maar ook Lapland is mooi. Komt nu iedereen hier ook vragen over adviezen voor die landen.
En ja ik ben ook benieuwd naar een reisverslag met foto's van Borus.
ความลับไม่มีในโลก
ความลับไม่มีในโลก
- Gardensafari
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Ja, Borus, je hep gelijk.
Cambodja is veel beter dan Thailand.
Vrouwen kosten er geen drol.
Ze hebben er hele mooie en vooral hele grote begraafplaatsen.
Als je gaat wandelen, wees dan voorzichtig; het land is nog steeds vergeven van de landmijnen.
En verder hebben ze de pest aan de Thai en de Vietnamezen.
Maar zoals gezegd: de vrouwen zijn spotgoedkoop, dus het is echt een land voor serieuze toeristen.
Potverdikke, nog steeds weet ik niet welk forumlid zich achter de naam Borus verschuilt...
Cambodja is veel beter dan Thailand.
Vrouwen kosten er geen drol.
Ze hebben er hele mooie en vooral hele grote begraafplaatsen.
Als je gaat wandelen, wees dan voorzichtig; het land is nog steeds vergeven van de landmijnen.
En verder hebben ze de pest aan de Thai en de Vietnamezen.
Maar zoals gezegd: de vrouwen zijn spotgoedkoop, dus het is echt een land voor serieuze toeristen.
Potverdikke, nog steeds weet ik niet welk forumlid zich achter de naam Borus verschuilt...
Knor, knor,
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
-
- Volwaardig lid
Denk Surbo!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
-
- Erelid
Gaat dat zo vlug ?v@go schreef: hoe is ze bevallen?

Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
dat iedereen gelukkig was
- Gardensafari
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Mart schreef:Gaat dat zo vlug ?v@go schreef: hoe is ze bevallen?
Ja, het is bij de konijnen af!
En hoe is het met die carnavalsvriendin afgelopen?
Nooit meer iets van gehoord, of hept ik iets gemisserd...
Knor, knor,
Hans
Hans
- Pieter
- Volwaardig lid
en die vrouwen daaro hebben wel zwart haar.borus schreef:Zo mensen nou heb ik de smaak wel goed te pakke moet iik zeggen. ik wil graag weer naar thailand maar van iemand anders heb ik gehoort dat cambodja ook heel mooi is. nouw denk ik van is da niet zo gevaarlijk en hoe zijn de mensen daar. Ik heb wel na mn vakantei van de vorige keer contact gehouden is met een dame maar das nu wel een beetje over moet ik zeggen als da gemail enzo maar toen dacht ik hoe zou het in cambodja zijn. ik hoor graag of er tips en adviesen zijn alvast bedankt
Thais zijn jaloers op kampoetsija
ze zijn ooit als huurlingen meegekomen uit china de bergen over
het Thais is ook eigenlijk een Kmer dialect.
Het is inderdaad wat gevaarlijker maar nog steeds veel veiliger dan welke stad in NL
onze klodderschilder heer peter klashorst heeft het ook naar zijn zin na de (te) jonge meisjes uit Senegal
Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.
-
- Volwaardig lid
v@go schreef:Duiker schreef:Zeg v@go, of je wel een beetje serieuzer naar borus zijn berichten kan kijken ja. Borus heeft een heel avonduur achter de rug. En dat is niet niks. Jammer Borus, dat je nou op thailand uitgekeken bent.
Duiker ik ben bloed serieus net als Borus. En ik weet niets van Cambodja en daar moet je ook niet teveel op een Thaland forum van verwachten er zullen wel ervaringsdeskundigen zijn maar als Borus van iemand anders iets gehoord heeft, lijkt het me logisch dat je die ook om verdere informatie vraagt. Ik heb ook wel eens van iemand gehoord dat je naar de Dominicaanse Republiek moet of naar de Filipijnen. Maar ook Lapland is mooi. Komt nu iedereen hier ook vragen over adviezen voor die landen.
En ja ik ben ook benieuwd naar een reisverslag met foto's van Borus.
Nou, gelukkig dat je zeer serieus bent. Want het is niet niks. Thailand is nu al te klein voor Borus geworden. Ja dat reisverslag dat mis ik ook. Vooral de foto's. Misschien dat Borus het wil plaatsen. Ik bedoel, een kleine tegentrestatie voor de gegeven adviezen lijkt me wel op zijn plaats.
-
- Volwaardig lid
Borus, kijk eens op cambodjaforum.nl. Misschien wordt je daar wijzer, of gaat dat niet meer.

"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)
-
- Volwaardig lid
Borus, hier heb je een link. Misschien kun je er wat mee:
http://www.cambodianforum.org/
http://www.cambodianforum.org/
-
- heeft ervaring
Dat forum is in het engels en dat kan ik alleen een beetje praten
- v@go
- Volwaardig lid
Ja Borus nu snap ik dat het niets is geworden met je Thaise vriendin. Emailen en zo gaat neem ik aan ook in het Engels en dan ontstaan al snel de misverstanden en dan gaat de lol er wel vanaf.borus schreef:Dat forum is in het engels en dat kan ik alleen een beetje praten
Maar heb je voor ons wel een Thais reisverslag met foto's verschillende forum leden en mezelf zijn zeer geinteresseerd
ความลับไม่มีในโลก
ความลับไม่มีในโลก
-
- heeft ervaring
Jij zegt da ik email maar ik heb gezegt dat ik contact heb gehouwen dat kan ook met de telefoon hoor en dan kan ik wel een beetje engels praten
en ik weet niet hoe ik fotoos hierop moet zetten en als ik da wel weet hoe dat moet dan wil dat nog niet zegge dat ik da ga doen. ik hebt geschreven hoe mijn vorige reis is gegaan en dat ik t geweldig vond dat is toch genoeg voor jullie met jullie bij de hante opmerkingen
en ik weet niet hoe ik fotoos hierop moet zetten en als ik da wel weet hoe dat moet dan wil dat nog niet zegge dat ik da ga doen. ik hebt geschreven hoe mijn vorige reis is gegaan en dat ik t geweldig vond dat is toch genoeg voor jullie met jullie bij de hante opmerkingen