Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom
Moderator: Loempia
-
Henk Korat
- Volwaardig lid

Bericht
door Henk Korat » vrijdag 03 februari 2012, 16:07
Ik ben op zoek naar Hammerite i, de perfecte verf voor ijzer, In Meuang Nakhon Ratchasima
Ik heb het internet bevraagd en ik kom aanwijzigingen tegen dat Hammerite te krijgen is in Phuket en Hua Hin.
Ik heb inmiddels HomePro, Global, Do Home en een locale Homemart bezocht, maar ondervond alleen maar onbegrip bij het noemen van de naam Hammerite. Een over actieve medewerker van HomePro nam mij zelfs mee baar de hamers.
Wie kan mij helpen.

"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)
-
v@go
- Volwaardig lid

Bericht
door v@go » vrijdag 03 februari 2012, 23:51
Henk vraag hier eens informatie die kunnen je wel verder helpen denk ik
Het product is van Akzo Nobel
http://www.thailandbuilders.in.th/cocod ... le_MG.aspx
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก
-
nbreeker
- Standaard Lid

Bericht
door nbreeker » zaterdag 04 februari 2012, 01:21
Henk Korat schreef:Ik ben op zoek naar Hammerite i, de perfecte verf voor ijzer, In Meuang Nakhon Ratchasima
Ik heb het internet bevraagd en ik kom aanwijzigingen tegen dat Hammerite te krijgen is in Phuket en Hua Hin.
Ik heb inmiddels HomePro, Global, Do Home en een locale Homemart bezocht, maar ondervond alleen maar onbegrip bij het noemen van de naam Hammerite. Een over actieve medewerker van HomePro nam mij zelfs mee baar de hamers.
Wie kan mij helpen.

Ja ze spreken natuurlijk gebrekkig engels dus hij was al trots dat hij het woord hamer hoorde en dacht van kip ik heb je.
Als je het opschrijf wil het ook nog wel eens helpen,en vraag het dan aan een juffrouw want de meest mannen/jongens die er lopen snappen helemaal niets.
Ze hebben wel wat engels geleerd op school maar hebben daarna natuurlijk weinig oefening.
Als ik er soms niet uitkom print ik een plaatje van het betreffende onderwerp uit vanuit internet en vraag dan of ze het kunnen bestellen.Dat lukt ook vaak.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
-
Mart
- Erelid

Bericht
door Mart » zaterdag 04 februari 2012, 16:12
Henk, vandaag was in bij HOME PRO in Roi Et. Ben speciaal even naar de verfafdeling gelopen en .......
Gevonden .... RUST-OLEUM - HAMMERED, artikel nummer 7215 echter alleen in zwart, prijs 365 B
Stops rust, no primer needed
Zal komende dagen eens een proefje opzetten,
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
-
Mart
- Erelid

Bericht
door Mart » maandag 06 februari 2012, 14:41
Twee reacties ontvangen:
Dear Mr.Mart Vermaat
HomePro Sakonahon branch would like to infrom you with HAMERITE paint/spray as your request this product is product code 134588 and product price is 365 thb per each now we have 2 ea.
Best Regards.
Mr.Tosapon Aree-Ua
Division Manger Retail Administrator
HomePro Sakonnakhon Branch
en
Geachte heer / mevrouw,
Helaas is Hammerite niet in Thailand verkrijgbaar
Met vriendelijke groet, Kind regards,
Rob Verschuur,
Consumenten Service,
073-5999305,
info@alabastine.nl
Rob.Verschuur@akzonobel.com
De spuitbus die ik heb gekocht bij Home Pro, geeft wel ongeveer het zelfde resultaat als de echte Hammerite
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
-
weten
- Volwaardig lid

Bericht
door weten » dinsdag 07 februari 2012, 06:39
Hammerite werkt voor geen meter als dat zo was dan had niemand geen roest meer toch.
De enige manier is schuren lees onroesten tot je een ons weegt en een zeer goede primer erop(loodmenie?)en dan 2 keer aflakken met een hoogglans lak dit elke 3 tot 5 jaar herhalen, erg goed is ook owatrol maar hier waarschijnlijk ook niet te krijgen. Owatrol is een surfacer dus die mag je niet schuren.Het beste is een 2 componenten primer en lak, maak niet te veel aan want het droogt zeer snel.
Het leven is zo simpel dat niemand het begrijpt.
-
nbreeker
- Standaard Lid

Bericht
door nbreeker » dinsdag 07 februari 2012, 10:11
weten schreef:Hammerite werkt voor geen meter als dat zo was dan had niemand geen roest meer toch.
De enige manier is schuren lees onroesten tot je een ons weegt en een zeer goede primer erop(loodmenie?)en dan 2 keer aflakken met een hoogglans lak dit elke 3 tot 5 jaar herhalen, erg goed is ook owatrol maar hier waarschijnlijk ook niet te krijgen. Owatrol is een surfacer dus die mag je niet schuren.Het beste is een 2 componenten primer en lak, maak niet te veel aan want het droogt zeer snel.
Nu Mijnheer Weten hammerite werkt wel degelijk hoor maar is verkrijgbaar in een iets andere prijsklasse maar in Belgie is het waarschijnlijk nog niet doorgedrongen,nog efkes wachten.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
-
rob kaen
- Waarschuwing!

Bericht
door rob kaen » dinsdag 07 februari 2012, 10:49
Weten die weet het echt zeker en ik ook heb van holland 2 blikken hammerite meegenomen kleur donker blauw en klein blikje goud.
1 pot blauw gebruikt en helpt echt niet het was nog vlugger deraf dan de thaise verf oja als je in de buurt bent kom maar halen dat ene blik kan je zo over nemen
-
rob kaen
- Waarschuwing!

Bericht
door rob kaen » dinsdag 07 februari 2012, 12:09
Nog ter info:
Hammerite Hamerslag Goud Nr. H 170 1 blik
Hammerite Hoogglans Stand Blauw Nr. S028 1 blik
Alles terovername wegens overcompleet niet aangeroerd en niet in geroerd!!!!!!!!!!!
En alles wegens niet verkregen resultaat van deze verf.
Af te halen na P.B. tegen gereduceerde prijs.
-
rob kaen
- Waarschuwing!

Bericht
door rob kaen » dinsdag 07 februari 2012, 15:54
Oja en bij bovengenoemde hammerite verf een hele kwast voor gratis derbij.
Er kan gekozen worden voor een ronde of platte kwast

-
weten
- Volwaardig lid

Bericht
door weten » woensdag 08 februari 2012, 01:09
nbreeker schreef:weten schreef:Hammerite werkt voor geen meter als dat zo was dan had niemand geen roest meer toch.
Nu Mijnheer Weten hammerite werkt wel degelijk hoor maar is verkrijgbaar in een iets andere prijsklasse maar in Belgie is het waarschijnlijk nog niet doorgedrongen,nog efkes wachten.
Ha ha ja weten weet het zeker roest is een bacterie die je niet kan tegen houden net als kanker je kan het hooguit vertragen
en dat doet een 2 componenten product het beste. Maar smeer het er maar op en mocht het dan weer gaan roesten probeer het er dan maar weer eens goed te krijgen helaas zie je dat pas over 5 jaar .
btw.In 2009 eerste prijs gewonnen bij Sikkens, jacht ontroesten primeren strak plamuren lakken.Jacht ligt in brielle ziet er nog steeds perfect uit heeft me veel klandizie op geleverd.Als hammerite de oplossing zou zijn want doen we dan nog met die andere zeer dure lakken.
Het leven is zo simpel dat niemand het begrijpt.
-
nbreeker
- Standaard Lid

Bericht
door nbreeker » woensdag 08 februari 2012, 01:41
weten schreef:nbreeker schreef:weten schreef:Hammerite werkt voor geen meter als dat zo was dan had niemand geen roest meer toch.
Ha ha ja weten weet het zeker roest is een bacterie die je niet kan tegen houden net als kanker je kan het hooguit vertragen
en dat doet een 2 componenten product het beste. Maar smeer het er maar op en mocht het dan weer gaan roesten probeer het er dan maar weer eens goed te krijgen helaas zie je dat pas over 5 jaar .
btw.In 2009 eerste prijs gewonnen bij Sikkens, jacht ontroesten primeren strak plamuren lakken.Jacht ligt in brielle ziet er nog steeds perfect uit heeft me veel klandizie op geleverd.Als hammerite de oplossing zou zijn want doen we dan nog met die andere zeer dure lakken.
I rest my case.

Mahatma Gandhi.
-
rob kaen
- Waarschuwing!

Bericht
door rob kaen » woensdag 08 februari 2012, 01:53
Nog steeds in de aanbieding met gratis kwast een ronde of platte kwast
Hammerite Hamerslag Goud Nr.H170 1 blik
Hammerite Hoogglans Stand Blauw Nr. S028 1 blik
Alles terovername wegens overcompleet niet aangeroerd en niet in geroerd!!!!!!!!!!!
En alles wegens niet verkregen resultaat van deze verf.
Af te halen na P.B. tegen gereduceerde prijs.