Erkenning van kind, niet meer op ambassade?

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
benno 2
komt net kijken
komt net kijken

Erkenning van kind, niet meer op ambassade?

#1 Bericht door benno 2 » woensdag 11 januari 2012, 10:45

Hallo lezers,
Volgens de ambassade in Bangkok kan ik vanaf 1-1-2012 geen akte van erkenning meer laten opmaken voor mijn dochtertje van 1 jaar oud. Volgens de amtenaar burgelijke stand in Den Haag afd. landelijke zaken betreft het hier alleen de notariele akten en notariele erkenning. De erkenning door een amtenaar burgelijke stand is nog steeds mogelijk op de ambassade in Bangkok. Wat is nu waarheid en wat dien ik te doen daar ik op 28-1-2012 naar Thailand vertrek om de erkenning te regelen? Ik hoop dat er iemand is die mij hier meer over kan vertellen.
m.vr.gr. B. Ubeda (benno)

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

Re: Erkenning van kind, niet meer op ambassade?

#2 Bericht door nbreeker » woensdag 11 januari 2012, 10:59

benno 2 schreef:Hallo lezers,
Volgens de ambassade in Bangkok kan ik vanaf 1-1-2012 geen akte van erkenning meer laten opmaken voor mijn dochtertje van 1 jaar oud. Volgens de amtenaar burgelijke stand in Den Haag afd. landelijke zaken betreft het hier alleen de notariele akten en notariele erkenning. De erkenning door een amtenaar burgelijke stand is nog steeds mogelijk op de ambassade in Bangkok. Wat is nu waarheid en wat dien ik te doen daar ik op 28-1-2012 naar Thailand vertrek om de erkenning te regelen? Ik hoop dat er iemand is die mij hier meer over kan vertellen.
m.vr.gr. B. Ubeda (benno)
Inderdaad staat er op de website dat met ingang van 01-01-2012 oa voor de akte van erkenning
je niet meer bij de ambassade terecht kan,dus ik denk dat die ambtenaar in Nederland ongelijk heeft.
Maar wat let je om toch een email naar de ambassade te sturen,of je bel ze op en vraag het rechtstreeks die weten het beter dan wij hier op het forum.
Succes.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”