Hallo allemaal,
As vrijdag vertrekken wij naar Thailand, eerste paar dagen BKK, daarna op zoek naar mooi/droog weer en strand. Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen waar in betrouwbare weerinfo kan krijgen om te bepalen waarheen te gaan na BKK vanaf 18/19 okt. Welke site is het meest betrouwbaar qua weerinfo? Berichten zijn nogal wisselend nl.
Bedankt alvast,
Groeten Birgit
Welke weer site is betrouwbaar?
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
- vleespet
- Volwaardig lid
Re: Welke weer site is betrouwbaar?
Deze gebruik ik:http://www.weer.nl/wereldweer/actueel-e ... ngkok.htmlBirgit schreef:Hallo allemaal,
As vrijdag vertrekken wij naar Thailand, eerste paar dagen BKK, daarna op zoek naar mooi/droog weer en strand. Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen waar in betrouwbare weerinfo kan krijgen om te bepalen waarheen te gaan na BKK vanaf 18/19 okt. Welke site is het meest betrouwbaar qua weerinfo? Berichten zijn nogal wisselend nl.
Bedankt alvast,
Groeten Birgit
Jouw probleem wordt niet zozeer de regen,die wordt nu steeds minder,maar de eerste paar dagen Bangkok.
De overstromingen zijn 19 oktober zeker nog niet opgelost en kunnen afhankelijk van waar je verblijft een probleem geven.

iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen.Thé Lau
- joepattaya
- Expat
Als je NU nog niet besloten hebt waarheen je gaat, dan kun je het beste maar even wachten tot je in Bangkok bent, tenminste als je daar landt.
Suvarnabuhmi Airport (ook wel Swampie Airport) genoemd ligt in een gevaren zone (Lad Krabang). Dikke kans dus dat je gelijk met je bips in de zon gedropt wordt (Phuket of zo!)
Suvarnabuhmi Airport (ook wel Swampie Airport) genoemd ligt in een gevaren zone (Lad Krabang). Dikke kans dus dat je gelijk met je bips in de zon gedropt wordt (Phuket of zo!)
-
- Erelid
Betrouwbaar
Lees zelf
http://www.bangkokpost.com/news/local/2 ... for-floods
enne ........ uit zeer betrouwbare bron
Er staat bij Suvarnabuhmi Airport reeds een TV ploeg met een mobile satelite - auto - zender, .......... gereed.
Dus mogelijk wordt je vlucht wel gecanceld.

http://www.bangkokpost.com/news/local/2 ... for-floods
enne ........ uit zeer betrouwbare bron

Er staat bij Suvarnabuhmi Airport reeds een TV ploeg met een mobile satelite - auto - zender, .......... gereed.
Dus mogelijk wordt je vlucht wel gecanceld.

Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
dat iedereen gelukkig was
-
- Expat
- Contacteer:
Meest betrouwbare weersite is windguru.
Geen van de meest bekende stranden, Koh Samui, Koh Tao, Krabi, Phi Phi, Phuket, Khao Lak, Koh Lanta, etc., heeft last van overstromingen. Dus je zou overal zonder problemen heenkunnen.
Geen van de meest bekende stranden, Koh Samui, Koh Tao, Krabi, Phi Phi, Phuket, Khao Lak, Koh Lanta, etc., heeft last van overstromingen. Dus je zou overal zonder problemen heenkunnen.