Moderator: Loempia
http://www.thailandforum.nl/search.php? ... mit=Zoekenpearchie schreef:hoi hoi ga in jan naar thailand begin in bangkok ik zoek een niet alte druk schoon hotel in de buurt van koh san road ,en nog een paar leuke tips voor de 3 weekse reis door thailand![]()
pearchie schreef:hoi hoi ga in jan naar thailand begin in bangkok ik zoek een niet alte druk schoon hotel in de buurt van koh san road ,en nog een paar leuke tips voor de 3 weekse reis door thailand![]()
Nou, je durft. Je weet niks van hem? Straks staan er 6 motorduivels voor je deur.Mart schreef:Oke hier een voorstel.
Neem de bus naar Pattaya, daar kan je leuk wandelen, zelf als het regent. Je kan er goed eten bij “Ons Moeder”( volgens zeggen) . Dan via Rayong naar Chanthaburi en vervolgens door naar Trat. Een eiland bezoek – Ko Chang en dan weer terug naar Pattaya. Weer lekker gaan eten en drinken en mensen bekijken.
Met de VIP bus Pattaya – Mukdahan.
Vervolgens met een bus naar Kuchinarai.
Dan kom je bij ons wat eten en drinken, slapen kan ook.
Vervolgens met een lokale bus naar Khon Kaen.
Met een vliegertje naar Bangkok, daar nog wat winkelen en …. Naar huis.
Fijne vakantie.
Four sons(trok mayok)een klein zijstraatje(125m verwijderd van kao san road)prijzen:vanaf 450bath tot650bath.pearchie schreef:hoi hoi ga in jan naar thailand begin in bangkok ik zoek een niet alte druk schoon hotel in de buurt van koh san road ,en nog een paar leuke tips voor de 3 weekse reis door thailand![]()