De brandstofprijzen gaan ca 7 baht omlaag

http://www.bangkokpost.com/news/local/2 ... s-imminent
Moderator: Loempia
Niet alle brandstofen mart gashohol blijft dezelfde prijs,en dat is nu net de brandstof die de meeste mensen gebruiken.Dus het is weer een zoethoudertje.Mart schreef:Positief nieuws.
De brandstofprijzen gaan ca 7 baht omlaag![]()
http://www.bangkokpost.com/news/local/2 ... s-imminent
Ruud loop nu niet te mieren**ken,waarom ga je niet terug naar nederland en probeer daar wat aan de politiek te doen inplaats de kans te lopen dat je de toegang tot Thailand ontzegt wordt vanwege je luidruchtige politieke discussies.RuudThai schreef:Dit onderwerp bestond al, opgestart door printen44. Wordt verwarrend.
Ruud je bent misschien een hele aardige man ik weet het niet maar je blijft een ambtenaar.RuudThai schreef:Wie had het - errug positief - alweer over een "zoethoudertje"?![]()
Nou, ben zometeen bij je in de buurt, vertrek over een uurtje naar AEK Udon....nbreeker schreef:Ruud je bent misschien een hele aardige man ik weet het niet maar je blijft een ambtenaar.RuudThai schreef:Wie had het - errug positief - alweer over een "zoethoudertje"?![]()
have a nice day
Niks ernstigs hoop ikRuudThai schreef:Nou, ben zometeen bij je in de buurt, vertrek over een uurtje naar AEK Udon....nbreeker schreef:Ruud je bent misschien een hele aardige man ik weet het niet maar je blijft een ambtenaar.RuudThai schreef:Wie had het - errug positief - alweer over een "zoethoudertje"?![]()
have a nice day![]()
155 km., dus ruim 2 uur rijden. Check-up voor mijn vrouw en ik.nbreeker schreef:Daar ben je dan om een uur of drie Ruud want het is wel 2 uur rijden vanaf Sakon Nakhon
Nu eerwaarde misschien moet je het nog een keer lezen de diesel gaat maar 2,2bath omlaag.Duncan schreef:Nou, da's heel mooi nieuws, als het inderdaad doorgaat. Dieselen voor 25/26 baht per 15 kilometer is natuurlijk heel aantrekkelijk.
Daar gaat Hare Eerwaarde De Zus Van vriendjes mee maken, veel vriendjes.
Kan me heel goed voorstellen Ruud dat het voor U verwarrend is. U struikelt over één woord. Dat woord is SOAP. Mijnheer Printen – de auteur van het door U genoemde onderwerp heeft geen bezwaarschrift ingediend.RuudThai schreef:Dit onderwerp bestond al, opgestart door printen44. Wordt verwarrend.