Het gevecht kan gaan beginnen, zodra het groene licht gaat branden, dus nog even geduld.
Aanvangstijd ..... nog onbekend

Moderator: Loempia
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je je loopt verkneukelen daarop,ik hoop dat het rustig verloopt en dat nu eindelijk de thai's krijgen waar ze recht op hebben.Mart schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
------
Het gevecht kan gaan beginnen, zodra het groene licht gaat branden, dus nog even geduld.
Aanvangstijd ..... nog onbekend
Heren, het was maar een voorstel .Mart schreef in het onderwerp De euro ... enz
Heren, mag ik een voorstel doen.
Ik open voor U een nieuw onderwerp, nl
Verkiezing uitslag discussie.
Alle discussie wordt naar dat onderwerp verplaatst en .... wie het wil lezen kan daar terecht.
Maar nog even de broek ophouden, de moderatie zal wel even tijd vrij moeten maken.
Een reactie van de heer Vleespet:
Als jij nou denkt dat Ruud en ik ons naar een opgedwongen topic laten verplaatsen dan heb je het goed mis,het moet niet veel gekker worden.
Het kan blijkbaar nog gekker,mijn chef die nu naast mij staat zegt dat internetten in de baas zijn tijd niet is toegestaan,ik heb hem gedreigt met ontslag en nu mag het.
Ruud we kappen ermee voorlopig,de verkiezingen zijn voorbij dus gaan we onze krachten bundelen om "de grote blonde leider"onderuit te halen.
Mart is toch een lijdend en niet een leidend voorwerp?prajak schreef:Als je zegt "grote blonde...", heb je het dan over Mart ?