afloop na verkeers ongeval bromfiets / auto
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
afloop na verkeers ongeval bromfiets / auto
De wind in je leven kan je niet veranderen, maar hoe je je zeilen zet, bepaal jezelf
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.
- Pieter
- Volwaardig lid
Re: afloop na verkeers ongeval bromfiets / auto
Op mijn werk kwam mijn Ierse collega die in Pattaya woont mij 's morgens (redelijk geschokt)
vertellen dat hij toen hij wegreed ook een brommert had aangereden en zeker zijn been had gebroken.
Het was zijn schuld niet en had gewoon om te beginnen zijn mobile gepakt om wat foto's te maken.
Ondertussen probeerde wat thais die gast overeind te helpen wat bijna niet ging omdat hij dus zeker niet op zijn rechterbeen
kon staan. Links onder de schaafwonden ook lekker.
uiteindelijk lukt het die thais om hem op den brommert te zetten.
rijdt die gast zo weg.
Dag later nog even bij de verkeersregel agent die daar altijd in de buurt het verkeer regelt of hij nog iets
wist hoe het met die gast ging en of hij nog terug gekomen was.
agent : Mai pan Rai ,Mai pan Rai
Pieter
vertellen dat hij toen hij wegreed ook een brommert had aangereden en zeker zijn been had gebroken.
Het was zijn schuld niet en had gewoon om te beginnen zijn mobile gepakt om wat foto's te maken.
Ondertussen probeerde wat thais die gast overeind te helpen wat bijna niet ging omdat hij dus zeker niet op zijn rechterbeen
kon staan. Links onder de schaafwonden ook lekker.
uiteindelijk lukt het die thais om hem op den brommert te zetten.
rijdt die gast zo weg.
Dag later nog even bij de verkeersregel agent die daar altijd in de buurt het verkeer regelt of hij nog iets
wist hoe het met die gast ging en of hij nog terug gekomen was.
agent : Mai pan Rai ,Mai pan Rai
Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.
- jumbo
- Expat
Thai zijn een beetje lafbekken, met een groepje zijn ze sterk en omdat hun iq aan de ondergrens zit raken ze snel oververhit. Niemand die zich ermee bemoeit ook...
Je weet niet wat er tussen de heren is gezegd, maar dan nog is er nooit een reden om iemand zo af te rossen...
Een mooie waarschuwing voor ons farangs, als je wat overkomt rijd dan door naar een politiepost of blijf in je auto en bel de touristpolice ; 1699..
Die gasten zijn door alle Yaabaa en lao khao vaak echt de weg kwijt.
Je weet niet wat er tussen de heren is gezegd, maar dan nog is er nooit een reden om iemand zo af te rossen...
Een mooie waarschuwing voor ons farangs, als je wat overkomt rijd dan door naar een politiepost of blijf in je auto en bel de touristpolice ; 1699..
Die gasten zijn door alle Yaabaa en lao khao vaak echt de weg kwijt.
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
- joepattaya
- Expat
Laat ik het zo stellen..........niemand gaat op klaarlichte dag zomaar iemand te lijf. Of het alleen een ongeluk voorafgaand aan de rospartij was? Volgens mij zie ik uit 3 verschillende auto's mensen komen en de meesten hebben een soort van gelijkend slagwapen.
Hier speelt weer eens iets meer en als dit filmpje de wereld overgaat met de boodschap zoals in het onderschrift van de video, dan heeft Thailand weer eens een fijne naam op te houden.
Hier speelt weer eens iets meer en als dit filmpje de wereld overgaat met de boodschap zoals in het onderschrift van de video, dan heeft Thailand weer eens een fijne naam op te houden.
-
- Volwaardig lid
Ja het lijkt meer op een "afrekening" dus er zal idd meer aan de hand zijn geweest.
- baco101
- Volwaardig lid
gebeurt in nederland ook dat niemand ingrijpt dus daar zit weinig verschil tussenjumbo schreef:Thai zijn een beetje lafbekken, met een groepje zijn ze sterk en omdat hun iq aan de ondergrens zit raken ze snel oververhit. Niemand die zich ermee bemoeit ook...
zal de Thaise logica nooit begrijpen.
Waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis
opinions are like assholes, everybody has one
Waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis
opinions are like assholes, everybody has one
-
- Volwaardig lid
Onze ervaring 2x dat er gasten vluchten en later bleek dat het illegalen waren, angst om uitgezet te worden.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!