Vertaalbureau Bangkok
Moderator: Loempia
-
- Expat
Vertaalbureau Bangkok
is al eens een onderwerp over geweest, kon het zo snel niet vinden, moeten een aantal officiele documenten vertaald hebben van engels naar Thais, het liefst zo snel mogelijk, iemand en goed adres buiten het bureau t.o de Nederlandse ambassade?
Even the longest journey starts with the first step...
- Ben
- Expat
Re: Vertaalbureau Bangkok
Ja en alles kan per post en mail .Akang schreef:is al eens een onderwerp over geweest, kon het zo snel niet vinden, moeten een aantal officiele documenten vertaald hebben van engels naar Thais, het liefst zo snel mogelijk, iemand en goed adres buiten het bureau t.o de Nederlandse ambassade?
-
- Expat
?Ben schreef:Ja en alles kan per post en mail .Akang schreef:is al eens een onderwerp over geweest, kon het zo snel niet vinden, moeten een aantal officiele documenten vertaald hebben van engels naar Thais, het liefst zo snel mogelijk, iemand en goed adres buiten het bureau t.o de Nederlandse ambassade?
-
- Volwaardig lid
Als je bij de ambassade uitgang aan de weg rechtsaf af loopt zit er na 25 /50 ? meter ook een klein burootje bij een soort parkeergarage.Akang schreef:is al eens een onderwerp over geweest, kon het zo snel niet vinden, moeten een aantal officiele documenten vertaald hebben van engels naar Thais, het liefst zo snel mogelijk, iemand en goed adres buiten het bureau t.o de Nederlandse ambassade?
ingang zit niet aan de weg maar aan de zijkant.
Sukanya en ik zijn daar in Maart geweest en netjes en snel geholpen de man heet vlgs mij Amnat oid .
Moet even kijken hoe het heet dat weet ik zo niet maar moet ergens een kaartje hebben liggen maar waar ?
mvg driver
-
- Expat
Dank je Driver, zullen er naar op zoek gaan!
-
- Volwaardig lid
kaartje gevonden inmiddels Akang,emailadres is hotmail maar zet ik nooit direct op internetsites.Akang schreef:Dank je Driver, zullen er naar op zoek gaan!
s.c Trans & Travel Co .,Ltd
tel. 022531957 kantoor
EMAIL : nattaya_sctt@ en dan hotmeel dot com
adres :50 Tonson Building ,Soi Tonson ,Ploenchit Road ,Lumpini,Patumwan, BKK.
Hoop dat alles klopt en zoniet : sorry

mvg driver