Hoewel ik al bijna 5 jaar in thailand woon is dit mijn eerste bijdrage hier op dit forum, Ik ben bezig met een stuk grod te kopen in Roi-et, om er een huis te bouwen, Nu is mijn vraag wonen er nederlanders of vlamingen in Roi-et stad, het is van tijd tot tijd wel eens leuk om in het nederlands te kunnen praten, en mischien heeft er nog iemand goede tips voor een architekt of andere bouwzaken.
Groeten
Leo
Nederlanders of vlamingen in Roi-et
Moderator: Loempia
-
- Waarschuwing!
-
- Erelid
Re: Nederlanders of vlamingen in Roi-et
Leo, ik woon niet in Roi Et stad, maar wel op 70 km afstand. Ik spreek Nederlands en .... van bouwzaken heb ik verstand.
Een warme groet uit de Isaan / Thailand
Mona en Mart Vermaat.
Hier wonen wij
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8& ... 8&t=h&z=15
Een warme groet uit de Isaan / Thailand
Mona en Mart Vermaat.
Hier wonen wij
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8& ... 8&t=h&z=15
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
dat iedereen gelukkig was
-
- Volwaardig lid
Kom je zondag over een week even naar Mahasarakham voor een leuktoke schreef:Hoewel ik al bijna 5 jaar in thailand woon is dit mijn eerste bijdrage hier op dit forum, Ik ben bezig met een stuk grod te kopen in Roi-et, om er een huis te bouwen, Nu is mijn vraag wonen er nederlanders of vlamingen in Roi-et stad, het is van tijd tot tijd wel eens leuk om in het nederlands te kunnen praten, en mischien heeft er nog iemand goede tips voor een architekt of andere bouwzaken.
Groeten
Leo
oranje sfeertje bij het foeballe?
Mart komt ook en misschien zijn er wel meer oranje klanten die even
willen meezingen ... 555!
Namens het team: Welkom!
met vr. groet
en T-geschal
Afgelopen zondag uit bij Army United verloren. Het leger in Thailand is niet te verslaan!
Eerst bedingen ze dat wij onze super doelman (vorig jaar nog bij Osotspa) niet mogen opstellen
en vervolgens lijkt het er sterk op dat ze ook een stevig woordje met de scheidsrechter
gewisseld hebben en dat woordje resulteerde onder meer in een rode kaart voor een van
onze beste spelers. Ja, het Thaise leger had de macht onze doelman uit de opstelling te halen
en als je de doelpunten ziet, dan weet je ook dat ze daar de wedstrijd mee gewonnen hebben.
Op dit moment werkt de rechter muistoets niet op dit forum, althans niet bij mij, dus ik moet het
filmpje helaas even achterwege laten.
-
- Waarschuwing!
Ik woon al ruim 2 jaar in mahasarakham, niet ver van de nieuwe universiteit maar het word me te druk hier.
Leo
Leo