ATM Skimmers

Moderator: Loempia
Ik pinde ook een keer bij die AeOn-bank. Geen 150 baht extra, maar wel een veel lagere koers, dan bij de bank waar ik altijd pin met die 150 baht extra. Ik was meer kwijt bij de AeOn-bank, ondanks dat er geen 150 baht extra werd berekend. Ik kon dat goed zien, omdat ik op dezelfde dag ook pinde bij mijn vertrouwde bank.elst99 schreef:Had het nog niet gehoord in Hua Hin, maar we pinnen al een tijdje op de 3e verdieping bij Market Village bij de AeOn bank, daar betaal je geen 150Bht.
Mali waarom maak je je geld niet een keer per maand via internet over naar Thailand,dat kost euro 5.25 en als je het de 23 ste opdracht geef dan staat het de 24 ste op je bank en kan je het gewoon pinnen met je thaise bankkaart.marinusmali schreef:Elst hier o.a. de informatie.
Inderdaad ik pin ook bij dezelfde bank tot 4 a 5 keer per maand.
Heb uitgerekend dat dit mij per jaar 9000 bath scheelt daar ik hier permanent woon...![]()
![]()
Ik heb dus in 4,5 jaar 40.500 bath verloren door bij een andere bank te pinnen![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.thaivisa.com/forum/topic/451 ... -atm-scam/
“The tip-offs gave information about foreigners being involved in ATM scams in tourist hot spots, including Bangkok, Pattaya, Hua Hin and Phuket,” he said.
Ik heb het gecontroleerd met de BKKbank (al eens eerder gemeld) en was exact de zelfde koers.printen44 schreef:Ik pinde ook een keer bij die AeOn-bank. Geen 150 baht extra, maar wel een veel lagere koers, dan bij de bank waar ik altijd pin met die 150 baht extra. Ik was meer kwijt bij de AeOn-bank, ondanks dat er geen 150 baht extra werd berekend. Ik kon dat goed zien, omdat ik op dezelfde dag ook pinde bij mijn vertrouwde bank.elst99 schreef:Had het nog niet gehoord in Hua Hin, maar we pinnen al een tijdje op de 3e verdieping bij Market Village bij de AeOn bank, daar betaal je geen 150Bht.
In NL was DAT juist hun truuk-zich laten insluiten in GAMMA of bouwmarkt en dan geheel ongestoord die skimmertjes snachts erop plaatsen.........marinusmali schreef:Ze waren ook actief in Hua Hin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overdag loopt er ook beveiliging rond en zijn er zoveel mensen dat dit moeilijk lijkt voor deze criminelen om dit te realiseren.
Bovendien Pin ik altijd binnenin de bank, waar personeel werkt....
Sterk verhaaltje.marinusmali schreef: Ik heb dus in 4,5 jaar 40.500 bath verloren door bij een andere bank te pinnen![]()
![]()
![]()
![]()
Als je pin met je nederlandse pas rekenen ze 150 bath per transactie.Mart schreef:Sterk verhaaltje.marinusmali schreef: Ik heb dus in 4,5 jaar 40.500 bath verloren door bij een andere bank te pinnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer is die 150 regel van toepassing![]()