Heren, let op uw pronkjuweel !

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Heren, let op uw pronkjuweel !

#1 Bericht door prajak » zondag 19 december 2010, 17:06

Jawel, Thailand is een land met dames die de alleraardigste oplossingen weten voor overspelige heren. Nee, de deur uit schoppen is niet genoeg. Ge dient een stevige pandoering te krijgen voor overspelige aktiviteiten met andere dames en/of -voor de afwisseling, wie gunt het u niet- lekkere boys of een tranny want in dit land is “multi-gemeenschappi” een vaak doch veelal niet aanvaard alternatief voor een vervelend geworden seksleven.

Verveeld als men zich voelt worden andere bronnen aangetapt en die andere, nieuwe, vaak jongere bron geeft een nieuwe Schwung aan een ouder wordend pronkjuweel. Het is echter maar al te vaak een louter fysiek gebeuren. “Effe hup…” of “effe van bil…” in een gelegenheid die vaak wordt aangeduid als short time hotel of zelfs in achteraf-steegjes. Uiteraard komt een goed gevulde geldbuidel daarbij prima van pas. Voor niets gaat immers slechts de zon op.

De methodes der belazerde dames zijn verschillend doch zeer inventief. Zo is uit de pers bekend dat een teleurgestelde dame het pronkjuweel meegaf aan een hond. Het geslacht van de hond werd niet vermeld doch het zal ongetwijfeld een wanhopig teefje zijn geweest. Maar veel aardiger was de oplossing van deze dame. Ze voerde haar ontrouwe partner goed dronken en sneed het pronkjuweel af ! Ze gaf het afgesneden juweeltje mee aan een postduif ! Gone with the wind ! Dat zal de auteur Margaret Mitchell van het beroemde en verfilmde boek niet voor ogen hebben gehad !

En net lees ik van een triest relatiedrama. In Pattaya, en tussen twee Thaise mensen. Nu treed ik nimmer in details. Het forum heeft zo haar regels en men moet netjes blijven. Maar laat ik zeggen dat de dame in dit verhaal haar eigen gebit nog had en niet zoals ik des nachts de tandjes opbergt in een bakje met steradent. Met die stevige “bite” deed de dame iets waar ik wel eens beklemd van wakker word en dan direct even moet voelen onder de dekens.

De benadeelde heer in dit verhaal vergat even naald en draad en ging zijn dame met een mes te lijf. Ze pakte het af en stak hem in de buik. Dat kan de dood veroorzaken en dat deed het in dit geval ook. Een trieste afloop van een kapotte relatie.

Dus heren, koester al uw onderdelen en besteed de noeste arbeid uitsluitend aan uw wettige relatie ! Of neem een vrouw met een kunstgebit dat in de nacht in een bakkie Steradent ligt te sudderen……

Ach, er komt de dag dat het pronkjuweel geen andere funktie meer heeft dan die van uitwaterende sluis. Dan zijt ge “ingeland” geworden. Dan zult ge uwen toevlucht moeten zoeken bij door batterijen aangedreven hulpstukken. En batterijen zijn in dit land goedkoop !

Nou, dit is mijn stichtend woord voor maandag. Let op uw saeck !

Gijs-CNX
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 465
Lid geworden op: dinsdag 10 november 2009, 19:50

Re: Heren, let op uw pronkjuweel !

#2 Bericht door Gijs-CNX » zondag 19 december 2010, 18:08

prajak schreef:Jawel, Thailand is een land met dames die de alleraardigste oplossingen weten voor overspelige heren. Nee, de deur uit schoppen is niet genoeg. Ge dient een stevige pandoering te krijgen voor overspelige aktiviteiten met andere dames en/of -voor de afwisseling, wie gunt het u niet- lekkere boys of een tranny want in dit land is “multi-gemeenschappi” een vaak doch veelal niet aanvaard alternatief voor een vervelend geworden seksleven.

Verveeld als men zich voelt worden andere bronnen aangetapt en die andere, nieuwe, vaak jongere bron geeft een nieuwe Schwung aan een ouder wordend pronkjuweel. Het is echter maar al te vaak een louter fysiek gebeuren. “Effe hup…” of “effe van bil…” in een gelegenheid die vaak wordt aangeduid als short time hotel of zelfs in achteraf-steegjes. Uiteraard komt een goed gevulde geldbuidel daarbij prima van pas. Voor niets gaat immers slechts de zon op.

De methodes der belazerde dames zijn verschillend doch zeer inventief. Zo is uit de pers


bekend dat een teleurgestelde dame het pronkjuweel meegaf aan een hond. Het geslacht van de hond werd niet vermeld doch het zal ongetwijfeld een wanhopig teefje zijn geweest. Maar veel aardiger was de oplossing van deze dame. Ze voerde haar ontrouwe partner goed dronken en sneed het pronkjuweel af ! Ze gaf het afgesneden juweeltje mee aan een
postduif ! Gone with the wind ! Dat zal de auteur Margaret Mitchell van het beroemde en verfilmde boek niet voor ogen hebben gehad !

En net lees ik van een triest relatiedrama. In Pattaya, en tussen twee Thaise mensen. Nu treed ik nimmer in details. Het forum heeft zo haar regels en men moet netjes blijven. Maar laat ik zeggen dat de dame in dit verhaal haar eigen gebit nog had en niet zoals ik des nachts de tandjes opbergt in een bakje met steradent. Met die stevige “bite” deed de dame



iets waar ik wel eens beklemd van wakker word en dan direct even moet voelen onder de
dekens

De benadeelde heer in dit verhaal vergat even naald en draad en ging zijn dame met een mes te lijf. Ze pakte het af en stak hem in de buik. Dat kan de dood veroorzaken en dat deed het in dit geval ook. Een trieste afloop van een kapotte relatie.

Dus heren, koester al uw onderdelen en besteed de noeste arbeid uitsluitend aan uw wettige relatie ! Of neem een vrouw met een kunstgebit dat in de nacht in een bakkie Steradent ligt te sudderen……

Ach, er komt de dag dat het pronkjuweel geen andere funktie meer heeft dan die van uitwaterende sluis. Dan zijt ge “ingeland” geworden. Dan zult ge uwen toevlucht moeten zoeken bij door batterijen aangedreven hulpstukken. En batterijen zijn in dit land goedkoop !

Nou, dit is mijn stichtend woord voor maandag. Let op uw saeck !
Prajak, wel melden wat de man was/is in dit geval heb heb voorgelezen gekregen maar was volgens het bericht een ex die zijn ex dwong tot sex. De dame had last vd maandelijkse perikelen en zie nee. Daarna wilde die door de achterdeur wat ook geweigerd werd. Toen geforceerd oraal? Motto als je om vraagt kun je het krijgen. Dit is zoals het hoort en volgen Mr Teven zelfs niet strafbaar in NL aangezien dat onder het verdedigen van eigen leven hoort.

Dit is niet tekent voor TH alleen vinden ze het leuk om te melden. Dit gebeurt overal in de wereld waar mannen zich gedragen als beesten.

Ciao

Gijs
Tja.... het is genoeg geweest.

Borowolf
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 794
Lid geworden op: zondag 17 oktober 2010, 08:05
Locatie: Chiang Mai

Re: Heren, let op uw pronkjuweel !

#3 Bericht door Borowolf » maandag 20 december 2010, 07:00

Tja, zou daar de benaming "prakkie" vandaan komen?

Dwz, ik neem aan dat die hond er dat van gemaakt heeft. De interpretatie die prajak er aan geeft gaat me een gat te ver.

brrrr eng verhaal zo op de maandagochtend. Ook mijn Thaise relatie heeft met dit verhaal een extra dimensie gekregen. Nu was ik niet van plan ergens anders naar binnen te gaan dus echt over mij gaat dit verhaal niet maar toch..... wie weet doe ik iets anders verkeerd en pats...... weer een hond die een week te eten heeft.
De hel is op het moment leeg. Alle duivels zitten op aarde.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Heren, let op uw pronkjuweel !

#4 Bericht door prajak » maandag 20 december 2010, 07:30

Ja, maar als het om woordjes gaat dan vind ik dat een van de drie neefjes van Donald D een naam heeft die iets te ver gaat.......

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Heren, let op uw pronkjuweel !

#5 Bericht door dutch » maandag 20 december 2010, 08:00

Borowolf schreef:Tja, zou daar de benaming "prakkie" vandaan komen?

Dwz, ik neem aan dat die hond er dat van gemaakt heeft. De interpretatie die prajak er aan geeft gaat me een gat te ver.

brrrr eng verhaal zo op de maandagochtend. Ook mijn Thaise relatie heeft met dit verhaal een extra dimensie gekregen. Nu was ik niet van plan ergens anders naar binnen te gaan dus echt over mij gaat dit verhaal niet maar toch..... wie weet doe ik iets anders verkeerd en pats...... weer een hond die een week te eten heeft.

Opschepper.(Ja,dat is een binnenkoppertje ;) )
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Heren, let op uw pronkjuweel !

#6 Bericht door Gardensafari » maandag 20 december 2010, 09:29

dutch schreef:
Borowolf schreef:Tja, zou daar de benaming "prakkie" vandaan komen?

Dwz, ik neem aan dat die hond er dat van gemaakt heeft. De interpretatie die prajak er aan geeft gaat me een gat te ver.

brrrr eng verhaal zo op de maandagochtend. Ook mijn Thaise relatie heeft met dit verhaal een extra dimensie gekregen. Nu was ik niet van plan ergens anders naar binnen te gaan dus echt over mij gaat dit verhaal niet maar toch..... wie weet doe ik iets anders verkeerd en pats...... weer een hond die een week te eten heeft.

Opschepper.(Ja,dat is een binnenkoppertje ;) )
Helemaal mee eens.
We hebben het hier over een zogenaamd zwellichaam. Daar zit maar weinig vlees aan.
En eenmaal losgemaakt van het organisme waar het aan vast hoort te zitten, loopt het zeer snel leeg.
Voor een hond derhalve niet meer dan een bitterballetje.
Een vampiervleermuis zou er wel een beste hap aan kunnen hebben, maar die vinden we in Zuid-Amerika en niet in Thailand.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Borowolf
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 794
Lid geworden op: zondag 17 oktober 2010, 08:05
Locatie: Chiang Mai

Re: Heren, let op uw pronkjuweel !

#7 Bericht door Borowolf » maandag 20 december 2010, 11:11

dutch schreef:
Borowolf schreef:Tja, zou daar de benaming "prakkie" vandaan komen?

Dwz, ik neem aan dat die hond er dat van gemaakt heeft. De interpretatie die prajak er aan geeft gaat me een gat te ver.

brrrr eng verhaal zo op de maandagochtend. Ook mijn Thaise relatie heeft met dit verhaal een extra dimensie gekregen. Nu was ik niet van plan ergens anders naar binnen te gaan dus echt over mij gaat dit verhaal niet maar toch..... wie weet doe ik iets anders verkeerd en pats...... weer een hond die een week te eten heeft.

Opschepper.(Ja,dat is een binnenkoppertje ;) )
Lol. Je gaat door voor de koelkast
De hel is op het moment leeg. Alle duivels zitten op aarde.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”