Is er verhoogde paraatheid? Ze komen hier ook al jaren en waren in april ook in Bangkok, ze zijn dus wel wat gewend, maar het schijnt nu weer overal erg druk te zijn met politie e/o millitairen.

Moderator: Loempia
Je weet dat Yankees de boel gaarne verdraaienelst99 schreef:Krijg net van Amerikaanse vrienden en van Engelse vrienden die samen naar Bangkok zijn voor een paar dagen de medeling dat er overal politie en millitairen in Bangkok aanwezig zijn.
Is er verhoogde paraatheid? Ze komen hier ook al jaren en waren in april ook in Bangkok, ze zijn dus wel wat gewend, maar het schijnt nu weer overal erg druk te zijn met politie e/o millitairen.
elst99 schreef:Niet alle amerikanen over EEN kam scheren!, ze komen nu al 8 jaar, 4 maanden naar Thailand en gaan iedere maand wel een paar dagen naar Bangkok, waren er ook in april dus zijn beslist wel het een en ander gewend.
Elst99 niet op reageren.elst99 schreef:Ben persoonlijk zeker niet uit op stemmingmakerij en zeker mijn amerikaanse en engelse vrienden niet, maar er was bij de skytrain en op vele hoeken in de oude binnenstad millitairen
en politie aanwezig met geweren en pistolen en een ieder die daar langs moest werd gecontroleerd en de rugzak openmaken, dat hadden ze niet eerder meegemaakt en komen hier echt niet voor de eerste keer.
Dat heb ik meegedeeld en mijn vraag was of er wat aan de hand was, dan krijg je reakties die absoluut beneden maats zijn! Of dat al die personen in Bangkok iedere dag in de binnenstad zijn en dat kunnen beamen. Niet leuk!
Mijn reactie was toch heel netjes dus ik hoor niet bij de beneden maats reacties vindt ikelst99 schreef:Ben persoonlijk zeker niet uit op stemmingmakerij en zeker mijn amerikaanse en engelse vrienden niet, maar er was bij de skytrain en op vele hoeken in de oude binnenstad millitairen
en politie aanwezig met geweren en pistolen en een ieder die daar langs moest werd gecontroleerd en de rugzak openmaken, dat hadden ze niet eerder meegemaakt en komen hier echt niet voor de eerste keer.
Dat heb ik meegedeeld en mijn vraag was of er wat aan de hand was, dan krijg je reakties die absoluut beneden maats zijn! Of dat al die personen in Bangkok iedere dag in de binnenstad zijn en dat kunnen beamen. Niet leuk!