Afghanistan

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Gesloten
Bericht
Auteur
Gast

Afghanistan

#1 Bericht door Gast » dinsdag 02 november 2010, 16:46

Ben wel benieuwd hoe Thailand tegen over de 'missie' in Afghanistan en Iraq staat?

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Afghanistan

#2 Bericht door prajak » dinsdag 02 november 2010, 17:10

Ik wil niet belerend overkomen maar Irak schrijven we in het Nederlands met een k.

Thailand is daar niet aanwezig. Doet wel mee met de antipiraterij acties rond de hoorn van Afrika en boekt daar successen, zag ik laatst in de BKK Post. Helaas schijnt men in internationaal kader die lieden niet te kunnen oppakken. EU schepen kunnen dat nu wel, ze kunnen voor berechting naar een EU land.

Het Thaise eiland Koh Lanta was decennia lang een piratennest. Maar dat is gelukkig voorbij. Het is nu een bestemming voor toeristen.

Ik heb een mening over Afghanistan maar vind dit forum daar niet de juiste plaats voor.

Gast

Re: Afghanistan

#3 Bericht door Gast » dinsdag 02 november 2010, 17:23

prajak schreef:Ik wil niet belerend overkomen maar Irak schrijven we in het Nederlands met een k.

Thailand is daar niet aanwezig. Doet wel mee met de antipiraterij acties rond de hoorn van Afrika en boekt daar successen, zag ik laatst in de BKK Post. Helaas schijnt men in internationaal kader die lieden niet te kunnen oppakken. EU schepen kunnen dat nu wel, ze kunnen voor berechting naar een EU land.

Het Thaise eiland Koh Lanta was decennia lang een piratennest. Maar dat is gelukkig voorbij. Het is nu een bestemming voor toeristen.

Ik heb een mening over Afghanistan maar vind dit forum daar niet de juiste plaats voor.
Wat is je mening over Afghanistan dan?

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Afghanistan

#4 Bericht door prajak » dinsdag 02 november 2010, 17:30

Nee, dat is uitlokking ! Niet in dit forum tenzij een algemene discussie uitbreekt. Dan doe ik mee.

Gast

Re: Afghanistan

#5 Bericht door Gast » dinsdag 02 november 2010, 17:38

Ik heb veel respect wat o.a. Nederland daar doet.

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Afghanistan

#6 Bericht door printen44 » dinsdag 02 november 2010, 17:47

Even een vraagje aan ons aller konijntje. Wat is jouw mening over een Nederlandse klompendans in vergelijking met een dans van Bosjesmannen in de Kalahari? Of vindt je ook dat wij wat moeten doen aan het uitsterven van de walgvogel en niet te vergeten het probleem van de jubeltenen die het volk van de Wakkie-Wakkie-stam teistert.

Zoals je al eerder vermelde, kunnen wij vragen aan je stellen, dus bij deze.

Gast

Re: Afghanistan

#7 Bericht door Gast » dinsdag 02 november 2010, 18:17

printen44 schreef:Even een vraagje aan ons aller konijntje. Wat is jouw mening over een Nederlandse klompendans in vergelijking met een dans van Bosjesmannen in de Kalahari? Of vindt je ook dat wij wat moeten doen aan het uitsterven van de walgvogel en niet te vergeten het probleem van de jubeltenen die het volk van de Wakkie-Wakkie-stam teistert.

Zoals je al eerder vermelde, kunnen wij vragen aan je stellen, dus bij deze.
Dat ging over mijn voorsteltopic...

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Afghanistan

#8 Bericht door printen44 » dinsdag 02 november 2010, 18:21

Nou stel ik eens een vraag aan ons aller konijntje en dan krijg ik geen antwoord. Erg flauw van je, konijntje

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Afghanistan

#9 Bericht door Jeanette » dinsdag 02 november 2010, 19:00

Gast schreef:Ben wel benieuwd hoe Thailand tegen over de 'missie' in Afghanistan en Iraq staat?
Nou ken ik een korporaal, Stan is zijn naam. En zijn moeder zei; "Af, ga niet Stan". En hij leeft nog. ;)

Gesloten

Terug naar “Off Topic”