Moderator: Loempia
Omstreeks 5 jaar geleden kocht ik bij een dealer in Cha-am, een JVC TV.joepattaya schreef: Tip: Doe de wat duurdere aankopen op merk-artikelen (TV's, audio, home-appliances, e.d.) bij voorkeur van het merk waar een service-station in de buurt zit OF bij een zaak die zelf service verleent.
Vind hetwel prettig al die jonge meiden om me heeneltoro53 schreef:Wat me bij de Lotus zo wie zo al beviel was dat ik overal naar kon kijken zonder dat je omsingeld wordt door verkopers. Ze observeren je rustig van een afstand en als je wenkt komt er iemand en geen 5 zoals bij BigC. Wel erg weinig parkeerplaatsen daar heb even moeten rondrijden voor ik een plaats vond.
Natuurlijk kiest je je eigen spullen uit. Ik ga naar BigC of Lotus, kijk in het rond, vraag een folder van een apparaat die ik mooi vind en ga naar de plaatselijke handelaar. Ik geef hem die folder en hij besteld dat apparaat. Vaak voor dezelfde prijs als de supermarkten, want die handelaar besteld het van de fabriek. Zo heb ik de TV, computer etc. gekocht.eltoro53 schreef:Waar vindt ik de plaatselijke techneut? Dit overigens even voor de onwetenden, want ik heb namelijk zo'n buurman. Als ik wat wil vraag ik het hem, zoals twee van die fan's die je aan de muur maakt en hij haalt ze bij de macro netjes met bon en instaleert ze voor een redelijke prijs. Maar een Tv of iets dergelijks kies ik toch lievr zelf uit.
Gr Henk.