Een vrouw van ons hart; toch ?

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Een vrouw van ons hart; toch ?

#1 Bericht door prajak » woensdag 20 oktober 2010, 07:18

Nou, hoedje af ! Of petje af. Blaast de bazuin en roert de blikken trommel voor een vrouw met zoveel Zivilcourage. Ze heet Christine O'Donnell en is kandidaat voor een senaatszetel in de USA.

Ze heeft het M-woord laten vallen ! Gij zult niet masturberen ! Want “De Bijbel zegt dat wellust in je ziel en hart net zo erg is als overspel. Je kunt niet masturberen zonder lust. En dus is masturbatie de Here een gruwel."

Ja, dat hoorde ik vroeger ook. Je krijgt er pijn in je rug van, je kunt er blind van worden. Hebben wij daar de leesbril aan te danken ? De straf van de Here God ?

Heeft ze daarmee gelijk ? Natuurlijk, een vrouw die zo des bijbels is EN voorstander van wapenbezit mag op haar mening worden geloofd en we zullen de maatregelen die ze voorstelt, ik heb die in mogen zien, met blijdschap aanvaarden. Het “M”-woord wordt de nieuwe standaard in ons aller leven. Niet meer “m”-en of “emmeren”. Ik heb daar warme gevoelens bij. Handwarm.

Vooreerst verdwijnt de naam van de stad Emmen. Dat nieuwe Sodom en Gomorra is een tempel van het emmeren geworden. Het Mastbos bij Breda wordt omgedoopt want dat lijkt wel erg veel op m-beren. Iedere sluitende deur moet minstens 4 cm speling krijgen en de oer-hollandse valramen krijgen guillotine-achtige randjes. Dames moeten alle dingen die bepaalde rondingen en/of funkties hebben verwijderen uit hun slaapkamerkastje en er komt een camera in ieder vertrek want het m-en moet worden aangepakt. Want het is wijd verspreid, deze zondige handeling. Ik hoorde uit betrouwbare bron dat in Zweedse musea ook al ge-em-d wordt.

Big Bro gaat nu echt op alles letten ! Of wordt het Big Sis als straks Palin het roer overneemt, samen met Plumber Joe ?

Maar het volk is inventief. Reken maar dat achter iedere afwerkplek in een donker hoekje een aftrekplek ontstaat en dat de massagesalons hoogtij gaan beleven. De verkoophuizen zullen hun hulpstukken onder de naam “remote controll” in de wereld laten rondgaan en er ontstaat een zwart circuit voor speeltjes die thans gemeengoed zijn.

Nee, nu even serieus.

Wat mankeert dat goeie mens ? Kan iemand me dat uitleggen ? Ziet ze niet in dat m-en hiv-veilig is; dat met meer m-en de geestelijken wellicht hun handen etc hadden thuisgehouden; dat veel m-en de kans op prostaatkanker vermindert ? Dat m-en een uitlaatklep is voor normale spanningen ? Dat het hoort bij een groeifase in het leven ? Dat het iets is als neuspeuteren en nagelbijten ? Of om met Wim Kan te spreken over de Telegraaf, die ooit zei “Je weet dat het slecht voor je is maar je kunt er niet van afblijven…..”

Op TV in de USA wordt ze geslacht. Ze mag nog geen staatshondenbegeleidster worden, hoorde ik een TV meneer zeggen. Ik denk dat ze geen kans maakt. En maar goed ook.

Ik ga haar straffen. Ik draai haar foto uit op de printer en…..

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Een vrouw van ons hart; toch ?

#2 Bericht door Wouter_Udon » woensdag 20 oktober 2010, 07:32

prajak schreef: Ik ga haar straffen. Ik draai haar foto uit op de printer en…..
ga het gebruiken als dart board :?: ;) :mrgreen:
Live your dream, don't dream your life.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11634
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Een vrouw van ons hart; toch ?

#3 Bericht door jumbo » woensdag 20 oktober 2010, 08:38

de hedendaagse Anita Bryant...onbegrijpelijke mensen die gelukkig onbegrepen blijven...

Ein, Zwei, Drei, Vier!

Ja, ja mijn sex van tegenwoordig is nul komma nul.
Ik trek elke dag nu aan mn eigen ***.
Ik denk dan aan tieten en een lesbisch paar.
dan duurt het maar even en dan kom ik eenzaam klaar.

Refrein:

Ik moet masturberen,
Alleen nog masturberen.
Nooit meer penetreren (x3)
Dus trek ik opnieuw.

Ik huur een geile film en die zet ik dan op,
Een paar minuten kijken en ik heb een rode dop.
Van die blote wijven wordt ik ontzettend geil,
Het gleufje van mn video gaat dan voor de bijl.

refrein

Ik wordt van alles hoerig zelfs van een koe,
Dus dacht ik bij mezelf "naar de hoeren toe".
Eerst 100 piek betalen voor een lekker vrouw
Toen ik die open wond zag kreeg ik hem niet meer stijf.

refrein
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Een vrouw van ons hart; toch ?

#4 Bericht door dutch » woensdag 20 oktober 2010, 09:27

Er lopen in USA nog veel meer van die griezels/onbenullen rond!
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”