Non-stop Koh Chang - Samui en Phuket V.V.

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Mojito's
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

Non-stop Koh Chang - Samui en Phuket V.V.

#1 Bericht door Mojito's » zondag 26 september 2010, 14:17

Vanaf 3 december vliegt bkk-air non-stop vanaf Trat naar Phuket en Samui en terug natuurlijk. :mrgreen:. De tickets zijn al te boeken en de vluchten zitten nu al goed vol. Alleen de duurdere tarieven zijn nog beschikbaar. Gaat het toch nog druk worden op t schattige vliegveldje hier...

pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Non-stop Koh Chang - Samui en Phuket V.V.

#2 Bericht door pong » donderdag 30 september 2010, 13:30

aangezien ik zelf nog in die branche heb gewerkt dank ik dat je een wat gekleurde kijk hebt:
vermoedelijk (en dat zal ook wel de reden zijn dat ze daar gaan vliegen) hebben enkele grotere reisburo's meteen claims op veel seats gelegd-als een soort borgstelling. En het zijn maar kleine planes-met 40/48 seats. Dus dan blijft er op dat www voor jan+alleman niet veel over.
En als de belangstelling toch weer tegenvalt-op een bepaalde dag, of er komen annuleringen of ''teruggaves'' van geclaimde seats,-ach-dan wordt je op dat tuttige kleine airport gewoon verteld dat je net als nu weer op SAMui mag overstappen-met een geheel gratis klein flesje water als troost of zoiets.

Mojito's
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

Re: Non-stop Koh Chang - Samui en Phuket V.V.

#3 Bericht door Mojito's » donderdag 30 september 2010, 14:28

De "gekleurde" kijk die ik erop heb is vanwege het feit dat ik op KC woon. Wij willen ook wel eens op vakantie....en dan een keer niet via BKK of met de auto want dat is heeeel lang rijden naar Phuket en Samui voor ons.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”