Personeel gezocht!
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Personeel gezocht!
Voor het nieuwe seizoen hebben we voor onze zaak in Koh-Chang vacatures open staan. Naast een advertentie op jobth.com (eigenlijk een onmogelijke site!) dacht ik het hier ook maar eens te posten.
Wij zoeken:
2 X Bartender: Ervaring in het maken van cocktails en redelijke kennis van het Engels. (10.000 of hoger naarmate meer ervaring)
2 x Service: Ervaring met Engels is ook hier een groot voordeel. (6.000 of hoger naarmate meer ervaring)
1 x Housekeeping: Voor het schoonmaken van de bar en het huis. Engels hoeft niet mag wel. (4 .000 partime)
1 x DJ: Ervaring DJ voor alle populaire muziek-soorten. (12.000)
Voor alle vacatures mag het natuurlijk een man of vrouw zijn. Leeftijd is onbelangrijk. Representatief zijn is wel belangrijk. En natuurlijk een werkvergunning hebben. Voor alle banen is kosten en inwoning mogelijk.
Voor deze advertentie in het Thais. Ga naar http://www.kohchang-mojito.com en klik op "staff wanted".
Bedankt
Groet Mojito Team.
Wij zoeken:
2 X Bartender: Ervaring in het maken van cocktails en redelijke kennis van het Engels. (10.000 of hoger naarmate meer ervaring)
2 x Service: Ervaring met Engels is ook hier een groot voordeel. (6.000 of hoger naarmate meer ervaring)
1 x Housekeeping: Voor het schoonmaken van de bar en het huis. Engels hoeft niet mag wel. (4 .000 partime)
1 x DJ: Ervaring DJ voor alle populaire muziek-soorten. (12.000)
Voor alle vacatures mag het natuurlijk een man of vrouw zijn. Leeftijd is onbelangrijk. Representatief zijn is wel belangrijk. En natuurlijk een werkvergunning hebben. Voor alle banen is kosten en inwoning mogelijk.
Voor deze advertentie in het Thais. Ga naar http://www.kohchang-mojito.com en klik op "staff wanted".
Bedankt
Groet Mojito Team.
-
- Volwaardig lid
Re: Personeel gezocht!
Denk je daar een farang voor te krijgen ?
-
- Volwaardig lid
Daar ben ik nou ook erg benieuwd naar. Want dat zou dan tegen alle regels ingaan. Ik geloof best dat je liever een farrang hebt, maar volgens mij kan een thai bovengenoemde vacatures ook prima doen. Maar we wachten af.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Nee we zoeken Thaise medewerkers of mensen met een werkvergunning/verblijfsvergunning voor Thailand. Meestal zijn dit mensen uit de omringende landen.
Laatst gewijzigd door Mojito's op maandag 23 augustus 2010, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Het is dat het onmogelijk is in Thailand maar wist jij wat die Nederlandse jongeren die een seizoen in een club of bar in een of andere toeristenplaats in zuid-Europa krijgen??? Vaak krijgen die max 200 euro en kosten inwoning per maand.prajak schreef:Denk je daar een farang voor te krijgen ?
-
- Zeer veel ervaring
Oorspronkelijk bericht van : Jim
dat zijn wel de proppers, glazenhalers en afwassers
prajak schreef:
Denk je daar een farang voor te krijgen ?Mojito's schreef:
Het is dat het onmogelijk is in Thailand maar wist jij wat die Nederlandse jongeren die een seizoen in een club of bar in een of andere toeristenplaats in zuid-Europa krijgen??? Vaak krijgen die max 200 euro en kosten inwoning per maand.
dat zijn wel de proppers, glazenhalers en afwassers
-
- Expat
Hey Mojito,
Wellicht kunnen mijn man en ik je aan personeel helpen...!
Ik vraag het even na, pb je wel!
Groetjes,
Wellicht kunnen mijn man en ik je aan personeel helpen...!
Ik vraag het even na, pb je wel!
Groetjes,
Even the longest journey starts with the first step...
-
- Volwaardig lid
Op zich is de vraag op een Nederlands forum in eerste instantie misschien ongebruikelijk, maar er zijn ook de nodige Thai in de jaren 70 en 80 geadopteerd. Sommigen gaan graag terug om te werken.
Bovenstaande weet ik natuurlijk niet toevallig en ik zal je website even door gaan geven.
Succes!
Bovenstaande weet ik natuurlijk niet toevallig en ik zal je website even door gaan geven.
Succes!
- -
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
De vraag stelde ik hier omdat er natuurlijk veel mensen op dit forum in Thailand wonen en daarom natuurlijk veel mensen kennen.
Mijn achterliggende gedachten was ook dat ik bekenden van onze leden hier misschien aan een baan zou kunnen helpen.
Inmiddels zijn we bijna op volle kracht maar we zijn bezig met het openen van een 2e zaak dus rond 1 november zoeken we weer mensen. Wie iemand weet kan mij altijd pb-en of bellen (zie website). En ja we spreken Thais.
Dank.
Mijn achterliggende gedachten was ook dat ik bekenden van onze leden hier misschien aan een baan zou kunnen helpen.
Inmiddels zijn we bijna op volle kracht maar we zijn bezig met het openen van een 2e zaak dus rond 1 november zoeken we weer mensen. Wie iemand weet kan mij altijd pb-en of bellen (zie website). En ja we spreken Thais.
Dank.