Hallo,
kan iemand mij misschien de kosten vertellen van een savings-rekening bij de Bangkok Bank?
Ik heb momenteel deze rekening, en ga binnenkort weer voor lange tijd terug naar Nederland. De rekening blijf ik houden.
Ik heb de volgende site gevonden:
http://www.bangkokbank.com/Bangkok%20Ba ... Table.aspx
Zodra ik naar Nederland ga, krijg ik hiermee te maken:
- If a savings account is automatically transferring funds into a current account, but has a balance of less than 10,000Bt. : 50 THB
- Be1st Card Annual Fee : 200 THB
Betekent dit in principe dat ik jaarlijks toch nog (12 x 50) + 200 = 800 THB kwijt ben?
En betekent dit in principe dat indien ik in Nederland ben, maar meer dan 10,000 THB op mijn savings-account heb, ik alleen de kosten voor de Be1st Card verschuldigd ben?
Ik heb tot op heden alleen voor het aanschaffen van de rekening betaald. Klopt het dat ze deze fees pas aan het einde van het jaar in rekening brengen?
ALvast bedankt.
Kosten van een Bangkok Bank bankrekening
Moderator: Loempia
-
- heeft ervaring
-
- Volwaardig lid
Re: Kosten van een Bangkok Bank bankrekening
@
Heb al 5 jaar Bangkok bank. En nu 1 jaar in Thailand. Betaal per jaar Thb 200,- aan Bangkok bank.
Wordt na 1 jaar automatische afgeschreven. Wel altijd meer dan Thb 10.000,- op de rekening
aangehouden.
Heb al 5 jaar Bangkok bank. En nu 1 jaar in Thailand. Betaal per jaar Thb 200,- aan Bangkok bank.
Wordt na 1 jaar automatische afgeschreven. Wel altijd meer dan Thb 10.000,- op de rekening
aangehouden.
-
- heeft ervaring
Re: Kosten van een Bangkok Bank bankrekening
Heel erg bedankt voor de reactie.
Dan gaat in principe het verhaal op dat ik in mijn eerste reactie postte.
Dan gaat in principe het verhaal op dat ik in mijn eerste reactie postte.