In december 2009 met het gezin een Thailand reis gemaakt. (Ondermeer Lazymoon homestay in Thoeng.)
Nu willen we graag weer maar mijn man (is boer, dat maakt misschien iets duidelijk) wil niet mee.
De kinderen zijn jongens van 8, 13 en 16 jaar oud.
Aangezien ik altijd de "akela" ben en dus alles regel enz. zie ik zelf niet zoveel problemen maar hoe kijkt men er daarginds tegen aan?
Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden?
Ik hoop dat ik hem nog over kan halen maar ben bang van niet. Ik weet ook nog niet of we het echt doorzetten maar wat oriëntatie
kan nooit geen kwaad.
Moeder alleen met kids op reis??
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
- Ben
- Expat
Re: Moeder alleen met kids op reis??
afra schreef:In december 2009 met het gezin een Thailand reis gemaakt. (Ondermeer Lazymoon homestay in Thoeng.)
Nu willen we graag weer maar mijn man (is boer, dat maakt misschien iets duidelijk) wil niet mee.
De kinderen zijn jongens van 8, 13 en 16 jaar oud.
Aangezien ik altijd de "akela" ben en dus alles regel enz. zie ik zelf niet zoveel problemen maar hoe kijkt men er daarginds tegen aan?
Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden?
Ik hoop dat ik hem nog over kan halen maar ben bang van niet. Ik weet ook nog niet of we het echt doorzetten maar wat oriëntatie
kan nooit geen kwaad.
Je moet rekening houden met het programma Boer zoekt vrouw .

Een moeder met kinderen alleen op reis staat men hier niet van te kijken er zijn er hier millioenen die dat dagelijks doen .
Alles is vrij goed te regelen qua veervoer en accomodaties .
-
- Volwaardig lid
Re: Moeder alleen met kids op reis??
Hahaha zo'n boerin als ik ben vind hij nooit meer.Ben schreef:
Je moet rekening houden met het programma Boer zoekt vrouw .![]()
.

-
- Expat
- Contacteer: