pattaya/chiang mai

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
unforgiven
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 326
Lid geworden op: dinsdag 25 mei 2010, 17:52

Re: pattaya/chiang mai

#16 Bericht door unforgiven » woensdag 04 augustus 2010, 10:02

de vooringenomen op seks gerichte westerling jazeker dan die denkt dat iedere Thaise vrouw een prostituee is.
Stuitend dat enkele heren hier laatdunkende benamingen voor deze vrouwen voor normaal zien.
Zegt genoeg over de persoon 8-)
There is only one road in life, the hard road.....

chinaski
kenner
kenner
Berichten: 91
Lid geworden op: zondag 29 oktober 2006, 23:05
Locatie: Klein Brabant

Re: pattaya/chiang mai

#17 Bericht door chinaski » woensdag 04 augustus 2010, 10:40

Ik heb zelfs ooit een niet-Thaise, en niet-prostituee al eens een 'kippetje' genoemd... shame on me :oops:
Black is the colour of my true love's hair.

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: pattaya/chiang mai

#18 Bericht door Jeanette » woensdag 04 augustus 2010, 11:00

Ik kan het verschil tussen mannen en vrouwen niet beter uitleggen dan deze oldie van Meatloaf
http://www.qgm.com/meatloaf/lyrics/paradise.html
Girl:
Stop right there!
I gotta know right now!
Before we go any further--!


Do you love me?
Will you love me forever?
Do you need me?
Will you never leave me?
Will you make me so happy for the rest of my life?
Will you take me away and will you make me your wife?

Boy:
Let me sleep on it
Baby, baby let me sleep on it
Let me sleep on it
And I'll give you my answer in the morning

Girl:
Will you love me forever?

Boy:
Let me sleep on it!!!

Girl:
Will you love me forever!!!


Boy:
I couldn't take it any longer
Lord I was crazed
And when the feeling came upon me
Like a tidal wave
I started swearing to my god and on my mother's grave
That I would love you to the end of time
I swore that I would love you to the end of time!

So now I'm praying for the end of time
To hurry up and arrive
Cause if I gotta spend another minute with you
I don't think that I can really survive
I'll never break my promise or forget my vow
But God only knows what I can do right now
I'm praying for the end of time
It's all that I can do
Praying for the end of time, so I can end my time with you!!!
Vooral die laatste zin is leuk.

Pluisje2010
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 16
Lid geworden op: maandag 12 april 2010, 19:31

Re: pattaya/chiang mai

#19 Bericht door Pluisje2010 » woensdag 04 augustus 2010, 22:40

Ik vind Japanse/Koreaanse vrouwen nog het mooist, wat vinden jullie daarvan?

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: pattaya/chiang mai

#20 Bericht door Jim » woensdag 04 augustus 2010, 22:50

over smaak valt niet te twisten.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Akang
Expat
Expat
Berichten: 553
Lid geworden op: vrijdag 05 juni 2009, 06:28
Locatie: Trat

Re: pattaya/chiang mai

#21 Bericht door Akang » woensdag 04 augustus 2010, 22:52

Pluisje2010 schreef:Ik vind Japanse/Koreaanse vrouwen nog het mooist, wat vinden jullie daarvan?
he ja laten we daar eens een boompje over opzetten....
Even the longest journey starts with the first step...

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: pattaya/chiang mai

#22 Bericht door joepattaya » donderdag 05 augustus 2010, 02:51

unforgiven schreef:de vooringenomen op seks gerichte westerling jazeker dan die denkt dat iedere Thaise vrouw een prostituee is.
in combinatie met: de vooringenomen op GELD gerichte Thaise vrouw jazeker dan die denkt dat iedere westerling een ATM is.

Trekt elkaar mooi aan toch?

We hoeven mekaar hier geen mietje (alweer niet) te noemen, maar we hoeven hier ook niet de moraalridder uit te hangen. Pattaya (+ Phuket, Chiang Mai, + all andere plaatsen in de wereld waar prostitutie welig tiert) zijn niet meer en minder dan 'marktplaatsen' waar vraag en aanbod elkaar ontmoeten.
Vergeet trouwens niet, dat slechts 5-10% van het totale aanbod gebruikt wordt door buitenlanders. Dat houdt dus in, dat het overgrote deel van het aanbod gebruikt wordt door de Thai zelf. Uiteraard rechtvaardigt het de situatie niet, maar het aanpakken van de buitenlanders werkt als een druppel op ene gloeiende plaat.

Gelijk heb je over hoe sommige gasten zich hier presenteren. DAT is werkelijk ten hemel schrijend, maar ik zal me er niet voor schamen. Dat nooit.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: pattaya/chiang mai

#23 Bericht door Jim » donderdag 05 augustus 2010, 06:22

unforgiven schreef: Stuitend dat enkele heren hier laatdunkende benamingen voor deze vrouwen voor normaal zien.
misschien is het een idee om vrouwen als normale mensen te behandelen en niet als godinnen die hoog op een troon zitten.

zelfs the fonz had het in '74 al over chicks.
we zijn nu 30 jaar verder en dan krijg jij er nog een rood hoofd van?
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

georgessiam
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 32
Lid geworden op: maandag 26 april 2010, 13:53

Re: pattaya/chiang mai

#24 Bericht door georgessiam » zondag 08 augustus 2010, 15:04

unforgiven schreef:We weten al met wat voor een type wij hier te maken hebben. Als je Pattaya geweldig vind is er toch iets goed mis... :mrgreen: en de 1ste beantwoorder heeft het over "kippetjes" ? gatver deporteren uit Thailand aub..
Ik heb veel respect voor de bar-dames,die hun brood moeten verdienen op deze wijze!
Daarom gebruik ik het woord "kippetjes"Ik heb geen enkel intentie om denigrend over te komen.
@Unforgiven,Als ze er ene moeten deporteren,dat ze beginnen met u op het vliegtuig te zetten!!

Gebruikersavatar
unforgiven
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 326
Lid geworden op: dinsdag 25 mei 2010, 17:52

Re: pattaya/chiang mai

#25 Bericht door unforgiven » maandag 09 augustus 2010, 07:20

georgessiam schreef:
unforgiven schreef:We weten al met wat voor een type wij hier te maken hebben. Als je Pattaya geweldig vind is er toch iets goed mis... :mrgreen: en de 1ste beantwoorder heeft het over "kippetjes" ? gatver deporteren uit Thailand aub..
Ik heb veel respect voor de bar-dames,die hun brood moeten verdienen op deze wijze!
Daarom gebruik ik het woord "kippetjes"Ik heb geen enkel intentie om denigrend over te komen.
@Unforgiven,Als ze er ene moeten deporteren,dat ze beginnen met u op het vliegtuig te zetten!!

Dus uit respect noem jij die vrouwen kippetjes werkelijk waar? Ik vraag mij nu echt af wat voor benamingen jij mensen geeft die je na staan.....
Het woord denigrerend zoek het eens op in een woordenboek...je spelling klopt sowieso al niet....
There is only one road in life, the hard road.....

Jo Delahiti
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 11
Lid geworden op: maandag 09 augustus 2010, 06:05
Locatie: บ้านชีส

Re: pattaya/chiang mai

#26 Bericht door Jo Delahiti » maandag 09 augustus 2010, 08:59

unforgiven schreef:Immoreel vrouwen die in een bar werken om geld te verdienen veelal voor familie..niet zelden kinderen...om die kippetjes te noemen...dan is er toch wat mis met je perceptie...
Je schaamt je dood als farang hoeveel van die "toeristen" zich kleden en gedragen in met name Pattaya... :twisted

Iets meer kaas eten meneer unforgiven.
Het barleven is anders ook aardig inmoreel en om ze kippetje te noemen is helemaal niet erg
ze pikken graag een graantje van je mee .

Je schaamt je dood als farang hoeveel van die "toeristen" zich kleden en gedragen in met name Pattaya
De kippetjes geven anders een aardig voorbeeld in Pattaya .
Och was ik maar bij moeder thuis gebeleven !

Gebruikersavatar
vleespet
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1295
Lid geworden op: maandag 03 augustus 2009, 16:28
Locatie: nijmegen/khorat

Re: pattaya/chiang mai

#27 Bericht door vleespet » maandag 09 augustus 2010, 12:55

The Bargirls Ten Commandments




1. Ask if buffalo (farang) live or work in Thailand. If he are, make deal quick. Is only small chance can put hand in wallet he so must agree go with him quick. He know too much so not easy, maybe have good contact, so if can trick or steal unless he very hansum or rich, make only short time and can return bar for find tourist. Tourist more profitable because can go back home country and send you money. If he are scruffy and smell and not think buy you drink, ask if he English teacher. If he English teacher, not give respect same give Thai teacher, and go find new customer. English teacher no exception jai rai, make month same we make week.




2. Give phone number and email to all customer (not English teacher because they call only want free boom boom). Even buffalo who smell bad and hairy back and buffalo not like shower can give contact detail. Encourage he contact you when return home country. When he send email, tell internet shop man can write say why he must send you money - sick buffalo, brother have accident, mama sick and cannot go temple, tsunami etc. Not worry, you not lie so not make bad karma. All this happen jing jing, only maybe not now or to you. Buffalo jai dee send 20,000 baht or more. Buffalo keeneow send less and speak $ weak, but it not really. $ colour same before. We see already and same colour, so not believe lie. Never give up. E-mail every month. After 6 month if he not send you money, say birthday you next week. All buffalo fall for that but maybe only miserable money like 5,000 baht. Cheap bastards.




3. Tell buffalo you not like Thai man because no good. Say "Thai man no good" to all customer. Many lady say same so buffalo hear and believe. If buffalo see you with pua (husband) drop you work on mosai or eat noodle soup after short time, can say this your brother. If buffalo young say you like young man because plenty boom boom. If buffalo old say you not like young man because too much boom boom.




4. If you not 25 year go salon make hair blonde or orange and put stud in nose, then apply work bar have customer Japanese. Baccarra in Soi Cowboy and Rainbow 2 and Rainbow 4 in Nana Plaza very good have plenty Japanese. Jap man number one because 4-4-4. 4-4-4 mean 4 inch, 4 minute, 4,000 baht. But must to make money quick from Jap man because him not same buffalo and not send money when go home. And Jap man him not speak English, even more not good same we, so not give contact detail because why you waste time try get money not come and can use same time for take money are from regular buffalo.




5. Have bad man try make same we not take money from buffalo. Be careful if man ask maak question, buy maak drink but not make barfine. He is devil. And not give man take photo digital camera because she put internet and everyone see. If buffalo send money to you and see photo inside internet maybe not send!




6. Buffalo roo maak. Thai language school same maak 711 and many buffalo come holiday can understand Thai. Not good man because listen and make same not understand when lady talk lady. When buffalo come bar you talk lady use Lao or Khmer because buffalo always try trick. But be careful, some buffalo understand Lao or Khmer, and they more tricky every time.




7. If have rich buffalo invite him village. Make sure whole village know will be dinner and free Lao when he come and everyone can invited. Not worry cost him pay. Make contract commission 10% with local restaurant and store before he come. Not let buffalo stay hotel, must stay family house, can feel life same traditional Thai. He much pity you and maybe offer make new house. Take Thai pua you to neighbour house till buffalo leave. If neighbour not want him tell buffalo this brother you. If already other buffalo make you house, take new buffalo to house uncle and introduce same family you. Maybe can get two house.




8. Buffalo not clever so you make for him easy. Find all office Western Union and Moneygram. Give free leaflet to buffalo so he know how can send money. Open two bank account, but have only one book stay you, and make balance only few baht not more 500. Make many small in and out and update book many time. Not give book to buffalo but make same he find for accident. When he find book you make same shy, but not too much because maybe he not look. Book for main account where you stay real money cannot see buffalo.





9. Make member '3am Club'. Every bar have 3am club. Make friend lady 3am club and take number phone all member. If lady go with customer, call she at 3am and speak where you stay. When phone ring she stay buffalo and make excuse go. Can say my friend lose key for loom, or mama come from province to visit me, or baby sick I go take care ban nok. Then lady come meet you and can go play card with money she get from buffalo, or go many lady hire nice hard Thai boy, or if have boyfriend or husband can go to him or take play card. Not worry about buffalo in hotel loom, when Thai lady make agree with buffalo it not count. Can say you must go but must collect money for long time service, because that is what you make agree at bar. If buffalo get angry not give, you make noise and shout. Hotel and other guest not like noise or ploplem at 3am. Can say you gonna smash laptop or camera. Can say you go police. If have balcony can say you gonna jump. If he not believe then put one leg over railings but make sure have solid grip on something, and not stop noise so people downstair look see you on balcony and buffalo look bad. Only few minute yell and scream can be different from 1,500 and 3,000 baht.




10. Have two mobile phone, one very old and cheap. Make sure buffalo only see cheap phone. If you stay long time, give him morning session he never forget in life then take him Tuk Com. After eat breakfast (order too much and take leftover home can eat later), take him Level 2 where have many mobile phone shop. Find expensive phone and touch and stare same you want but not say. Not forget have menthol, can touch to eye and make same you cry with tear. Make sure buffalo see you rub eye and hide tear. Not leave but can after he buy for you. If he keeneow jai rai no good man and not buy then you cry. Buffalo not like see Thai lady cry, and other farang think him no good. If him buy phone for you, stay with him and give good boom boom few day then go gold shop. Repeat same mobile shop till he buy gold. When he are leave for airport take phone and gold pawn shop, then you have money play card and give to boyfriend.




AMEN
iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen.Thé Lau

georgessiam
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 32
Lid geworden op: maandag 26 april 2010, 13:53

Re: pattaya/chiang mai

#28 Bericht door georgessiam » maandag 09 augustus 2010, 13:52

unforgiven schreef:
georgessiam schreef:
unforgiven schreef:We weten al met wat voor een type wij hier te maken hebben. Als je Pattaya geweldig vind is er toch iets goed mis... :mrgreen: en de 1ste beantwoorder heeft het over "kippetjes" ? gatver deporteren uit Thailand aub..
Ik heb veel respect voor de bar-dames,die hun brood moeten verdienen op deze wijze!
Daarom gebruik ik het woord "kippetjes"Ik heb geen enkel intentie om denigrend over te komen.
@Unforgiven,Als ze er ene moeten deporteren,dat ze beginnen met u op het vliegtuig te zetten!!

Dus uit respect noem jij die vrouwen kippetjes werkelijk waar? Ik vraag mij nu echt af wat voor benamingen jij mensen geeft die je na staan.....
Het woord denigrerend zoek het eens op in een woordenboek...je spelling klopt sowieso al niet....
Kon het woord "denigrerend"niet verbeteren,weet wel dat het Kleinerend betekend!!
Het komt erop neer dat betreffende Thailand,dat ik van u niet de les moet gespeld worden,daar ben je volgens mij wat droog achter de oren.

mooatje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 557
Lid geworden op: maandag 18 juni 2007, 21:01
Locatie: Wachtebeke/Lopburi

Re: pattaya/chiang mai

#29 Bericht door mooatje » maandag 09 augustus 2010, 14:36

unforgiven schreef:
georgessiam schreef:
unforgiven schreef:We weten al met wat voor een type wij hier te maken hebben. Als je Pattaya geweldig vind is er toch iets goed mis... :mrgreen: en de 1ste beantwoorder heeft het over "kippetjes" ? gatver deporteren uit Thailand aub..
Ik heb veel respect voor de bar-dames,die hun brood moeten verdienen op deze wijze!
Daarom gebruik ik het woord "kippetjes"Ik heb geen enkel intentie om denigrend over te komen.
@Unforgiven,Als ze er ene moeten deporteren,dat ze beginnen met u op het vliegtuig te zetten!!

Dus uit respect noem jij die vrouwen kippetjes werkelijk waar? Ik vraag mij nu echt af wat voor benamingen jij mensen geeft die je na staan.....
Het woord denigrerend zoek het eens op in een woordenboek...je spelling klopt sowieso al niet....
Wakker worden!!!

Respect wordt verdiend,dat geef je niet zo maar.

Als jij het bestaan van prostitutie,het geld verdienen daarmee,een manier van leven ook!,ontkent moet je toch eens dringend bezinnen.Het heeft niets te maken met de Thaise vrouw.Alleen moet je beseffen dat prostitutie er normaal is

Dus wakker worden,en ook eens in je eigen buurt goed rondkijken,want prostitutie is niet Thai,het is universeel(ook in je eigen buurt).Ook een kippetje is niet alleen lekker,het woord(in verschillende talen)is ook universeel.
Je moet je eens een cartoon voorstellen,zo'n ouwe,met een gebraden kippetje.......

Nog niet gesnapt??
Meestal voel ik me goed in mijn vel......

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: pattaya/chiang mai

#30 Bericht door Pieter » maandag 09 augustus 2010, 14:48

Thais zelf hebben geen problemen met de vreemste nicknames

een nichtje van mij heet kippetje (khok-kai)

en een neefje heeft als officeele nickname ping pong en de familie noemt hem zwart piemeltje (ben even de thaise naam kwijt)

Pieter :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “Steden”