Wannara Hotel Hua Hin
Moderator: Loempia
- JohanS
- Volwaardig lid
Wannara Hotel Hua Hin
Wie heeft reeds in dit hotel verbleven ?
Wannara Hotel in Hua Hin
Het ziet er goed en nieuw uit en juist tegenover de ingang van het Sofitel, dus zeer goed gelegen in het stadje.
het lijkt wel een zeer klein zwembad te hebben ?
iemand meer info ?
Wannara Hotel in Hua Hin
Het ziet er goed en nieuw uit en juist tegenover de ingang van het Sofitel, dus zeer goed gelegen in het stadje.
iemand meer info ?
-
- Volwaardig lid
Re: Wannara Hotel Hua Hin
Ja, leuke kamers. Goed centraal, t.o. van strand en centrum! Leuk zwembad, niet klein! De moeite waard!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
- JohanS
- Volwaardig lid
Ik ben een site aan het zoeken waar ik dit hotel kan boeken maar buiten hun eigen site vind ik niets.elst99 schreef:Ja, leuke kamers. Goed centraal, t.o. van strand en centrum! Leuk zwembad, niet klein! De moeite waard!
Waarschijnlijk omdat het nog een relatief nieuw hotel is.
-
- Volwaardig lid
JohanS schreef:Ik ben een site aan het zoeken waar ik dit hotel kan boeken maar buiten hun eigen site vind ik niets.elst99 schreef:Ja, leuke kamers. Goed centraal, t.o. van strand en centrum! Leuk zwembad, niet klein! De moeite waard!
http://www.atsiam.com/hotels/hua_hin/wa ... p?a=google
1540 Baht per nacht.
Dit in het laagseizoen.
Is dit een redelijke prijs?
ik ben niet zo op de hoogte van prijzen in Hua Hin.
Bangkok diedeldiedeldie.
Bangkok is the place for me.
You can go ........
Bangkok is the place for me.
You can go ........
-
- Volwaardig lid
Ja dat is een hele goede prijs, ik weet niet hoelang je daar verblijft, voor een maand, kun je nog afdingen!
- joepattaya
- Expat
En da's dan nog via atsiam.com; via hun eigen site beginnen de prijzen bij THB 1900.frans49 schreef:JohanS schreef:Ik ben een site aan het zoeken waar ik dit hotel kan boeken maar buiten hun eigen site vind ik niets.elst99 schreef:Ja, leuke kamers. Goed centraal, t.o. van strand en centrum! Leuk zwembad, niet klein! De moeite waard!
http://www.atsiam.com/hotels/hua_hin/wa ... p?a=google
1540 Baht per nacht.
Dit in het laagseizoen.
Is dit een redelijke prijs?
ik ben niet zo op de hoogte van prijzen in Hua Hin.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.
-
- heeft ervaring
Hallo Johan,JohanS schreef:Wie heeft reeds in dit hotel verbleven ?
Wannara Hotel in Hua Hin
iemand meer info ?
Een kleine opmerking over de omschrijving.
Er staat juist tegenover de ingang van het Sofitel. Dat is een wat ruim begrip denk ik.
Ik ben daar de afgelopen 2 jaar geweest en ik schat dat de hotels ongeveer 1 kilometer van elkaar af liggen. Overigens lijkt mij de locatie van het Wannara hotel prima. Bij de zee en vlak bij uitstekende restaurants aan de pier.
Momenteel via http://www.latestays.com een kamer te boeken voor Tb 1401, inclusief ontbijt. Veel plezier!!
Auk

- JohanS
- Volwaardig lid
Ik denk dat we niet over hetzelfde hotel praten.aukiepaukie schreef:Hallo Johan,JohanS schreef:Wie heeft reeds in dit hotel verbleven ?
Wannara Hotel in Hua Hin
iemand meer info ?
Een kleine opmerking over de omschrijving.
Er staat juist tegenover de ingang van het Sofitel. Dat is een wat ruim begrip denk ik.
Ik ben daar de afgelopen 2 jaar geweest en ik schat dat de hotels ongeveer 1 kilometer van elkaar af liggen. Overigens lijkt mij de locatie van het Wannara hotel prima. Bij de zee en vlak bij uitstekende restaurants aan de pier.
Momenteel via http://www.latestays.com een kamer te boeken voor Tb 1401, inclusief ontbijt. Veel plezier!!
Auk
Indien je meer info over het hotel waar u het over heeft dan graag hier meer uitleg.
Ik zoek een goed alternatief, vermits het Wannara volledig volzet is.
-
- Volwaardig lid
Het ligt precies t.o.het Sofitel, hoofdingang, met ernaast het Peony hotel, La Maison is 2 panden ervoor.
- JohanS
- Volwaardig lid
Dat dacht ik ook want in het 'la Maison' zijn we vorig jaar geweest.elst99 schreef:Het ligt precies t.o.het Sofitel, hoofdingang, met ernaast het Peony hotel, La Maison is 2 panden ervoor.