Thailand's Red Shirts planning revenge
Moderator: Loempia
- v@go
- Volwaardig lid
Thailand's Red Shirts planning revenge
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก
ความลับไม่มีในโลก
-
- Volwaardig lid
Re: Thailand's Red Shirts planning revenge
Daar hebben ze dan veel poen voor nodig......
-
- Volwaardig lid
Meteen vanaf begin keihard aanpakken .
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei
- RuudThai
- Expat
Net als in NL en in veel andere landen een demonstratievergunning invoeren. Demonstraties moeten mogelijk zijn, maar de overheid mag wel eisen stellen. Bijv. een route vaststellen en de duur van de demonstratie aan banden kunnen leggen. Dus geen maandenlange bezettingen meer.Bean schreef:Meteen vanaf begin keihard aanpakken .
En verder moeten afbeeldingen en andere parafernalia van omstreden veroordeelde voortvluchtige misdadigers niet in de demonstratie worden meegenomen

- jumbo
- Expat
De wens is hier meer de vader van de gedachte dan wat dan ook.
Dat er wat broeit is logisch, dat er een guerilla gestart zal worden ook, maar de vraag is wanneer.
Voor de verkiezingen is absoluut geen goed moment voor de roden...en dat zullen ze zelf ook wel snappen.
Er is nog geen nieuwe generatie leiders en de oude generatie zal voorlopig het daglicht niet echt zien en anders wel verhinderd worden deel te nemen aan nieuwe rallies op straffe van.....
De Thaise regering staat voor andere beslissingen, de huidige politie inrichting moet op de schop, het leger regelt zichzelf via de nieuwe chief of staff, wanneer verkiezingen uit te roepen en hoe in te spelen op een volgende groepering die het niets eens is met de gang van zaken.
Ze hebben nu geleerd dat angst een slechte raadgever is en dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken....
Dat er wat broeit is logisch, dat er een guerilla gestart zal worden ook, maar de vraag is wanneer.
Voor de verkiezingen is absoluut geen goed moment voor de roden...en dat zullen ze zelf ook wel snappen.
Er is nog geen nieuwe generatie leiders en de oude generatie zal voorlopig het daglicht niet echt zien en anders wel verhinderd worden deel te nemen aan nieuwe rallies op straffe van.....
De Thaise regering staat voor andere beslissingen, de huidige politie inrichting moet op de schop, het leger regelt zichzelf via de nieuwe chief of staff, wanneer verkiezingen uit te roepen en hoe in te spelen op een volgende groepering die het niets eens is met de gang van zaken.
Ze hebben nu geleerd dat angst een slechte raadgever is en dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken....
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- Volwaardig lid
jumbo schreef:De wens is hier meer de vader van de gedachte dan wat dan ook.
Dingen snappen en een Thai die leert? Ik help het je hopen maar daar heb ik een hard hoofd in.
Live your dream, don't dream your life.
-
- Volwaardig lid
[/quote]
Dingen snappen en een Thai die leert? Ik help het je hopen maar daar heb ik een hard hoofd in.[/quote]
Dan geld voor 90% 95 % van de bevolking. De regering zal wel slimmer zijn neem ik aan en er lering uit getrokken
hebben.
Dingen snappen en een Thai die leert? Ik help het je hopen maar daar heb ik een hard hoofd in.[/quote]
Dan geld voor 90% 95 % van de bevolking. De regering zal wel slimmer zijn neem ik aan en er lering uit getrokken
hebben.
- jumbo
- Expat
Dingen snappen en een Thai die leert? Ik help het je hopen maar daar heb ik een hard hoofd in.[/quote]taam schreef:
hebben.[/quote]
Tuurlijk DE oplossing, het geld wat de rijken met eigen initiatieven, en voor eigen rekening en risico hebben verdiend terwijl de armen op hun rijstvelden luierden moet nu verdeeld worden onder de armen, wat een logica!!
En de regering heeft wat voor leer waar uit getrokken??
Tjemig Taam, ik hoop dat je een mindere dag had toen je deze onzin intikte en dat het eigenlijk allemaal wel meevalt met je....
-
- Expat
Dan geld voor 90% 95 % van de bevolking. De regering zal wel slimmer zijn neem ik aan en er lering uit getrokkenjumbo schreef:Dingen snappen en een Thai die leert? Ik help het je hopen maar daar heb ik een hard hoofd in.taam schreef:
hebben.[/quote]
Tuurlijk DE oplossing, het geld wat de rijken met eigen initiatieven, en voor eigen rekening en risico hebben verdiend terwijl de armen op hun rijstvelden luierden moet nu verdeeld worden onder de armen, wat een logica!!
En de regering heeft wat voor leer waar uit getrokken??
Tjemig Taam, ik hoop dat je een mindere dag had toen je deze onzin intikte en dat het eigenlijk allemaal wel meevalt met je....[/quote]
Ben het eens,maar zou er aan toe willen voegen:
"Onrechtmatig verkregen welvaart (lees corruptie) moet gebruikt kunnen worden om diverse projekten te ondersteunen ,bijv. betere opleiding etc
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan
Ronald Reagan
- jumbo
- Expat
En dan zijn er nog steeds mensen die denken dat die drieneenhalve thaise paardekop hier die geld heeft de rijkdom van Thailand bepaald..
De rijkdom van Thailand (=de inkomsten) komt van de vele rijst- en rubberboeren en daarnaast de zich voor een overgroot merendeel in buitenlandse handen bevindende industrie en diensten, niet tastbare producten....in die laatste groep een geschatte 35% zit de grootste meerderheid van de rijken van Thailand, maar ook de 6% toerisme, de transport wereld, zorg, handel en overheid en nog wel een paar.....
Dus nogmaals laat je niet door de gedachten van de roden op de verkeerde voet zetten, het geld valt niet te halen bij die paar rijke famlies maar als je toch de rest ook wilt slachten, want de rijkdom moet verdeeld.... dan gaan ze hier terug naar de economische groep kokosnoot republiek...en naar erg donkere tijden....
De rijkdom van Thailand (=de inkomsten) komt van de vele rijst- en rubberboeren en daarnaast de zich voor een overgroot merendeel in buitenlandse handen bevindende industrie en diensten, niet tastbare producten....in die laatste groep een geschatte 35% zit de grootste meerderheid van de rijken van Thailand, maar ook de 6% toerisme, de transport wereld, zorg, handel en overheid en nog wel een paar.....
Dus nogmaals laat je niet door de gedachten van de roden op de verkeerde voet zetten, het geld valt niet te halen bij die paar rijke famlies maar als je toch de rest ook wilt slachten, want de rijkdom moet verdeeld.... dan gaan ze hier terug naar de economische groep kokosnoot republiek...en naar erg donkere tijden....
-
- Volwaardig lid
Deze topic gaat over; Red shirt planning revenge.
Dus Ik bedoel; ze hebben lering getrokken uit de gehele afaire met de red groep.
De demonstraties te lang laten sudderen, beter gelijk aanpakken zoals ze uiteindelijk hebben
gedaan.
Dus Ik bedoel; ze hebben lering getrokken uit de gehele afaire met de red groep.
De demonstraties te lang laten sudderen, beter gelijk aanpakken zoals ze uiteindelijk hebben
gedaan.
-
- Standaard Lid
Pffff.........moet Central World nog een keer in de fik?
Als ze er echt iets van geleerd hadden, dan zouden ze ervoor zorgen dat ditmaal niemand, maar dan ook helemaal niemand last/schade van ze heeft.
IJdele hoop vrees ik........
Als ze er echt iets van geleerd hadden, dan zouden ze ervoor zorgen dat ditmaal niemand, maar dan ook helemaal niemand last/schade van ze heeft.
IJdele hoop vrees ik........
- joepattaya
- Expat
Tja Sert, maar dat is net zoiets als het luidkeels demonstreren in een geluid-dichte karaoke box: Je schreeuwt, maar niemand kan je horen.
Er MOET wel schade toegebracht worden, anders luistert er niemand!
Er MOET wel schade toegebracht worden, anders luistert er niemand!
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.
-
- Volwaardig lid
Gisteren op het locale radio nieuws: telefooncel in Udon Thani stad opgeblazen. Alleen materiele schade.
Live your dream, don't dream your life.
-
- heeft ervaring
Is dit het werk van de roodhemden ?Wouter_Udon schreef:Gisteren op het locale radio nieuws: telefooncel in Udon Thani stad opgeblazen. Alleen materiele schade.