Villa huren Pattaya

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Joey
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 21
Lid geworden op: zondag 24 januari 2010, 15:55

Villa huren Pattaya

#1 Bericht door Joey » maandag 08 februari 2010, 17:28

Wij willen de 1e drie weken van Augustus met 4 man naar Pattaya gaan. Nu willen wij daar een villa gaan huren met minimaal 4 slaapkamers.

Het enigste wat ik eigenlijk kan vinden is: http://www.thailandholidayhomes.co.uk/

Zitten zeker leuke 8 pers. villa's tussen met 4 slaapkamers. Maar hoe weet je of zoiets betrouwbaar is? Moet je toch wel zeker van zijn al je €3000 naar hun gaat overmaken :roll:

Iemand ervaring met deze site of iemand die meer villa's weet in Pattaya/Jomtien?

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Villa huren Pattaya

#2 Bericht door Wouter_Udon » maandag 08 februari 2010, 20:02

Joey schreef:Wij willen de 1e drie weken van Augustus met 4 man naar Pattaya gaan. Nu willen wij daar een villa gaan huren met minimaal 4 slaapkamers.

Het enigste wat ik eigenlijk kan vinden is: http://www.thailandholidayhomes.co.uk/

Zitten zeker leuke 8 pers. villa's tussen met 4 slaapkamers. Maar hoe weet je of zoiets betrouwbaar is? Moet je toch wel zeker van zijn al je €3000 naar hun gaat overmaken :roll:

Iemand ervaring met deze site of iemand die meer villa's weet in Pattaya/Jomtien?

Misschien zit hier wat tussen: http://pattaya.startpagina.nl/
Live your dream, don't dream your life.

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Villa huren Pattaya

#3 Bericht door joepattaya » dinsdag 09 februari 2010, 02:50

Wouter_Udon schreef:
Joey schreef:Wij willen de 1e drie weken van Augustus met 4 man naar Pattaya gaan. Nu willen wij daar een villa gaan huren met minimaal 4 slaapkamers.

Het enigste wat ik eigenlijk kan vinden is: http://www.thailandholidayhomes.co.uk/

Zitten zeker leuke 8 pers. villa's tussen met 4 slaapkamers. Maar hoe weet je of zoiets betrouwbaar is? Moet je toch wel zeker van zijn al je €3000 naar hun gaat overmaken :roll:

Iemand ervaring met deze site of iemand die meer villa's weet in Pattaya/Jomtien?

Misschien zit hier wat tussen: http://pattaya.startpagina.nl/
Gloeiende.........THB 138,000 voor een stukje woning? Maar goed........
Nooit alles kompleet overmaken. Meestal is een deposit van ca. 25% voldoende.
Als je goegelt op 'holiday homes' dan kom je vaak redelijk duur uit, want de zoekterm 'holiday' scheelt sowieso al 50% + in prijs.
Probeer het eens op "rent house Pattaya" of "real estate Pattaya rent".
Vergeet niet dat je naast de huursom vaak ook nog een soort van borg mag betalen die net zo hoog is als de huur. Deze krijg je terug als je het pand in een goede staat achterlaat.
Bij het uitchecken krijg je ook nog eens de electra en water berekend en dat is voor het pand wat jullie zoeken al snel THB 4,000 - THB 5,000.
Mijn reistip: huur in een goed hotel 1 suite en 3 normale standaard kamers. De suite is voor het gezellig samenzijn. De kamers worden dagelijks schoongehouden, electra en water zijn inclusief evenals een mogelijk ontbijt. Al met al een stuk goedkoper, zeker in Augustus.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

Joey
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 21
Lid geworden op: zondag 24 januari 2010, 15:55

Re: Villa huren Pattaya

#4 Bericht door Joey » dinsdag 09 februari 2010, 07:23

joepattaya schreef:
Wouter_Udon schreef:
Joey schreef:Wij willen de 1e drie weken van Augustus met 4 man naar Pattaya gaan. Nu willen wij daar een villa gaan huren met minimaal 4 slaapkamers.

Het enigste wat ik eigenlijk kan vinden is: http://www.thailandholidayhomes.co.uk/

Zitten zeker leuke 8 pers. villa's tussen met 4 slaapkamers. Maar hoe weet je of zoiets betrouwbaar is? Moet je toch wel zeker van zijn al je €3000 naar hun gaat overmaken :roll:

Iemand ervaring met deze site of iemand die meer villa's weet in Pattaya/Jomtien?

Misschien zit hier wat tussen: http://pattaya.startpagina.nl/
Gloeiende.........THB 138,000 voor een stukje woning? Maar goed........
Nooit alles kompleet overmaken. Meestal is een deposit van ca. 25% voldoende.
Als je goegelt op 'holiday homes' dan kom je vaak redelijk duur uit, want de zoekterm 'holiday' scheelt sowieso al 50% + in prijs.
Probeer het eens op "rent house Pattaya" of "real estate Pattaya rent".
Vergeet niet dat je naast de huursom vaak ook nog een soort van borg mag betalen die net zo hoog is als de huur. Deze krijg je terug als je het pand in een goede staat achterlaat.
Bij het uitchecken krijg je ook nog eens de electra en water berekend en dat is voor het pand wat jullie zoeken al snel THB 4,000 - THB 5,000.
Mijn reistip: huur in een goed hotel 1 suite en 3 normale standaard kamers. De suite is voor het gezellig samenzijn. De kamers worden dagelijks schoongehouden, electra en water zijn inclusief evenals een mogelijk ontbijt. Al met al een stuk goedkoper, zeker in Augustus.
We zouden voor 3 weken inderdaad 140 000 THB kwijt zijn.. - 10% korting (14 000 THB) - 600 THB per dag voor géén auto (Totaal 12 000 THB). In totaal zouden we voor 3 weken dan op 114 000 THB uitkomen. Is dus ongeveer €600 p.p.

Vond het zelf wel een redelijke prijs aangezien je veel privé hebt (eigen zwembad) en dat we met zijn 4en een villa hebben voor eigenlijk 8 personen! :) Normaal zou je dus eigenlijk €300 p.p. betalen als je met 8 personen zou gaan, wat ik echt goedkoop vind (€100 p.p. per week)

Ben nu maandje terug van Thailand. Ben toen in 3 weken op 5 plaatsen geweest en was voor alle hotels bij elkaar €450 kwijt.

We willen dus wel een beetje een luxe villa hebben, zodat we ook een beetje privé hebben en niet continu tussen de toeristen lopen.. :)

Hans
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 579
Lid geworden op: maandag 21 februari 2005, 15:41
Locatie: Bakel

Re: Villa huren Pattaya

#5 Bericht door Hans » dinsdag 09 februari 2010, 09:26

[quote="joepattaya"][quote="Wouter_Udon"][quote="Joey"]Wij willen de 1e drie weken van Augustus met 4 man naar Pattaya gaan. Nu willen wij daar een villa gaan huren met minimaal 4 slaapkamers.

Het enigste wat ik eigenlijk kan vinden is: http://www.thailandholidayhomes.co.uk/

Zitten zeker leuke 8 pers. villa's tussen met 4 slaapkamers. Maar hoe weet je of zoiets betrouwbaar is? Moet je toch wel zeker van zijn al je €3000 naar hun gaat overmaken :roll:

Iemand ervaring met deze site of iemand die meer villa's weet in Pattaya/Jomtien?[/quote]


Misschien zit hier wat tussen: http://pattaya.startpagina.nl/[/quote]

Gloeiende.........THB 138,000 voor een stukje woning? Maar goed........
Nooit alles kompleet overmaken. Meestal is een deposit van ca. 25% voldoende.
Als je goegelt op 'holiday homes' dan kom je vaak redelijk duur uit, want de zoekterm 'holiday' scheelt sowieso al 50% + in prijs.
Probeer het eens op "rent house Pattaya" of "real estate Pattaya rent".
Vergeet niet dat je naast de huursom vaak ook nog een soort van borg mag betalen die net zo hoog is als de huur. Deze krijg je terug als je het pand in een goede staat achterlaat.
Bij het uitchecken krijg je ook nog eens de electra en water berekend en dat is voor het pand wat jullie zoeken al snel THB 4,000 - THB 5,000.
Mijn reistip: huur in een goed hotel 1 suite en 3 normale standaard kamers. De suite is voor het gezellig samenzijn. De kamers worden dagelijks schoongehouden, electra en water zijn inclusief evenals een mogelijk ontbijt. Al met al een stuk goedkoper, zeker in Augustus.[/quote]



Je hoeft op deze manier niet zelf voor je ontbijt te zorgen die zijn meestal wel goed
Vragen staat vrij,maar een goed antwoord is wat anders.

Esther
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 337
Lid geworden op: zondag 21 juni 2009, 09:28
Locatie: Rotterdam

Re: Villa huren Pattaya

#6 Bericht door Esther » dinsdag 09 februari 2010, 09:43

Zat laatst op Marktplaats te neuzen. Stonden ook leuke (grote) woningen op!

Misschien zoiets? http://link.marktplaats.nl/317509466
Terug uit Thailand en een hele mooie ervaring rijker! Ben verliefd op dit mooie land!

Daarom dit jaar weer een retourtje naar het land van de glimlach:-) Al zou een enkeltje me meer deugd doen;-)

Joey
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 21
Lid geworden op: zondag 24 januari 2010, 15:55

Re: Villa huren Pattaya

#7 Bericht door Joey » dinsdag 09 februari 2010, 11:01

@Hans: Ik ben zelf 23 en ben daar eigenlijk elke avond aan het stappen, dus van ontbijt komt meestal niet veel :roll: Vind het btw zelf ook lekkerder om daar bij lokale tentjes te eten :)

@Esther: Idd leuke woning. Alleen is het nét niet aangezien wij ieder onze eigen slaapkamer willen. toch bedankt voor je tip! :)

Iemand anders nog tips voor leuke (Luxe) villa's in Pattaya?

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Villa huren Pattaya

#8 Bericht door Wouter_Udon » dinsdag 09 februari 2010, 12:45

Joey schreef:@Hans: Ik ben zelf 23 en ben daar eigenlijk elke avond aan het stappen, dus van ontbijt komt meestal niet veel :roll: Vind het btw zelf ook lekkerder om daar bij lokale tentjes te eten :)

@Esther: Idd leuke woning. Alleen is het nét niet aangezien wij ieder onze eigen slaapkamer willen. toch bedankt voor je tip! :)

Iemand anders nog tips voor leuke (Luxe) villa's in Pattaya?

http://www.holidaylettings.co.uk/rentals/pattaya/3750
Live your dream, don't dream your life.

Esther
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 337
Lid geworden op: zondag 21 juni 2009, 09:28
Locatie: Rotterdam

Re: Villa huren Pattaya

#9 Bericht door Esther » dinsdag 09 februari 2010, 13:31

Joey schreef:
@Esther: Idd leuke woning. Alleen is het nét niet aangezien wij ieder onze eigen slaapkamer willen. toch bedankt voor je tip! :)

Iemand anders nog tips voor leuke (Luxe) villa's in Pattaya?
Goh, niet knus met z'n 2 in een stapelbed? ;)

Ik begrijp je hoor! Had alleen niet echt verder gelezen, zag de prijs en het aantal personen dat er in kan.

Maar dit soort dingen komen best vaak langs op Marktplaats. Zou gewoon af en toe even spieken.

Of tik eens op google, condo Pattaya Holiday (hoeft niet perse in die volgorde)
Terug uit Thailand en een hele mooie ervaring rijker! Ben verliefd op dit mooie land!

Daarom dit jaar weer een retourtje naar het land van de glimlach:-) Al zou een enkeltje me meer deugd doen;-)

Hans
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 579
Lid geworden op: maandag 21 februari 2005, 15:41
Locatie: Bakel

Re: Villa huren Pattaya

#10 Bericht door Hans » dinsdag 09 februari 2010, 14:18

zoals ik het lees hou je nogal van stappen dus wat ik dan opper is eens te kijken naar een leuk hotel in het centrum zelf van pattaya.

Misschien kan deze site helpen bij het vinden voor een leuk verblijf in Thailand. http://www.zoover.nl
Vragen staat vrij,maar een goed antwoord is wat anders.

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Villa huren Pattaya

#11 Bericht door printen44 » dinsdag 09 februari 2010, 14:59

Voor dat bedrag huur ik hier in Ngao voor meer dan twee jaar een huis. Drie slaapkamers, twee badkamers, zitkamer, eetkamer, werkkamer, grote keuken, carport, veranda en 1700 m3 tuin. Plus wat mango bomen, bananen bomen, een hondenhok en een hond. :lol: :lol: :lol: :lol:

Fritsie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 405
Lid geworden op: donderdag 26 april 2007, 21:04
Locatie: Bangkok

Re: Villa huren Pattaya

#12 Bericht door Fritsie » dinsdag 09 februari 2010, 15:40

printen44 schreef:Voor dat bedrag huur ik hier in Ngao voor meer dan twee jaar een huis. Drie slaapkamers, twee badkamers, zitkamer, eetkamer, werkkamer, grote keuken, carport, veranda en 1700 m3 tuin. Plus wat mango bomen, bananen bomen, een hondenhok en een hond. :lol: :lol: :lol: :lol:
haha ja maar dan moet je wel ver reizen iedere dag naar Pattaya. Bijzondere tuin moet dat trouwens zijn met die afmetingen :D :D

Singtoo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 255
Lid geworden op: dinsdag 28 oktober 2008, 18:43
Locatie: Dordrecht / Chachoengsao

Re: Villa huren Pattaya

#13 Bericht door Singtoo » dinsdag 09 februari 2010, 17:51

Fritsie schreef: Bijzondere tuin moet dat trouwens zijn met die afmetingen :D :D
Waarschijnlijk is het een erg diepe tuin. :mrgreen:
Ignorante portam, non ventus suus / Als je niet weet naar welke haven je wilt, is geen enkele wind gunstig.

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Villa huren Pattaya

#14 Bericht door Wouter_Udon » dinsdag 09 februari 2010, 18:44

Singtoo schreef:
Fritsie schreef: Bijzondere tuin moet dat trouwens zijn met die afmetingen :D :D
Waarschijnlijk is het een erg diepe tuin. :mrgreen:

Hij bedoelde vast zijn zwembad van 10 bij 45 mtr en 4 mtr diep. :mrgreen:
Live your dream, don't dream your life.

Esther
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 337
Lid geworden op: zondag 21 juni 2009, 09:28
Locatie: Rotterdam

Re: Villa huren Pattaya

#15 Bericht door Esther » dinsdag 09 februari 2010, 22:40

Ghe :mrgreen:
Terug uit Thailand en een hele mooie ervaring rijker! Ben verliefd op dit mooie land!

Daarom dit jaar weer een retourtje naar het land van de glimlach:-) Al zou een enkeltje me meer deugd doen;-)

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”