http://www.bangkokpost.com/opinion/opin ... e-mr-clean
Dat is ook Thailand
Pieter

Moderator: Loempia
schrijver is een supporter van Thaksin, ondanks het feit dat eea niet goed is opgepakt door Abhisit heeft een dergelijk gebeuren niets en nooit met 1 persoon te van doen.... on niet in het geval met de moslims en mr. T...Pieter schreef:vandaag in de bangkok post:
http://www.bangkokpost.com/opinion/opin ... e-mr-clean
Dat is ook Thailand
Pieter![]()
![]()
Een scheldwoord in Thailand is Na Lao, wat zoiets betekent als Laos gezicht.......plat gezicht, platte neus etc.Pieter schreef:Wat mij opvalt is dat de gemiddelde Thai (rood shirt blauw shirt geel shirt) maakt niet uit
Zich nogal superieur vind t.o.v. de omliggende stammen.
Fritsie schreef:Een scheldwoord in Thailand is Na Lao, wat zoiets betekent als Laos gezicht.......plat gezicht, platte neus etc.Pieter schreef:Wat mij opvalt is dat de gemiddelde Thai (rood shirt blauw shirt geel shirt) maakt niet uit
Geldt ook voor Nederlanders: zie wat bijvoorbeeld RuudThai schrijft over een ieder die NIET links (genoeg) is.Pieter schreef:
Wat mij opvalt is dat de gemiddelde Thai (rood shirt blauw shirt geel shirt) maakt niet uit
Of je gaat samen uit eten. Als je het maar eens bent met je partner in de keuze van je gerecht en het restaurant.Jeanette schreef:Ik kom wel eens bij een oudere dame en die is zo gelukkig in haar geloof, heerlijk gewoon, daar ga ik toch niet mee discuseren?
En, ik ben hartstikke monogaam hoor maar ik mag toch wel eens slikken als ik langs een mooie etalage loop?![]()
![]()
En dat geld ook voor mijn man, het interesseert niet waar je honger krijgt maar wel thuis eten.
ik ben na jim en ik heb zeker geen platte neusFritsie schreef:Een scheldwoord in Thailand is Na Lao, wat zoiets betekent als Laos gezicht.......plat gezicht, platte neus etc.Pieter schreef:Wat mij opvalt is dat de gemiddelde Thai (rood shirt blauw shirt geel shirt) maakt niet uit
ik ben na jim en ik heb zeker geen platte neusJim schreef:
Een scheldwoord in Thailand is Na Lao, wat zoiets betekent als Laos gezicht.......plat gezicht, platte neus etc.
Gardensafari, je schreef in het topic "De Nederlandse politiek" het volgende:Gardensafari schreef:Geldt ook voor Nederlanders: zie wat bijvoorbeeld RuudThai schrijft over een ieder die NIET links (genoeg) is.Pieter schreef:
Wat mij opvalt is dat de gemiddelde Thai (rood shirt blauw shirt geel shirt) maakt niet uit
Die laatste zin betekent dus dat je gewoon in andere topics doorgaat met waar je gebleven bent en waarschijnlijk geen zinnig antwoord meer had. Gezien die stekeligheden om in het wilde weg iemand dan maar te gaan natrappen. Vreemde gedachtenkronkelIk heb besloten mij maar niet meer in deze heilloze discussie te mengen. Ik beperk mij vanaf nu tot Thaise onderwerpen.
Ik wilde nog wat stekeligheden toevoegen, maar zie ook daar vanaf.
Ik zie u wel weer in de andere topics, heren!
Groetjes,
Hans