Rene schreef:Esther schreef:Pfffff, toch nog gaan drammen he
Ik wil gewoon géén creditcard! En waarom niet, nou daarom niet!
En nee, huur nooit een auto. Waarom? Kom je anders nergens?
Maar het ging om een hotel boeking, niet om auto huur

Het was oprecht gewoon een vraag en niet bedoelt om te zeggen dat je er beter wel een kunt nemen. Ik ben geinteresseerd in de redenen maar het is me duidelijk in jou geval. Je wilt hem gewoon daarom niet.

Vandaar ook aan mijn kant

Wilde je namelijk niet aanvallen ofzo, niet mijn bedoeling. En wist niet helemaal hoe optevatten, als betweter of idd zoals jij nu zegt een vraag.
Maar ok, omdat je zo graag wilt, heb er één gehad. Bij Visa, gebruikte het ding nooit lag hier maar te liggen. Op een gegeven moment toch nodig (want hotel boeking) Visa gebeld of ze m weer konden activeren zeg maar, want hij was verlopen. Kon niet! Of althans kon niet....mijn geboorte datum klopte niet. Het was 16-6 ipv 16-7. Kan dat dan niet veranderd worden? Ja wel hoor, maar daar gingen weken overheen. Nou doe dan maar zei ik. Nu bijna een jaar geleden en nog niets ontvangen. Ga d'r ook niet meer achteraan. Vind t best.
Waarom ik ook tegen ben, ze registreren je zonder overleg bij het BKR! Ook al gebruik je het ding niet en is je saldo niet negatief. Kan ook niet, want gebruik m niet.
En Elst99, ik vroeg om advies wat betreft GWT niet om advies wat betreft credit card en ik had er nadrukkelijk bij gezegd dat ik er geen wil. Mag ik dan degene die erover doorgaat (jij dus ook) een klein beetje drammert vinden?