Gezondheidshoekje

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Gezondheidshoekje

#1 Bericht door Jeanette » dinsdag 24 november 2009, 16:41

jumbo schreef:
Rene schreef:
jumbo schreef:12 antwoorden, 12 meningen, wordt vervolgd :P :P :P
Juist, maar die kat uit de boom kijken is de beste. Eerst huren.
Zelfde geldt voor meer roerende goederen zoals de dames :D :D
Je nickname staat vast voor je ego en niet voor je EQ. Was me al eerder opgevallen.

Gebruikersavatar
Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1187
Lid geworden op: donderdag 16 juni 2005, 19:43
Locatie: Doi Saket, Talad Khwan

Re: huis kopen in thailand..hoe te doen

#2 Bericht door Kees » dinsdag 24 november 2009, 17:00

Jumbo, of je deze test even wil doen, hahahaha.
http://www.123test.nl/eq-test/
Niet klagen, maar dragen.

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: huis kopen in thailand..hoe te doen

#3 Bericht door dutch » dinsdag 24 november 2009, 19:55

Jeanette schreef:
jumbo schreef: Zelfde geldt voor meer roerende goederen zoals de dames :D :D
Je nickname staat vast voor je ego en niet voor je EQ. Was me al eerder opgevallen.
Die reactie,daar kon je op wachten maar.........de echte Thailandkenner weet wat er wordt bedoeld. ;)
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11628
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: huis kopen in thailand..hoe te doen

#4 Bericht door jumbo » woensdag 25 november 2009, 01:47

Jeanette schreef: Je nickname staat vast voor je ego en niet voor je EQ. Was me al eerder opgevallen.
Ik ben meer pragmatisch dan anderen en emotioneel is het zeer slecht met me gesteld, ik heb minstens wat vrouwen en of alcohol (niet noodzakelijk in de volgorde) nodig om emotie te tonen.
Mijn ego is inderdaad gigantisch, beetje gekoppeld aan mijn intellect, maar dat is dan ook terecht en op alle gebieden....
Maar wellicht dat je me kan aangeven bij welke berichten op dit forum ik emotie zou moeten tonen, het meeste is oeverloos gezever, een te lang door getrokken moppendraadje en anders wel herhalingen van eerder besproken onderwerpen...
Ik lees het forum (om gelijk maar je wedervraag te beantwoorden) ter ontspanning aan het begin van de werkdag of als afleiding tussendoor en niet beroepsmatig anders dan Biertje?.

Vind het ook wel een knappe conclusie na 11 berichten en een paar keer extra ingelogd te hebben.... wellicht proef je de smaak van de opgediende berichten nog niet omdat het Thaise gevoel nog bij je ontbreekt????
Laatst gewijzigd door jumbo op woensdag 25 november 2009, 01:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11628
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: huis kopen in thailand..hoe te doen

#5 Bericht door jumbo » woensdag 25 november 2009, 01:48

dutch schreef:
Jeanette schreef:
jumbo schreef: Zelfde geldt voor meer roerende goederen zoals de dames :D :D
Je nickname staat vast voor je ego en niet voor je EQ. Was me al eerder opgevallen.
Die reactie,daar kon je op wachten maar.........de echte Thailandkenner weet wat er wordt bedoeld. ;)
Het leerproces gaat met vallen en opstaan.... hehehe
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11628
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: huis kopen in thailand..hoe te doen

#6 Bericht door jumbo » woensdag 25 november 2009, 01:49

Kees schreef:Jumbo, of je deze test even wil doen, hahahaha.
http://www.123test.nl/eq-test/
IK snap de vragen niet eens....
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: huis kopen in thailand..hoe te doen

#7 Bericht door Jeanette » woensdag 25 november 2009, 09:56

Rape-drugs, roerende zaken zoals dames eerst huren, vrouwvriendelijk is anders Jumbo. Niet alleen jij maar ook de anderen mannen hier praten over hun Thaise vriendin als over een huishoudster die overdag klaarstaat en 's nachts klaarligt. Wel mopperen over de Thaise wet die zorgt dat ze bij scheiding huis houdster blijven. De toon van 'ouwe jongens krentebrood' is prima maar hebben jullie dan geen vriendinnen? Maatjes? Partners? Zielsverwanten?
Die reactie,daar kon je op wachten maar.........de echte Thailandkenner weet wat er wordt bedoeld.
Guttogut wat is tie moeilijk Dutch, als de L op mijn toetsenbord het niet deed zou ik Jumbo heus wel 'u' noemen.

En Han zijn dochters van 14 en 15 zijn opeens kinderen die naar Nederland geholpen worden door jullie. Begrijp me goed, dat acht ik hoog maar als ze geen Nederlandse vader hadden waren ze dan over een paar jaar goed geweest om 'even te huren'? Ik hoor niks over die kinderen, wat zij willen. Spreken en schrijven ze Nederlands? Wat mankeren ze? Ik heb het meerdere keren gevraagd en krijg geen antwoord. Via Hjhan's vroegere posten zie ik dat zijn kinderen een lap grond met een krot erop hebben geerfd van hun moeder. En dat oompje begerig wordt. Dan lees ik ook dat han denkt dat de kinderen niet in een grote stad zullen kunnen aarden. Waar denkt hij dan dat hij terecht zal komen in Nederland? Wordt praten en beslissen alleen door oude mannen gedaan daar? Zitten daar dan helemaal geen vrouwen achter een PC?
Groetjes
Jeanette (met ochtendhumeur)

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11628
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: huis kopen in thailand..hoe te doen

#8 Bericht door jumbo » woensdag 25 november 2009, 10:31

Jeanette schreef:Rape-drugs, roerende zaken zoals dames eerst huren, vrouwvriendelijk is anders Jumbo. Niet alleen jij maar ook de anderen mannen hier praten over hun Thaise vriendin als over een huishoudster die overdag klaarstaat en 's nachts klaarligt. Wel mopperen over de Thaise wet die zorgt dat ze bij scheiding huis houdster blijven. De toon van 'ouwe jongens krentebrood' is prima maar hebben jullie dan geen vriendinnen? Maatjes? Partners? Zielsverwanten?
Die reactie,daar kon je op wachten maar.........de echte Thailandkenner weet wat er wordt bedoeld.
Guttogut wat is tie moeilijk Dutch, als de L op mijn toetsenbord het niet deed zou ik Jumbo heus wel 'u' noemen.

En Han zijn dochters van 14 en 15 zijn opeens kinderen die naar Nederland geholpen worden door jullie. Begrijp me goed, dat acht ik hoog maar als ze geen Nederlandse vader hadden waren ze dan over een paar jaar goed geweest om 'even te huren'? Ik hoor niks over die kinderen, wat zij willen. Spreken en schrijven ze Nederlands? Wat mankeren ze? Ik heb het meerdere keren gevraagd en krijg geen antwoord. Via Hjhan's vroegere posten zie ik dat zijn kinderen een lap grond met een krot erop hebben geerfd van hun moeder. En dat oompje begerig wordt. Dan lees ik ook dat han denkt dat de kinderen niet in een grote stad zullen kunnen aarden. Waar denkt hij dan dat hij terecht zal komen in Nederland? Wordt praten en beslissen alleen door oude mannen gedaan daar? Zitten daar dan helemaal geen vrouwen achter een PC?
Groetjes
Jeanette (met ochtendhumeur)
Zo praat ik over al mijn vrouwen en vriendinnen en ik maak geen onderscheidt tussen ras, kleur of etniciteit...maar ik zal de volgend keer een :P plaatsen zodat ook jij snapt dat mijn termen met een vrachtwagen zout moeten worden genomen indien het dergelijke onderwerpen aangaat.

Maar ik denk dat het naast je permanent aanwezige ochtenhumeur :P (glimlachje) wellicht
ook kan liggen omdat je mij een plaats ergens probeert te geven nadat je 5 posten van me hebt gelezen. Uiteraard mag dat, maar de kans is dan groot dat je mis zit.
Ik heb de door jou aangehaalde criteria ook in Thaise vrouwen gevonden maar niet in een persoon dus blijft het een zaak van meerdere kanalen ophouden :lol: :lol: (glimlachje)
Ze zijn niet zo allround als de westerse vrouwen en dat wordt kan ook letterlijk vertaald worden.... :D

Je vraag over Han zijn kinderen is al eens eerder aangehaald in een van de eerste berichten, of ik heb het antwoord in de wandelgangen gehoord. Je hebt gelijk maar er staat net zoveel voor om ze wel naar NL te sturen omdat ze daar zeker betere mogelijkheden hebben als hier. Indien ze hier allleen blijven dan is de mogelijkheid zeker groter dat ze in een bepaald circuit terecht gaan komen, ze zullen niet de eerste wezen/kansarmen zijn die dat overkomt, de bordelen in Thailand en daarbuiten borrelen er van over.

Inderdaad, de meerderheid van het forum zijn oude mannen maar vergeet niet dat er nagenoeg nooit over 'jonge wijze mannen of vrouwen' wordt gesproken maar altijd over oude wijze mannen, eminence grise, mentors en noem er nog maar een paar op, dus wellicht is ht dus niet zo verkeerd dat die de zaak begeleiden en wellicht blijven de dames liever op de achterbank meerijden.
Ik ken enkele van deze mannen persoonlijk en daar loopt wel een enkele dwalende in de woestijn bij rond, maar het merendeel is aardig zuiver en competent

Je hoeft me geen U te noemen hoor... :D :D :D (meerdere glimlachjes)
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: huis kopen in thailand..hoe te doen

#9 Bericht door Wouter_Udon » woensdag 25 november 2009, 10:53

Jeanette schreef:Rape-drugs, roerende zaken zoals dames eerst huren, vrouwvriendelijk is anders Jumbo. Niet alleen jij maar ook de anderen mannen hier praten over hun Thaise vriendin als over een huishoudster die overdag klaarstaat en 's nachts klaarligt. Wel mopperen over de Thaise wet die zorgt dat ze bij scheiding huis houdster blijven. De toon van 'ouwe jongens krentebrood' is prima maar hebben jullie dan geen vriendinnen? Maatjes? Partners? Zielsverwanten?
Die reactie,daar kon je op wachten maar.........de echte Thailandkenner weet wat er wordt bedoeld.
Guttogut wat is tie moeilijk Dutch, als de L op mijn toetsenbord het niet deed zou ik Jumbo heus wel 'u' noemen.

En Han zijn dochters van 14 en 15 zijn opeens kinderen die naar Nederland geholpen worden door jullie. Begrijp me goed, dat acht ik hoog maar als ze geen Nederlandse vader hadden waren ze dan over een paar jaar goed geweest om 'even te huren'? Ik hoor niks over die kinderen, wat zij willen. Spreken en schrijven ze Nederlands? Wat mankeren ze? Ik heb het meerdere keren gevraagd en krijg geen antwoord. Via Hjhan's vroegere posten zie ik dat zijn kinderen een lap grond met een krot erop hebben geerfd van hun moeder. En dat oompje begerig wordt. Dan lees ik ook dat han denkt dat de kinderen niet in een grote stad zullen kunnen aarden. Waar denkt hij dan dat hij terecht zal komen in Nederland? Wordt praten en beslissen alleen door oude mannen gedaan daar? Zitten daar dan helemaal geen vrouwen achter een PC?
Groetjes
Jeanette (met ochtendhumeur)

Hoezo iedereen over 1 kam scheren. Je gaat op Jumbo lijken met schenen schoppen. ;)
En een mogelijke reden dat je geen reactie hebt gekregen op jouw vragen aangaande de ziekte van de kinderen is misschien een stukje privacy? Bovendien is het niet echt relevant om dit te weten voor het verlenen van enige hulp. Na aankomst van het gezin in NL zal gekeken worden door officiele professionele instanties welk onderwijs het beste aansluit bij het niveau van de kinderen.
Live your dream, don't dream your life.

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: huis kopen in thailand..hoe te doen

#10 Bericht door Jeanette » woensdag 25 november 2009, 11:26

Er komt later antwoord, ik moet nu naar Eindhoven. :P :P :D :) ;)
Jumbo, ik mag je geen U noemen van de moderator want de L doet het nog :twisted :? :P :( :| :) :geek: :oops: 8-)

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: huis kopen in thailand..hoe te doen

#11 Bericht door prajak » woensdag 25 november 2009, 16:21

Jeanette, wat schrijf je nu ?

==
" Niet alleen jij maar ook de anderen mannen hier praten over hun Thaise vriendin als over een huishoudster die overdag klaarstaat en 's nachts klaarligt. "
==

Ik daag je uit EEN bericht van mij te vinden in dit forum van dit kaliber; je zult het niet vinden. Je scheert allen over een kam en dat is bepaald niet netjes. Je zit mogelijk vast in jouw eigen verleden of in een gedachtengang, hersenspinsels, die je wel aantreft bij mensen die de "ballen" verstand hebben van Thailand. Jij hebt er duidelijk geen verstand van en je beledigt mensen hier.

Jouw reactie is hoogst ongepast.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: huis kopen in thailand..hoe te doen

#12 Bericht door prajak » woensdag 25 november 2009, 16:44

Jeanette, info over de gezondheid van mensen in dit forum is prive. Tenzij ze er zelf rond voor uitkomen.

Ik heb dat gedaan uit vrije wil en om vragen te stellen over mijn versleten heup, mijn huidkanker, mijn hoge bloeddruk, mijn drupneus en mijn jubelteen. O, ik vergeet de Kukident, want je weet, een echte vent gebruikt Kukident. Je bent pas een vent met Kukident ! Al heet dat spul hier anders. Niets zo wit als een kunstgebit !

Het zijn gemeenplaatsen maar "als u begrijpt wat ik bedoel..." zei altijd Ollie B Bommel.....

Gebruikersavatar
Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1187
Lid geworden op: donderdag 16 juni 2005, 19:43
Locatie: Doi Saket, Talad Khwan

Re: huis kopen in thailand..hoe te doen

#13 Bericht door Kees » woensdag 25 november 2009, 16:45

huis kopen in thailand..hoe te doen ;) :)
Niet klagen, maar dragen.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: huis kopen in thailand..hoe te doen

#14 Bericht door prajak » woensdag 25 november 2009, 17:06

Een goeie, Kees. Men dwaalt af.

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: huis kopen in thailand..hoe te doen

#15 Bericht door Rene » woensdag 25 november 2009, 20:24

prajak schreef:Een goeie, Kees. Men dwaalt af.
Zeg me niet de kleren te krijgen. Heb vier kasten vol !
En wat hebben die kleren met huizen bouwen te maken? :mrgreen: :mrgreen:
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”