geweldig restaurant Kata Beach!! aanrader..
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
geweldig restaurant Kata Beach!! aanrader..
Hallo
wij zijn net terug van een drieweken rondreis en strand. Hebben hele goede ervaringen met het restaurant THE TWO CHEFS in Phucket, ze hebben drie vestigingen rond Kata Centre / Kata beach. Ik was zo tevreden over bedienig eten en prijzen dat ik jullie graag deze tip wil geven!! Het eten is van Europees niveau de prijszen zijn Thais ((haha) Bediening is prima (itt tot the red snapper op chaweng beach op koh samui...vooral NIET naar toegaan...beter is Prego bij het Amari) Tot zover mijn culi tips! Karen
wij zijn net terug van een drieweken rondreis en strand. Hebben hele goede ervaringen met het restaurant THE TWO CHEFS in Phucket, ze hebben drie vestigingen rond Kata Centre / Kata beach. Ik was zo tevreden over bedienig eten en prijzen dat ik jullie graag deze tip wil geven!! Het eten is van Europees niveau de prijszen zijn Thais ((haha) Bediening is prima (itt tot the red snapper op chaweng beach op koh samui...vooral NIET naar toegaan...beter is Prego bij het Amari) Tot zover mijn culi tips! Karen
-
- kenner
Re: geweldig restaurant Kata Beach!! aanrader..
Bedankt,
Heet het restaurant ook de Two Chefs bij Kata Beach waar is het precies te vinden?
Gr Searcher
Heet het restaurant ook de Two Chefs bij Kata Beach waar is het precies te vinden?
Gr Searcher
-
- Expat
- Contacteer:
-
- kenner
Ik heb inmiddels van Karent een pm ontvangen.Manuel schreef:3 locaties. 2 in Kata, 1 in Karon.
http://www.twochefs-phuket.com/en/restaurants.aspx
Toch ben ik geschrokken van enkele recente reviews op tripadvisor.com ...
-
- Volwaardig lid
Gewoon zelf een keer gaan kijken of je het wat vind ja of nee.
Ik vind het wel leuk voor een keertje, maar er zijn zoveel leukere en goede ( Thaise) restaurants.
Het liefst ga ik ook elke avond ergens anders.
En als ik een favouriet heb kom ik nog eens terug.
Zo weet ik al heel veel lekkere restaurantjes te vinden op Phuket.
Mmmm krijg alweer trek...nog vier maanden aftellen en 18 dagen.
Ik vind het wel leuk voor een keertje, maar er zijn zoveel leukere en goede ( Thaise) restaurants.
Het liefst ga ik ook elke avond ergens anders.
En als ik een favouriet heb kom ik nog eens terug.
Zo weet ik al heel veel lekkere restaurantjes te vinden op Phuket.

Mmmm krijg alweer trek...nog vier maanden aftellen en 18 dagen.
-
- Expat
- Contacteer:
Hou er rekening mee dat nergens zo wordt gespamd (positief en negatief) als bij de reviews van hotels, attracties, restaurants etc. als op tripadvisor.searcher schreef:Ik heb inmiddels van Karent een pm ontvangen.Manuel schreef:3 locaties. 2 in Kata, 1 in Karon.
http://www.twochefs-phuket.com/en/restaurants.aspx
Toch ben ik geschrokken van enkele recente reviews op tripadvisor.com ...
-
- komt net kijken
Hoi hoi
Ik heb gekeken op tripadvisor maar kan niks negatiefs vinden op tripadvisor...? Ik heb dit restaurant juist genoemd omdat ik er (extreem) tevreden over ben...en dat ben ik niet gauw (heel kritisch) en de maat in Thailand was niet wat we gewend waren (wij eten wel eens in * restaurants dus zijn verwend..) maar dit was echt goed en dik dacht daar willen vast wel meer mensen verwend worden...vandaar mijn positieve tip!
Dus niks te vrezen...heel lekker!
karen
Ik heb gekeken op tripadvisor maar kan niks negatiefs vinden op tripadvisor...? Ik heb dit restaurant juist genoemd omdat ik er (extreem) tevreden over ben...en dat ben ik niet gauw (heel kritisch) en de maat in Thailand was niet wat we gewend waren (wij eten wel eens in * restaurants dus zijn verwend..) maar dit was echt goed en dik dacht daar willen vast wel meer mensen verwend worden...vandaar mijn positieve tip!
Dus niks te vrezen...heel lekker!
karen
-
- kenner
Hierbij de link http://www.tripadvisor.com/ShowUserRevi ... huket.html
Ik geloof je direct op je woord, elke ervaring is persoonlijk het restaurant heeft ook mijn aandacht.
Ik geloof je direct op je woord, elke ervaring is persoonlijk het restaurant heeft ook mijn aandacht.